Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

50 dagen 12/12 en ik geef haar vanaf vandaag geen voeding meer mee want ze heeft al de nodige bruine haren op haar toppen zitten dus nu nog een week of twee alleen afgezuurd water met een ec van rond de 1.8 en dan komt het allemaal wel goed met deze plant.
    SAM_1472.jpg SAM_1473.jpg

De slungel is volgens mij een regelrechte herma ze doet niet veel aan topvorming dus het eigenlijk verspilde moeite ,misschien dat haar effe apart onder m'n oude led en wacht tot hij/zij eventueel wat stuifmeel aan gaat maken zodat ik een topje van 1 m'n andere planten ga bestuiven zodat ik daar misschien wat zaadjes af kan halen ..... ik heb eens ergens op het forum hier gelezen dat het zo kan .

De nieuwere lichting doet het ook lekker al hebben ze aardig wat voedsel tekort gehad ,maar ze zijn gelukkig goed aan het bijtrekken .
    De drie plantjes zijn al druk doende met het maken van pistels met mooie lange witte haren dus ook dat komt hoop ik allemaal wel goed .
    SAM_1476.jpg SAM_1477.jpg

SAM_1475.jpgeen familie foto

later...
    Last edited by Bodos; 3 February 2012, 19:00.
    Led's grow !

Comment

Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

Hello Again ,

IK heb nog even een nachtje over het plan met die herma gedacht en besloten om deze maar om te hakken en er verder niets mee te doen ...

Ben nog wel even bezig geweest met iets anders en wel ..... de oude 240 watt Led lamp (2 Watt leds) in m'n kast erbij gehangen .
      Opgeteld bij m'n "nieuwe" 250 watt LFG spectrabox pro II (3 watt leds) heb ik vanaf vandaag 490 watt aan ledpower in m'n kasje hangen

SAM_1484.jpg SAM_1483.jpgSAM_1481.jpg SAM_1482.jpg SAM_1485.jpg

later....
      Led's grow !

Comment

Hey Bodus, Ziet er leuk uit.
        Ik denk dat je kweek een stuk beter zal gaan als je de lamp van je verwarming afplakt.
        Als ze snachts telkens een rood lampje zien dan bloeien ze slecht of zelfs niet of je krijgt Herma's.

Greetzz Ekkel
        Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Thanks Ekkel ,dat ik daar zelf niet aan gedacht heb ...

De proef met het 2 lampen in m'n kast is niet helemaal goed gekomen ,gisteravond bij het checken en wateren van de planten was de temperatuur behoorlijk omhoog geschoten en wel naar 36 graden celsius !!!
          De plantjes hebben hier behoorlijk van geleden ...waarschijnlijk hebben ze het anderhalve dag zo warm gehad .
          Er zijn een aantal bladeren flink omgekruld en bruin/geel geworden ,vooral van de grotere Amnees... shame on me ...ik had de temp met twee lampen even wat beter in de gaten moeten houden .

Dus vandaag maar effe een actieve luchtinlaat gemaakt bij de twee roosters voor passieve lucht inlaat die al in m'n kast zaten .
          Ben effe naar de karwei gegaan en heb een badkamer afzuiger (100 kub.per uur )gehaald zie ik ga gebruiken om verse lucht (van de zolderkamer) in te blazen zodat ik dan misschien wat beter de temp. onder controle kan houden .Tenminste dat is de bedoeling of het allemaal gaat lukken is een tweede ...

SAM_1486.jpg SAM_1487.jpg SAM_1489.jpg SAM_1491.jpg SAM_1492.jpg SAM_1495.jpg
          Zoals je op de foto's kunt zien heb ik de luchtaanvoer achter het kacheltje gemaakt zodat de lucht s'nachts een beetje verwarmt wordt.

