Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

update 28 dagen 12/12
    SAM_1304.jpg SAM_1305.jpg de Norternlight.

De al wat groter Amnees doet het ook lekker de toppen groeien elke dag een beetje ...
    SAM_1306.jpg SAM_1307.jpg Amnesia Haze ..

De slungelAmnees krijgt ook steeds meer zichtbare bloei .

SAM_1308.jpg SAM_1309.jpg Wat is het toch een rare plant die slungelaarster ..

De overgepotte Amnesia stekken moeten nog effe wennen aan het ledlichten de grotere potten ..

SAM_1310.jpg Amnesia..

SAM_1311.jpg SAM_1312.jpg twee groepsfoto's .

later....
    Led's grow !

Comment

Update 32 dagen 12/12.

Eigenlijk weinig te melden ,de planten doen het nog steeds wel lekker ,alleen mogen de toppen van de NL wel eens wat dikker gaan worden .
      De toppen van de NL groeien nog wel zo'n best maar alleen niet in de dikte.....komt waarschijnlijk nog wel en ik ben misschien wel een beetje ongeduldig want onder de led duurt het allemaal toch net iets langer.
      De bladeren van de NL plant verkleuren gelukkig niet langer heeft het toevoegen van de extra Mg toch z'n werk gedaan .

Ik heb vandaag weer alle planten van voeding voorzien een scheutje BioCanna flores ,een beetje Bio Booster van Canna ,wat Pk13/14 van ATA en een drupje wortelstimulator van Bcuzz dan kunnen weer twee dagen vooruit .
      En morgen krijgen ze weer allemaal een douche met Plant Vitality Plus

SAM_1313.jpg De nieuwelingen

SAM_1314.jpg SAM_1315.jpg SAM_1323.jpg Northern light

SAM_1316.jpg SAM_1317.jpg SAM_1322.jpg Amnesia haze

SAM_1318.jpg SAM_1319.jpg slungelhaze ....

SAM_1324.jpg allemaal in de kast

grtz ........
      Led's grow !

Comment

Blijven gaan Bodos en die Led er dicht op houden!! Misschien eens een stukje tokkelen op je gitaar... zullen ze wel leuk vinden

Succes verder!

Grtz

Comment

Thanks John ,maar ik denk dat ik na deze kweek toch ook zo'n spectrabox aanschaf deze lamp komt toch net iets te kort lijkt het ....

Verder heb ik ook nog best vervelend nieuws want van m'n grote Amnesia zijn enkele bladeren aan het verkleuren .

SAM_1325.jpg
          De verkleurede bladeren verkleuren van buiten naar binnen deze keer ,dus eerst worden de zijkanten van de bladvingers lichter en uiteindelijk geel en daarna wordt het gehele blad geel ...

Iemand misschien een idee wat dit kan zijn ????

grtz......
          Last edited by Bodos; 17 January 2012, 23:36.
          Led's grow !

Comment

zou er zo te zien een hps in knallen

Comment

Ja Tumble met een HPS zou de opbrengt stukken hoger zijn ,maar ja ergens aan begint......

38 dagen 12/12

De Northern light lijkt al bijna klaar ...de meeste haren zijn nu geel/bruin aan het verkleuren en ik geef haar vanaf vandaag geen voeding meer alleen aangezuurd water om te spoelen en zodat ze de laatste resten voeding uit de grond kan halen zo probeer ik nog een anderhalve week door te gaan en dan zet ik haar twee dagen in het donker voordat ik haar ga knippen .
              Al ben ik bang dat ik snel uitgeknipt ben want er zal niet veel van deze plant afkomen, ze leek in het begin goed te gaan qua maken van toppen maar het dik worden van de toppen is helaas uitgebleven ...

SAM_1335.jpg SAM_1336.jpg Northernlight

De Amnesia doet het daarin tegen nog lekker ze is nog volop toppen aan het bouwen maar is dan ook nog lang niet klaar .
              deze plant moet waarschijnlijk nog een week of 5 tot 6 staan als ik het goed heb ..

SAM_1337.jpg SAM_1338.jpg SAM_1339.jpg Amnesia

De slungeldame doet eigenlijk niet veel ik, overweeg dan ook om haar om te hakken en in de kliko te dumpen ....het is eigenlijk jammer van de energie , de voeding en de ruimte in de kast om haar nog door te laten gaan .....

SAM_1340.jpg SAM_1341.jpg slungel Amnesia

Met de nieuwe Amneesjes in de kast gaat het lekker ze staan nu een dikke week onder 12/12 maar hebben alleen nog geen bloei verschijnselen ,dit is natuurlijk ook wel te verklaren ze moesten natuurlijk nog effe wennen aan de led lamp en misschien toch nog een stukje groeien voordat ze in de besluiten om te gaan bloeien ...

SAM_1334.jpg de nieuwe Amnesia's

later....
              Last edited by Bodos; 20 January 2012, 19:23.
              Led's grow !

Comment

Hey Bodos,

Ik heb zo het 'gevoel' dat jij met die nieuwe Amnesia's mooie results zal halen
                Led er mooi dicht op, en knallen maar!!!

Grtz,

John007

Comment

Thanks John , ik heb het gevoel dat dit inderdaad wel gaat lukken .

Beste medegrowers ,

Ik heb vandaag voor de verandering eens een goede investering gedaan ,ik heb mezelf een 250 Watt Spectrabox pro II gekocht.
                  SAM_1346.jpg SAM_1346.jpg

later.....
                  Led's grow !

Comment

update 43 dagen 12/12

Een paar pic's

SAM_1358.jpg SAM_1359.jpg de nieuwe Amnesia's ( 13 dagen 12/12)

SAM_1360.jpg SAM_1361.jpg SAM_1353.jpg Northernlight

SAM_1362.jpg SAM_1363.jpgAmnesia

SAM_1364.jpg SAM_1365.jpg slungel AMnesia

SAM_1351.jpg groepsfoto

later......
                    Led's grow !

Comment

is toch mooi vindk bodos !!!!
                      LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

netjes bodos

Comment

update 46 dagen 12/12.

Gister heb ik besloten om de Northernlight te gaan knippen ze was klaar ...dat vond ze zelf althans van mij had ze nog wel net iets dikker mogen .
                          Knippen was zo gepiept helaas ,het zijn allemaal stevige compacte maar wel wat kleine toppen .

De grote Amnesia is lekkere toppen aan het maken en kan er nog wel een aantal weken staan ,en met de kleinere Amneesjes gaat het ook lekker ze beginnen nu na 16 dagen 12/12 ook wat bloemvorming te vertonen .

De foto's van de geknipte plant en de andere planten komen nog maar ik heb effe wat moeite om ze van de camera op m'n computer te krijgen .

later....
                          Led's grow !

Comment

Hey allemaal ,

Een paar foto,s zoals belooft van de geknipte plant .
                            SAM_1414.jpg SAM_1416.jpg SAM_1420.jpg SAM_1425.jpgSAM_1441.jpg

Met de iets jongere Amneesjes gaat het ook wel prima al moet ik deze even in de gaten gaan houden ze lijkt een tekort aan iets te hebben als ik zo even naar de bladeren kijk .Maar dit moet ik nog effe opzoeken in Monty's bladproblemen wijzer.
                            SAM_1443.jpg SAM_1442.jpg

later...
                            Led's grow !

Comment

mooi man !!
                              LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Nog een paar pic's van m'n Amnesia's.

SAM_1464.jpg SAM_1466.jpg

SAM_1468.jpg SAM_1470.jpg

later..
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X