Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

    Korting op 420shop
    dit zijn mijn binnen planten dat ik eerst eens binnen bloei om dan in 2012 zelfde soorten buiten te bloeien
    behalve de dame blache van hjm want deze zijn op
    sooten
    dame blache
    lemon skunk
    rebelshacke
    adh47
    001.JPG002.JPG003.JPG004.JPG005.JPGvoorgroeikast met 4 maal tl(2 maal 18 watt en 2 maal 20 watt)(maar er liggen er maar van elks 1 aan)maar deze worden vanaf morgen ook aangesloten dus zullen ze alle vier branden
    deze 4 planten zijn rebelshacke met mss nog adh47 ook maar ben niet zeker kan zijn dat deze al in bloei staan ook
    dan nu me bloeikamer

    009.jpg 012.jpg 011.jpg 010.jpg 008.jpg
    hier boven adh47 en hier boven 2 dameblache hier boven dame blache dame blache dame blache en lemonskunk scrogtest
    rebelshacke kleinste en lemon skunk test scrog
    potten en in de bruine
    potten nog2
    dameblache van hjm

    #2
    Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

    lekker druk daarkan je volgende keer een foto met flits nemen?

    Comment


      #3
      Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

      ok zal ik eens proberen maar zit altijd al gekloot met slechte fotos en door ik boven op me zolder geen daglicht heb zijn de fotos slecht
      vind er wel iets op vanavond eens foto nemen met lampen aan
      ik heb nu alle voorgroeiplanten in bloei gezet boven ook en heb drie amnesias en 1 royal frisian ook laten ontkiemen
      heb hier ook nog een foto van me wiet van buiten dit is de helft 50 gr droog is lemon skunk
      006.JPG007.JPGwat ik ook nog wilde meedelen heb gewone aarde van aveve vermenkt met wat beendermeel voor de planten en van water geef ik regenputwater en heb onder de pot en boven de aarde hydrokorrels gelegt
      vriendelijke groeten thclover

      Comment


        #4
        Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

        ik heb weer enkele aanpassingen gedaan ik heb een 400 watt lamp bijgehangen in me bloeihok dus nu 2 maal 400 wat ik heb de gescrogde lemon skunk plant gedood want deze kwam nooit door zijn bloei heb nu wat meer plaats voor me andere plantjes de platts is zo weer gevuld
        ik neem nu vanovond nog enkele gotos van mijn planten en mijn uitrusting in het bloeihok
        vriendelijke groeten thclover

        Comment


          #5
          Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

          001.jpgde afzuiging
          004.jpg de lampen 400 watt


          002.jpg
          luchttoever

          003.jpg
          planten overzicht en deel van ventilator

          Comment


            #6
            Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

            word al lekker vol daarheb je wel een filter?

            Comment


              #7
              Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

              ja heb een filter maar deze is te breed kan hem niet bevon me lampen hangen vanwege geen plaats genoeg is dit erg zo zuigt tie toch ook af?

              Comment


                #8
                Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                voor de temperatuur maakt het natuurlijk niets uit,hij zuigt nu zelfs iets beter.maar is natuurlijk niet de bedoeling dat de buren je hobby gaan ruiken,zelfs de postbode moet het niet ruiken.

                Comment


                  #9
                  Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                  zal eens kijken of ik de afzuiging eventueel ergens anders kan plaatsen met de filter dan is deze verplicht boven te plaatsen of kan deze ook onder in de tent og in de midden?
                  vriendelijke groeten thclover

                  Comment


                    #10
                    Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                    beste is bovenin ophangen tegen over je lucht inlaat.maar alles is beter dan zonder filter.dus in de midden,of op ze kop op de grond mag ook.als je hem maar niet tegen de muur aan zet,want dan werkt ie minder,hij moet altyd vrij hangen of staan.

                    Comment


                      #11
                      Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                      hier ben ik weer met andere veranderinge heb vandaag achter zwart wit folie geweest en me bloeihok helemaal ingekleed
                      me hok was eerst in piepschuim maar na jaar was die niet zo intakt meer meb ook eens gekeken voor de filter maar kan hem toch nog niet ophangen contructie tent is niet sterk genoeg voor me filter weegt wel een kg of35 zal wanneer ik naar alien ga een kleindere kopen
                      kheb ook nog een vraag mijn toevoer en afzuigingsven maken te veel lawaai kan ik hier iets aan doen zie dat sommige een box bouwen en die vens erin plaatsen helpt dit
                      ik zal vanavond als de lichten aan schieten nog eens enkele fotos nemen
                      vriendelijke groeten thclover

                      Comment


                        #12
                        Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                        hier alweer met de fotos jammer genoeg weer niet goed gelukt morgen eens daglicht instaleren en fotos schieten met daglicht alleen aan
                        heb echt slechte kodak merk is lenco 5.0 mega pixels cybersnap met een lens van 1:2.8/8.5mm weet niet of iemand ervaring hier mee heeft zoja laat iets weten hoe jullie goede fotos schieten met dit ding
                        maar goed hier zijn ze001.jpg011.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg009.jpg
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                          jij gebruikt buis afzuigers een softbox met iso slang is veel stiller

                          Comment


                            #14
                            Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                            vanavond update met fotos
                            vriendelijke groeten thclover

                            Comment


                              #15
                              Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

                              jaja hier zijn we dan met de update en ditmaal met al redelijk geslaagde foto's eindelijk
                              je zult zien op me grote planten heb ik last van bladgeel komt waarschijnlijk omdat ik alleen maar water geef an deze planten niets van voeding
                              enkel en alleen aarde van buiten gemixt met potgrondaarde
                              bij alle kleine planten heb ik beendermeel en hydrokorrels bijgestopt en alleen potgrond dus geen aarde van in de tuin
                              maarnu de 4 grote planten zijn dus de dameblache van hjm de twee hele rechtsche in de bruine potten zijn ook dameblache van hjm
                              en alle andere planten zijn een mengeling van adh47 en rebelschack

                              maar hier alvast de fotos
                              009.jpg010.jpg011.jpg022.jpg
                              hier dan enkele fotos van mijn bloeihok langs de buitenkant te zien
                              is de metalen constructie van zon serretje van de lidl
                              dat ik voledig in zwart-wit folie heb bekleed
                              best wel vette homemade tent vind ik
                              023.jpg024.jpg
                              dan hier enkele fotos van mijn binnenkant tent
                              zoals licht,ventilator,luchtoevoer,...025.jpg026.jpg012.jpg013.jpg011.jpg
                              dan nog enkele van hjm's dameblache toppen 002.jpg004.jpg015.jpg016.jpg018.jpg
                              ziezo dit was het voor vandaag
                              hoop dat je nu beetje meer ziet kwa kwaliteit fotos en je me een beetje blijft volgen en er meer volgers komen want is me maar kalmpjes aan hier
                              vriendelijke groeten thclover

                              Comment

                              Bezig...
                              X