Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

Nu zie ik de foto's wel gewoon. Was waarschijnlijk iets met de server want heb hier niks hoeven aanpassen.

Ziet er erg goed uit in ieder geval. Hoe lang moeten ze nog staan denk je?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Comment

Je mag eigenlijk ook niet hotlinken vanaf imgur. (tos)
        Als dat 1.5L. water is, in die kannetjes, dan heb je wel supergrote meters, ofni ?

Staat er goed bij, daar gaat wel wat harddrugs vanaf komen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja, die meters komen per 6 stuks op een pallet, maar zo is de waarde wel goed te lezen
          En hotlinken is inderdaad meestal niet zo aardig nee, maar deze paar foto's voor een paar wietroker kan nog wel .

Meer dan twee geleden sinds de laatste update, ben nogal druk en even snel wat foto's dumpen en weer weg vind ik ook lelijk dus nu maar weer een wat langere update.
          De luchtvochtigheid is nog steeds redelijk hoog, 60% tijdens lampen aan en zo'n 80% max tijdens lampen uit, ik heb een 150m3-afzuiger die voluit afzuigt maar omdat ik de lucht niet direct niet buiten kan afblazen blijft de vochtige lucht wat hangen waardoor de LV niet echt omlaag kan.
          Tot nu toe heb ik geen toprot gezien maar ideaal is het niet.
          Ik heb al wat minder water geprobeerd te geven maar uiteindelijk hebben ze wel de normale hoeveelheid nodig, luchtvochtigheid omhoog is dus het nadeel van de smartpots maar het wortelstelsel is wel geweldig.
          De temperatuur is ook verre van ideaal 's nachts, 13 graden laagste, dan de 4 uren voordat de lampen aangaan langzaam van 15 naar de 17 graden <_< Maar ik kan er weinig aan doen behalve zo'n 500W-verwarming in de kamer plaatsen...

Het klinkt dus allemaal wat slecht, maar de planten zelf doen het wel erg goed, wat een suikerlaag erop
          Ze krijgen de laatste week en vanaf nu alleen nog maar water omdat in de puntje van de bladeren wat overvoeding was te zien, de vergeling op de foto's is wat overdreven door de camera, en ligt denk ik ook gewoon aan het einde van de bloei.
          Het is vandaag dag 51 vanaf 12/12, ik weet niet precies welke pheno ik heb, misschien dat iemand het kan zeggen aan de hand van de foto's, het lijkt mij dat ze niet al klaar zijn (of 7-weekse pheno moet vanaf zichtbare bloei zijn), alle trichomes zijn al wel milky maar met nog maar 3% amber.

12 november, dag 38 vanaf 12/12

14 november, dag 40 vanaf 12/12

18 november, dag 44 vanaf 12/12 (telefoon-camera)

24 november, dag 50 vanaf 12/12 (klik op de 4e foto voor suiker)

Die 50 dagen zijn snel gegaan
          De topjes zijn trouwens niet echt groot, ik vergeet steeds een aansteker ernaast te houden, maar het is gemiddeld iets kleiner dan het gekleurde stuk van een standaard aansteker (dus zonder dat metalen stuk erboven).
          Ben wel benieuwd wat het gaat brengen, topresultaat wordt het sowieso niet omdat de rechterkant weinig speciaals heeft en het stuk achterin de tent niet goed zichtbaar en te binden is, maar lekker en sterk moet het vast wel zijn
          Last edited by MarcoPM; 26 November 2011, 01:20.

Comment

Mooi besneeuwde topjes . Ziet er prima uit.

Comment

had ik die maar
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

't Wintersportseizoen kan beginnen met zulke besneeuwde toppen!

Comment

Ziet erg goed uit voor onder TL licht.

Comment

Erg mooi, ik ben benieuwd wat je uiteindelijke gram/watt is onder deze lampen.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Wat een schatjes
                      God was never on your side..

Comment

Thanks Monty, ze zijn inderdaad mooi besneeuwd
                        Poepzak200: Haha, zo moeilijk is het niet, als je eenmaal alle spullen hebt is het gewoon een kwestie van planten laten groeien en bloeien
                        Gelsse: Haha, dit is mijn enige wintersport dit jaar, die met echt sneeuw is me te koud
                        Fast2005: Het is inderdaad mooie wiet voor een andere lamp dan HPS, maar zit zijn TNeon-PLL-buizen, die kan je kopen in 3 verschillende kleurspectra (groei, bloei, stek/moederplant voor wortelgroei) waardoor ze goed afgestemd zijn op de planten.
                        Cleargreen: De gram per watt wordt weinig denk ik, ik zou niet weten wat ik qua grammen ga oogsten, maar omdat er wat delen van het net haast geen toppen hebben zal het denk ik de 0,3g/W niet eens halen. Volgende ronde beter, maar als 1e scrog vind ik het nog wel mooi geworden.
                        Belladonna: Haha, ik ben er trots op, flink wat THC op zulke kleine topjes

Ik ga woensdag de lamp uitzetten en geen water meer geven, en dan vrijdagmiddag omhakken en oogsten, dan hebben ze 58 dagen 12/12 PLL-licht gehad, het zijn de premature 7-weekse phenos van de Herijuana dus met PLL vs HPS komt het mooi uit qua bloeidagen.
                        Ik heb geen toprot in de planten gehad zelfs met de hoge luchtvochtigheid dus de wietgoden hebben me gesteund .

Foto's voor, tijdens en na de oogst komen allemaal nog .

Comment

Mooi knock-out wietje geworden, pas maar op
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Dat denk ik ook wel ja, als ik de reputatie van Herijuana een beetje doorlees zal het wel een knaller zijn .

Ik ga morgen/woensdagmiddag oogsten, dinsdag hebben ze geen water meer gehad (wel licht), er gebeurt weinig nog met de planten (trichomes allemaal milky en 5% amber) en een Herijuana-kenner zegt dat ze al wel om kunnen en een paar amber-trichomes wel genoeg zijn voor dit soortje, dus natgewicht en foto's van geknipte toppen komen snel .

Comment

Prettige oogstfeesten toegewenst!!!

Comment

5% amber vind ik niet veel hoor. Het zou jammer zijn als je te vroeg zou oogsten.
                                Qua gewicht kan dat nog best meevallen. Herijuana's worden keiharde golfballetjes als ze droog zijn
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X