Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

    Mooie planten heb je hier, succes met de bloei straks ^^

    grtz
    sigpic

    Comment


      #62
      Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

      Thanx Bubba ik doe m'n best !!

      UPDATE 16 DAGEN 12/12

      het gaat nog steeds lekker bij de dames .
      Vanmiddag hebben ze weer hun portie voeding gehad ,dit keer 15 ml biocanna flores ,10 ml bioboost van canna ,2ml wortelstim.van Bcuzz,en 1ml Pk13/14 van Ata,dit alles heb ik aangelengd met water tot 2 liter voeding . (ph 6.1 ec 2.01)
      Ik heb de grotere dames beide een halve liter te drinken gegeven en de slungelplant iets minder ,de voeding die overblijft krijgen ze morgen .
      SAM_1254.jpg SAM_1255.jpg SAM_1256.jpg northern light...


      SAM_1257.jpg SAM_1258.jpg SAM_1260.jpg Amnesia...de bloei begint nu goed zichtbaar te worden .


      SAM_1261.jpg de slungel amnesia ....begint nu ook wat bloei verschijnselen te vertonen .

      Met de stekken gaat het ook prima ze zijn weer een flink stuk gegroeid ,ze groeien nu zo snel dat de tl 10cm naarboven heb moeten plaatsen vandaag.
      Van het weekend ga ik de stekken een beetje toppen ze hebben alle drie al flink wat vertakkingen dus dat moet kunnen denk ik .
      SAM_1263.jpgamnesia stekken ...

      later...
      Last edited by Bodos; 28 December 2011, 19:08. Reden: stoned ,dus weer de helft vergeten
      Led's grow !

      Comment


        #63
        Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

        Gaat zeker hartstikke goed, naar mijn idee!

        Comment


          #64
          Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

          Update 20 dagen 12/12

          Als eerste iedereen een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar !

          De dames doen het lekker ,ze zijn nog steeds lekker groen en zonder plagen .
          Vanavond krijgen ze weer een lekkere douche met PVP zodat de plagen ook buiten de kast blijven .
          Tevens hebben ze vanmorgen weer hun portie voeding gehad al moet ik bij de Northern light nog wel steeds opletten dat ik haar niet te veel voed ,ze lijkt wat minder voeding nodig te hebben dan de Amnesia's ondanks dat ze wel verder is in de bloei .

          De grotere amnesia heb ik vanmorgen weer effe netjes opgebonden zodat ze niet te veel ruimte inneemt in m'n kast en zodat ze wat beter onder het licht staat .
          Deze led lamp die ik gebruik is een fijne lamp maar mist eigenlijk net een beetje breedte straling da's wel jammer...
          Eigenlijk waren twee stuks van 150 watt beter geweest qua breedte straling ...maar ja je kunt natuurlijk niet altijd alles van tevoren weten ...en misschien over een tijdje wie weet ......

          SAM_1269.jpg SAM_1270.jpg de Amnesia netjes bij elkaar gebonden ...

          SAM_1271.jpg SAM_1272.jpg SAM_1273.jpg de Northern light ....

          SAM_1274.jpg SAM_1275.jpg en nog een Amnesia

          SAM_1279.jpg SAM_1280.jpg zo staan ze er bij in m'n kastje ...

          Misschien een stomme vraag maar kan je planten die in de bloei staan ook nog gewoon buigen of knakken zonder dat dit gevolgen heeft voor de toppen van de desbetreffende stengel???
          De Northern light maar ook de ene Amnesia begint eigenlijk toch wel erg hoog te worden ..

          Met m'n stekken gaat het ook nog steeds lekker .
          Ze groeien alleen zo voortvarend dat ik weer begin te twijfelen of dat ik ze wel kan bewaren tot m'n volgende ronde of dat ik ze toch misschien volgende week of zo tussen de grotere planten in m'n kast zet ....nog effe over denken ...
          SAM_1276.jpg SAM_1278.jpgde Amnesia stekken ....
          Led's grow !

          Comment


            #65
            Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

            Ziet er allemaal erg goed uit! Vind dat je dat erg netjes doet dat bij elkaar binden.
            Smoke weed every day!

            Comment


              #66
              Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

              Manman die Amnesia is wel een doorgroeier

              Ziet er goed uit Bodos, ben benieuwd wat het zal worden

              Grtz,

              John007

              Comment


                #67
                Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                21 dagen 12/12.

                Een paar foto's .

