Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: stand van zaken binnen bloei als test voor buiten2012

Gaat lekker bij jou sjef. !!!

Met goede aarde en voeding ga je nog een stap verder.
    In elk geval heb je mooie soortjes. !!

Greetz,HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

thanks hjm
      maar wil eens kweken zonder vloeibare voeding enkel potgrond en beendermeel
      en zuiver water
      en wat de soortjes betreft weet ik niet nog nooit gekweekt deze soorten
      en hjm als je nog andere leuke soorten hebt mag je me ze altijd opsturen
      vriendelijke groeten thclover

Comment

hier zijn we dan weer met een klein updatje er zijn nu 2 dameblaches geoogst
        en er zijn drie amnesias en 1 royal fresian bijgekomen in het bloeihok deze zijn wel niet op de fotos te zien want fotos zijn van vamidag en de planten zijn er maar savonds bij gegaan
        alvast hier enkele fotos
        012.JPG015.JPG016.JPG019.JPG020.JPG021.JPG023.JPG024.JPG

Comment

De dames vol in de bloemontwikkeling vragen wat meer bloeivoeding zo te zien.

Comment

ja weet ik maar is test op gewoon water dat ik doe
            kijken hoe ze gaan op voledig leven op regenputwater doen
            bij me andere potten heb ik nu eens beendermeel bij gedaan en zal ik ook met zuiverregenwater hele plantleven doorbrengen
            wat ik wel eens zou willen weten is het mogelijk van je beendermeel korrels daar een wateroplossing van te maken
            ik zal bij volgende verpotting van de kleine potten ook koeiemestkorrels bijvoegen

Comment

mooi tentje heb je in mekaar gezetwil je een keer alleen maar water geven tijdens de groei en bloei.dan voorgroeien in kleine potjes van 3 a 4 liter op lightmix,en daarna overpotten in minimaal 15 liter potten,liefts groter ,met allmix.vooral de zwaarbemeste grond van plagron doet het erg goed zonder voeding.ps hoelang heb je de dame blanche bloei gegeven?

Comment

Koemestkorrel nu meegeven gaat je bloei remmen ze vragen nu vooral P en K en weinig N.

Ge kan beendermeel en bloedmeel oplossen in water idd. Echter beendermeel is langzaam werkend en bloedmeel is voornamelijk N
                Last edited by monty; 31 October 2011, 19:06.

Comment

kheb de dame blache een dag of 70 ongeveer bloei gegeven maar laat nu 1 langer staan kijken wat het zaad aankan vind ik wel zeer goed wietje rook er met plezier van thanks hjm.
                  heb er nu in totaal nog 4 van staan dame blache
                  alles in vroeuwelijke bloei
                  heb er helaas al enkele mannen ook uit moeten halen maar is part of the job
                  023.jpg024.jpg025.jpg027.jpg028.jpg029.jpg030.jpg031.jpg034.jpg035.jpg036.jpg037.jpg038.jpg

Comment

Gaat lekker kerel die ene met ze witte koppen ^^
                    sigpic

Comment

Mooie planten hoor meneertje en thanks nog voor de krantjes lief jullie
                      God was never on your side..

Comment

bella hoe bedoel je (en thanks nog voor de krantjes lief jullie)

Comment

Ik wil wel eens zien hoe jij het doet op regenwater en beendermeel.
                          Koemest is een bodemverbeter product, er zit maar 3% voeding in.

Het wiel is al uitgevonden, ga maar gewoon voeden, desnoods met Pokon

Op deze mannier wordt het niets, en hebben mijn zaden het gedaan.
                          Nee, geen nieuwe zaden, laat eerst maar zien dat je weet wat een plant nodig heeft.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

hjm hou je zaad dan nog maar even bij je
                            en moest je ze zien zou je nog verschieten van wat ik er aan overhou kwa kwaliteit als ik de fotos van jouw dame blache bekijk dan vind ik de mijne er mooier en voller uitzien
                            als je wil dropen we eens vergelijkingsfotos op mijn topic zie wel als je fototje plaats vinden de medelezers ook vast leuk

Comment

Bezig...
                            X