Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

    Ga helemaal met monty mee.....netjes gedaan!!!!!

    En laat het je smaken, maar dat zal geen probleem ijn

    Grtz

    Comment


      #77
      Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

      Laat het je smaken die mevrouw thia

      Comment


        #78
        Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

        Ik heb diep nagedacht over de opslag van die gekke Thai. Ze heeft enorme, hele losse toppen met lange uitschieters die natuurlijk meteen afbreken als ze droog zijn. Dus heb ik een geniale uitvinding gedaan: Ik heb er een touwtje omheen gebonden toen ze halfdroog waren.

        Ik noem mijn uitvinding de "thaistick" en ben van plan er een wereldwijd patent op aan te vragen. Helaas zijn patenten zeer specifiek: Een patent op witte touwtjes zal wel lukken, terwijl rode touwtjes waarschijnlijk vrij toegestaan blijven.

        Sticks met rode touwtjes blijven natuurlijk inferieure namaak - zeker als ze uit derde-wereld landen komen. Zoals Thailand, bijvoorbeeld.

        thaisticks.jpg

        Comment


          #79
          Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

          En de Nobelprijs gaat naar..

          Comment


            #80
            Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

            Dat zou de Nobelprijs voor de Vrede moeten zijn. Thaisticks zijn makkelijker te smokkelen dan losse toppen, en makkelijke smokkel van wiet leidt automatisch tot vrede.

            Misschien zou je het nog makkelijker kunnen maken door het blad te scheiden van de THC. Misschien kun je die harsbolletjes eraf kloppen, of oplossen, of misschien met koud water eraf schudden. Dat is een aardig idee voor de nobelprijs volgend jaar.

            Overigens: Het geld van de prijs is welkom, maar aangezien de prijs eerder gewonnen is door Moeder Theresa bedank ik voor de eer van het plakaat en de feestelijke uitreiking. Ik wil op geen manier met dat nare mens vergeleken worden.

            Comment


              #81
              Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

              In een oud boekje over kweken kwam ik het volgende tegen:

              Inbinden toppen

              Inbinden restanten


              De afgeriste topjes van de vollegrondplanten komen niet in aanmerking voor de bovenstaande manier van inbinden in aanmer- king. Deze kunnen op een andere manier worden ingebonden, mits we de beschikking hebben over (vrijwel) zaadloos materiaal. Zaadhoudende delen kunnen we beter gebruiken om b.v olie te maken. Allereerst worden de aartjes van de stengels gerist en de grote bladeren verwijderd. Neem twee handenvol aartjes en vorm die met de hand tot een stevige bal. Deze bal rollen we zo strak mogelijk in een stuk ongeverfd linnen. Hierna winden we een stuk nylon touw zo strak mogelijk om de bal, zodat deze de vorm van een worst aanneemt. Wikkel ook een aantal slagen in de lengterichting van de gevormde worst. Zorg dat er gen al te grote bobbels tussen de slagen door komen. Leg de ingebonden wiet op een vrij vochtige, maar niet te natte plaats. Na een week is de bal een eindje ingedroogd en hangt het nylontouw slap. We wikkelen nu een volgende laag zo strak mogelijk om de bal en leggen deze weer op zijn plaats. Dit herhalen we nog eens na twee tot drie weken. Vervolgens laten we de ingebonden wiet nog minstens twee tot drie maanden rijpen. Binnenin de bal zal een schimmelvorming ontstaan, die de aartjes doet verpoederen. Dit poeder wordt door de aanwezige THC aan elkaar gekit tot een zwarte, op hasjies gelijkende substantie. Voor het gebruik verwijderen we touw en doek en snijden de worst in de lengte doormidden. We gebruiken het binnenste deel, dat eert nog enige tijd moet beluchten om de ammoniak- dampen die bij het proces zijn vrijgekomen te laten verdwij- nen.

              Comment


                #82
                Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

                Hoofdprijs heb je al in je hand..
                Thai, hmm..

                Comment


                  #83
                  Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

                  Dat is een schokkend verhaal dat je daar neerzet, Monty. Vreselijk! Ten eerste heeft dat oude boekje mijn gloednieuwe idee gestolen. Ten tweede raden ze een inbind-methode aan die geen stonie kan ontwarren als 'ie een jointje wil draaien. Ten derde heeft de schrijver nooit van SpaceKees gehoord en moet dus zijn toppen twee maanden laten schimmelen en rotten om het rookbaar te krijgen.

                  Toch leuk dat je zo'n verhaal weet op te diepen. Ik heb me helemaal gek gezocht naar de originele manier om Thai te curen, en jij komt er dus zomaar mee aanzetten. Leuk! Ik ga het niet volgen: Ik ben veel te blij met mijn thai om haar twee maanden nat weg te leggen en dan maar te zien wat voor viezigheid ervan overblijft.

                  Maar nu even iets belangrijks:

                  Pas op met Greenhouse Thai, het spul is gevaarlijk!
                  Ik dacht gisteren even op de bank te ploffen met een muziekje en een jointje Thai. Het eerste jointje viel goed, maar bij de tweede ging het mis. Mijn handen gingen opeens tintelen en jeuken, er verschenen rare ideeen in mijn hoofd... En voor ik het weet stond ik de afwas te doen die al twee maanden lang niemand in de weg stond. Dat lijkt niet zo erg, maar je zult die afwas maar zijn. Sta je rustig op het aanrecht je eigen ding te doen, wordt je opeens gedaan.

                  Ik ga wat voorzichtiger roken van dat spul. Hopelijk kan ik maat houden, maar als ik opeens keukenkastjes ga uitsoppen dan zal ik de hele oogst helaas moeten weggooien en braaf Indica's gaan roken. Het moet niet te gek worden.

                  Comment


                    #84
                    ik weet wel iemand waar je het heen kan brengen
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #85
                      Re: Greenhouse Thai, gezaaid op 26 juli 2011

                      Maar Poepzak, hoe moet dat dan met jouw afwas? Denk je dat die wel gedaan wil worden?

                      Ik kom op voor de rechten van alle arme vieze borden ter wereld, en zie me dus genoodzaakt om mij Thai te vernietigen of zelf op te roken. Bij mij loopt de afwas tenslotte geen gevaar meer: Ze is al gedaan.

                      Overigens heeft de Thai me heel prettig door het kerstdiner geholpen. Er is nog hoop voor die plant: Ze heeft haar momenten. Ze blijkt ook prima te combineren met Rammstein, Bach, Ayn Rand, sushi en Top Gear At The Movies.
                      Hoe ze samengaat met Doctor Who, daar gaan we nu achterkomen.
                      Last edited by Blani; 25 December 2011, 23:14.

                      Comment

                      Bezig...
                      X