                SAM_1281.jpg northernlight


                SAM_1282.jpg SAM_1283.jpg anmesia
                SAM_1285.jpg de slungelplant op de voorgrond


                SAM_1286.jpg SAM_1287.jpg wat familie foto's

                grtz.....
                Led's grow !

                Comment


                  #68
                  Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                  Planten zien er goed uit

                  Comment


                    #69
                    Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                    De planten zien er toch niet zo goed uit als ik dacht .
                    Ik ben net effe bezig met het verzorgen van m'n dames zie ik dat er van de Northern light 3 bladeren aan het verkleuren zijn ...
                    SAM_1289.jpg Is dit misschien weer een Mg tekort ?? ik weet het niet helemaal zeker ...

                    grtz...
                    Led's grow !

                    Comment


                      #70
                      Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                      Man wat zijn die gaan strekken onder de leds.
                      Amnesia staat erom bekend, maar deze gaan echt.
                      Lijkt inderdaad een Mg probleempje. Bladpuntjes zien ook geel, iets overvoeding ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #71
                        Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                        Dat klopt helemaal Q ,de Northernlight groeide zeer hard (te lange groeiperiode gegeven )waardoor ik de lamp steeds hoger moest hangen want daar groeide ze telkens tegenaan ,met als gevolg dat de Amnesia's zich gingen strekken om bij telkens hoger hangende lamp te komen ....
                        Ik heb de NL wel een aantal maal gebogen en geknakt maar dit mocht niet baten .....dus vandaar dat de Amnees(jes) zo gestrekt zijn .

                        Het blad waarvan ik de foto heb gemaakt is van de NL ,gelukkig heeft alleen deze plant dit probleem (tot nu toe maar drie bladeren ) ,deze plant heeft eigenlijk ook wat teveel voeding gehad ,ik geef ze namelijk gewoon met de Amneesjes voeding en deze kunnen het nog best gebruiken .
                        Dus voortaan de NL apart voeden of wateren en het Mg probleem effe oplossen ,hier kan ik toch gewoon wet van halen in de growshop als ik het goed heb.
                        Bedankt voor het bevestigen van het Mg probleem Q!!
                        grtz..
                        Last edited by Bodos; 3 January 2012, 21:19.
                        Led's grow !

                        Comment


                          #72
                          Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                          24 dagen 12/12

                          Hello again ...een kleine update.
                          De amnesia's gaan lekker ,zelfs de slungeldame begint zichtbare bloei te krijgen duurde allemaal wat langer maar uiteindelijk dan toch ..
                          SAM_1294.jpg de gewone amnees

                          SAM_1295.jpg de slungel amnees
                          De NL doet het daar in tegen iets slechter ze begint nu nog meer blad te verkleuren ,heb nog geen tijd gehad om naar de growshop te kunnen gaan om wat magnesium te halen maar ik moet hier morgen toch maar eens effe tijd voor maken ....
                          Verder krijgt de NL de eerste tijd effe geen voeding meer alleen maar met citroenzuur van Bio Nova aangezuurd water (ph 1.8) en natuurlijk dan de Mg als ik die gehaald heb ,maar ze zat ook echt wel een beetje tegen het overvoeden aan ...jammer maar niet getreurd
                          SAM_1293.jpg de Northern light

                          SAM_1291.jpg SAM_1292.jpg twee groepsfoto's

                          later....
                          Led's grow !

                          Comment


                            #73
                            Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                            26 dagen 12/12

                            Een paar foto's .
                            SAM_1299.jpg northern light

                            SAM_1300.jpgAmnesia

                            SAM_1301.jpgAmnesia

                            SAM_1303.jpg

                            SAM_1302.jpg Amnesia stekken
                            De twee rechter stekken ga ik morgen verpotten naar een grote pot en dan kunnen ze bij mamma in de kast volwassen gaan worden .

                            later....
                            Led's grow !

                            Comment


                              #74
                              Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                              Lekker bezig zo ziet er allemaal erg goed uit!

                              ik wil straks ook gaan stekken van me Jack Herrer. maar weet niet goed hoe?
                              Ga je nou weer verder stekken met de stekjes die groot zijn? zo ja kan je dat uitleggen.
                              Hoe jij dat precies doet. Met behulp van foto,s of iets.

                              Alvast bedankt.

                              Keep up the good work!
                              Smoke weed every day!

                              Comment


                                #75
                                Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

                                Mooi Bodos, de stekken zien er goed uit.

                                Grtz,

                                John007

                                Comment

                                Bezig...
                                X