Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

    Nee klopt, 5% is ook niet zoveel, sommige topjes hebben al wel 10 a 15% maar sommigen rond de 5%. Iemand met veel Herijuana-ervaring zei dat hier en daar wat amber-trichomes al goed genoeg zijn voor een erg sterke wiet; daarnaast heeft hij dezelfde pheno gehad, de premature 7-weekse, die was bij hem na 49 dagen onder HPS klaar al kon je die een paar dagen extra laten staan voor iets dikkere toppen en betere geur, nu is het onder PLL natuurlijk wat langzamer vandaar sowieso extra dagen.
    Te vroeg oogsten zou erg jammer zijn ja, maar ik weet nu in ieder geval zeker dat alle trichomes minimaal milky zijn. Ik kijk na het oogsten van een paar topjes wel of er te weinig amber is, dan laat ik het nog even staan.

    Comment


      #47
      Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

      Lijkt me inderdaad verstandig om van je eigen plant uit te gaan.
      Maar 5-10% amber is echt niet genoeg, de plant is ook nog met allerlei processen bezig die de wiet steeds beter maken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #48
        Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

        En hebje ze nog staan of zijn ze al neergehaald.?

        Heb ze nu zelf ook in scrog staan, vandaag precies 8 weken in bloei, denk dat ik dr nog 2dage donker geef en dan mogen ze om. Zit op ong 15%amber.

        Worden ze bij jou de laatste week tot anderhalve week ook geleidelijk aan paarsig.?

        Grts& ben benieuwd naar je resultaat.!

        Comment


          #49
          Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

          he marco jammer dat je de 7 weekse hebt zo wel ff wachten als ik jou was zou ze ff laten staan nog meer amber hebt.ik zit nu op 6 weken bloei dus moet ze in de gaten houden vanaf nu.maar ziet er lekker uit.dat het je straks mag smaken gr vapoman

          Comment


            #50
            Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

            Het mooie van T-neon en Led vindt ik de extra trichoomproductie, deze is nog sterker aanwezig onder het nieuwe plasma licht, mooie plantjes

            Comment


              #51
              Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

              Ik zie nu pas dat het al een maand geleden is, nu het kerstbezoek weg is zal ik eens eindelijk het verslag afmaken.
              Ik zal maar meteen beginnen met het belangrijkste.


              De planten hebben totaal....
              60 gram droog opgeleverd.
              Dat is dus een resultaat van 0,2g/W, heel laag, maar als we de kwaliteit boven kwantiteit stellen is het resultaat....


              Ik ben geen ervaren roker, ik ben jaren geleden begonnen met kweken en sinds kort pas met roken, andersom dan je zou verwachten, maarja.
              Roken doe ik via een pijpje wat ik een keer heb gekregen van de WF-Shop, hier doe ik een klein beetje in en neem een pure hit, het effect komt dan eerst langzaam opzetten maar na een paar minuten merk ik opeens een soort omslag waarna ik echt goed stoned ben
              Soms neem ik een beetje bij, maar meestal is het na 2 hits wel genoeg en werkt het 2 a 3 uur lang echt goed.
              De smaak kan ik niet echt benoemen, tijdens het roken proef ik niks maar erna proef ik een soort notensmaak in mijn mond, niet vies maar ook geen zoete smaak ofzo.
              Misschien dat een andere Tukker nog een smoke-reportje zal plaatsen, mijn postduif gaat binnenkort weg.


              Conclusies van deze ronde:
              Herijuana is een makkelijk soortje met snelle bloeitijd, maar het is alsnog een zware knaller die je verrast. De toppen worden inderdaad erg mooi compact, het gewicht is daardoor dus ook hoger dan ik verwachtte. De planten van mij zijn paars gekleurd door de koude nachten, normaal gebeurt het volgensmij niet (@rick20).
              Smartpots zijn geweldig (zie laatste foto), samen met de tensiometer kwam ik erachter dat ik wel flink wat water kon geven, smartpots verdampen veel meer dan normaal dus daarmee moet je wel opletten.
              In de zomer is 300W in de DP90 wel redelijk wat als je geen goede afzuiging hebt, maar in de winter kan het wel goed - het probleem is dan weer dat de temperatuur in de nacht te laag wordt en je een verwarming nodig hebt.
              Growstar Gold-voeding is goed spul, helaas is Growstar failliet... Maar de flessen die ik nog heb gebruik ik de volgende ronde sowieso weer, het wortelstelsel is goed geworden en de toppen zijn ook top geworden




              Natuurlijk heb ik ook redelijk wat foto's gemaakt, hierbij de beste foto's.


              Na het met de hand wegplukken van de fanleaves:



              Beetje hitteschade, wel glitterend.



              Glittertjes



              Mooi he B)



              Totale oogst van de beste plant



              Al gedroogde oogst van de 2e plant



              De mooie dikke toppen



              Totale oogst droog, exclusief fluff



              De fluff die wel te roken is/hasjbaar is, maar me de moeite niet om te knippen



              Het blok grond van de beste plant, helemaal beworteld met losse worteltjes ook aan de zijkanten, smartpots zijn echt geweldig .





              Nou, dit was het weer, hopelijk vonden jullie de cliffhanger niet zo erg... maar ik hoop dat het een mooi verslag is geworden .
              Last edited by MarcoPM; 27 December 2011, 01:45.

              Comment


                #52
                Re: 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

                Het is ind een lekkere roker dat je hebt, achja 60grammen kan je toch een tijdje van roken

                Smakelijk vooral ^^

                grtz
                sigpic

                Comment


                  #53

                  Comment

                  Bezig...
                  X