Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

    lekker lekker

    Comment


      #47
      Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

      Je nieuwe zaailingen zijn nu al gestrekt.
      Misschien volgende keer netjes wachten tot je helemaal klaar bent, zodat ze meteen dichter onder de lamp kunnen ?

      Mooi dat je je eigen wietje hebt.
      Dat smaakt vast naar meer
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #48
        Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

        wietje ziet er goed uit en hoe smaakte de amnesia' erg benieuwd?
        Smoke weed every day!

        Comment


          #49
          Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

          ik denk dat ie nog erg naar gras smaakt chappie.

          lekkere toppen hoor onder 250 watt. ziet er goed uit

          Comment


            #50
            Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Je nieuwe zaailingen zijn nu al gestrekt.
            Misschien volgende keer netjes wachten tot je helemaal klaar bent, zodat ze meteen dichter onder de lamp kunnen ?

            Mooi dat je je eigen wietje hebt.
            Dat smaakt vast naar meer
            Ja dat is niet zo slim geweest . k heb ze in n hoekje laten ontkiemen maar geen extra lampie gebruiktdus op zo,n 60/70cm van de lamp.
            maar de andere zaadjes heeft direct genoeg licht gehad....alleen de big bang te vroeg gezaaid.

            Oorspronkelijk geplaatst door chappie View Post
            wietje ziet er goed uit en hoe smaakte de amnesia' erg benieuwd?
            de amnesia is niet wat ik er van verwacht had.ik had de zaadjes van iemand gekregen .... 1tje ruikt er flink naar maar was al aan het afbloeien toen de rest nog bezig was met groeien/bloeien
            en er zit niet veel soeps aan gewicht aan dat plantje omdat ie n beetje verdrukt werd in t hoekje....die had k ook flink bestoven.. Amnesia.x.santa Maria. die ga ik volgende ronde zetten

            en hij is nog niet rookbaar droog.... nog n weekje dan weet ik wat t gewicht is en hoe alles smaakt.
            sigpic

            Comment


              #51
              Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

              Klinkt intressant die Amnees x Santa ,

              2 mooie soortjes ben er wel benieuwd naar hoe lang zal de bloeitijd zijn denk je

              Comment


                #52
                Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                Oorspronkelijk geplaatst door Boosie View Post
                Klinkt intressant die Amnees x Santa ,

                2 mooie soortjes ben er wel benieuwd naar hoe lang zal de bloeitijd zijn denk je
                Dat zal er aan liggen welke eigenschappen er overgenomen zijn van de 2 soortjes,
                alhoewel de bloeitijd tussen die 2 niet veel verschilde.

                het stuifmeel kwam van santa maria F8 en het (geinsemineerde) vrouwtje was amnesia x.......?
                sigpic

                Comment


                  #53
                  Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                  Lekkar!! die toppen zien er goed uit.
                  Smoke weed every day!

                  Comment


                    #54
                    Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                    hey Merientje, Goed gedaan!!!

                    Het zijn lekkere soortjes die je daar hebt, ben ook benieuwd naar je na komelingen

                    Hoe bevalt die BAL Evsa?
                    Ik heb zelf ook overwogen om de Bal Remote te halen maar ben toch maar voor de Lumatec gegaan vanwege de dim funktie.
                    Handig in de zomer.

                    Hoop voor jou dat het net zo lekker smaakt als het er uitziet.
                    gr ekkel
                    Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

                    Comment


                      #55
                      Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                      In de hoeveelste bloei week had je de amneesia's bestoven

                      want heb hier ook een Amnees staan die ik binnekort wilde gaan afbloeien en wat Santa maria zaden gaat t ook eens uitproberen

                      Comment


                        #56
                        Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ekkel View Post
                        hey Merientje, Goed gedaan!!!

                        Het zijn lekkere soortjes die je daar hebt, ben ook benieuwd naar je na komelingen

                        Hoe bevalt die BAL Evsa?
                        Ik heb zelf ook overwogen om de Bal Remote te halen maar ben toch maar voor de Lumatec gegaan vanwege de dim funktie.
                        Handig in de zomer.

                        Hoop voor jou dat het net zo lekker smaakt als het er uitziet.
                        gr ekkel
                        over de vsa :ik heb verder geen ervaring met andere merken dus kan alleen zeggen dat hij niet erg warm word
                        ik heb m bij de uitblaas gezet waar ie mooi wind vangt met al die koelribben

                        ik heb m als complete set gekocht bij no mercy.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Boosie View Post
                        In de hoeveelste bloei week had je de amneesia's bestoven

                        want heb hier ook een Amnees staan die ik binnekort wilde gaan afbloeien en wat Santa maria zaden gaat t ook eens uitproberen
                        k heb in de 2e week echte bloei bestoven en ze waren netjes op tijd rijp.
                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                          Gedroogd en gewogen!!!


                          In het begin wat toppen geknipt die ik op zo,n 20 a 30 gram halfnat/halfdroog schat,
                          maar die heb ik niet meer want is al op.....k moest toch 2 weekjes wat te roken ebbe

                          wat ik nu heb gewogen is samen 144 gram droog......+ gemiddeld 25 gram maakt 169 grammetjes

                          moet ik wel bij zeggen dat er redelijk wat zaadjes in zitten dus reken maar uit. k zal ze is wegen als me wiet op is<
                          sigpic

                          Comment


                            #58
                            Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                            heel mooi met maar 250 watt erboven

                            Comment


                              #59
                              Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                              Hey Merientje,

                              169 gram onder 250W is zeker niet verkeerd.
                              Wat zijn de afmetingen van je hokje?
                              Ik heb 3x Jack herer onder 250W staan en hoop in de buurt van jouw aantal grammen te mogen komen

                              en hier de belangrijkste vraag..... Hoe smaakt het?

                              Gr ekkel
                              Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

                              Comment


                                #60
                                Re: amnesia en santa maria uit zaad onder 250watt

                                allereerst wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over hesi en nomercy .

                                voeding was alles van hesi (starterspakket)en aantal producten van nomercy zoals:
                                guano,co2,bacterial,high quality potting soil en natuurlijk de santa zaadjes die t erg goed deden.

                                ik heb constand de ph bijgehouden en de ec wat minder maar is dan ook niet zo spannend als je gewoon goed doseerd.
                                ook heb ik ze heeeel weinig water gegeven(dit word volgende kweek toch iets meer)
                                temperatuur snachts 16/18 overdag 28/30.....dat kan beter.
                                gelukkig had ik alleen in de eerste 2 en de laatste 2 weken last van spint, vorige keer constant mee oorlogje gevoerd, maar mijn eigen goedje hielp nu goed tegen die: "critters from hell"

                                het was trouwens een 60x60x120 tentje waar ik de lekbak vol heb gestord met aarde van NM en beetje oude aarde van atami.

                                de santa maria smaakt erg sterk maar minder zoet als ik had gehoopt(alhoewel er eentje tussen zit die wat zoeter is als de rest)
                                er stonden nog 2 andere bij amnesia en..?..over de amnesia zal ik maar zwijgen haha....1 handje wiet...maar lekker! dit zaadje kwam dan ook uit een wietzakje.
                                het onbekende plantje smaakt dan weer wel heerlijk zachtzoet.

                                effect van de santa: overwegend high met n tikje stoned.....had n paar dagen meer mogen hebben voor het stonede effect,



                                nu heb ik ook mooi 3 nieuwe soorten zaad in de collectie.....verslag zal volgen
                                Last edited by merientje; 11 January 2012, 10:55. Reden: aanvullen
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X