SAM_1494.jpg SAM_1493.jpg
          DE schade aan de planten is goed te zien op deze foto's ..
          En alsof dat nog niet genoeg is heb ik nu ook weer kleine spintbeesjes op m'n planten ontdekt ,dus vanavond krijgen de dames weer een lekkere douche PVP en over vijf dagen dan nog een keer en dan hoop ik voor een groot deel van die K..beesten af te zijn .

Later.....
          Led's grow !

Comment

Ai ai Bodos, jammer makker! Je planten gaan wel weer bijtrekken hoop ik... Hoop dat je snel van de spint afraakt . Op zich lijkt het me werkbaar je nieuwe actieve inlaat. Dat wordt dus de komende uren en dagen de boel een beetje monitoren om het perfekte klimaat te vinden voor je dames

Grtz,

John007

Comment

Tering Bodos, dat moet pijn gedaan hebben bij het openen van je kast.
              Maar ze hebben het overleefd, gewoon even doorgaan nog.
              Op het lampje ben ik heel scherp tegenwoordig, heb ooit een paar weken een ledje van een adapter in mijn kast gehad.

Greeetz Ekkel.
              Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

damn makker dat sucked die plantjes kome er wel door hoor !!!
                das sjans datk dat hier lees want had ook net een plan om me tweede(net dezelfde als die met de groene knoppe) erbij te hangen
                dan weetk al van in het begin datk op me temp moet letten alsk zover kom met die nieuwe verluchting komt dat wel goed volgens mij
                LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Led's grow !

Comment

dat was het aanvalssein voor je spintjes.

Hoop dat je het onder controle krijgt, spuiten wordt ook steeds moeilijker, nu je toppen hebt wil je die niet al te nat spuiten.
                    Maar PVP is goed spul als je er op tijd bij bent, ik heb het ook al eens succesvol gebruikt toen ik tekenen van spint ontdekte.
                    Spuit ook de toplaag van de aarde mee

Succes, fingers crossed..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

I know Q ,maar ik denk ook niet dat ze nog ik in m'n kast hebben gezeten na die eerste ronde ,ik heb toen namelijk m'n kast eerst een keer van binnen nat gespoten met spul van Bayer en dit heb ik toen lekker nachtje in laten trekken waarna ik de kast weer heb uitgedaan met water om dat spul er dan weer uit te krijgen .
                      Daarna heb ik de kast en alle spullen uit de kast nog een keer goed ontsmet met Dettol dat kunne die beestjes toen nooit overleeft hebben ..
                      Nee ,ik denk dat ik ze tussentijds ergens van heb meegenomen of misschien hebben ze nog op de kamerplanten die op de zolder staan gezeten ...I don't know !
                      Feit is dat ik ze nu op dit moment heb en er zo snel mogelijk vanaf moet geraken.

kzal morgen wel een aantal pic's van m'n dames uploaden ,kheb vandaag geen tijd gehad om er te nemen..

later...
                      Led's grow !

Comment

hey bodos soms intresse om die oude led unit te verkopen die met de groene knopje bedoel ik
                        of als je die in de toekomst wil wegdoen mag je alt eens aan mij denken

Comment

Sorry Psyko, ik houd deze unit zelf nog even ,ik wil toch nog eens een keer een kweekronde maken met beide lampen in de toekomst .
                          Maar mocht ik in de toekomst deze unit verkopen dan zal ik het je als eerste laten weten .

grtz.
                          Led's grow !

Comment

hehe no problem mate kdacht omdat je zei me oude unit dat je mss wel wou verkopen
                            had dezelfde en dacht er zo ook tweetjes te hangen voor die wedstrijd van rqs
                            en hoe loopt het met je babys van die kutbeesten verlost?

Comment

SAM_1524.jpg SAM_1525.jpg

SAM_1526.jpg SAM_1527.jpg

SAM_1529.jpg SAM_1530.jpg

SAM_1531.jpg SAM_1532.jpg
                              Last edited by Bodos; 10 February 2012, 23:17.
                              Led's grow !

Comment

Comment

Bezig...
                                X