Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje

een kleine update ...

De planten hebben flink geleden door de spint en warmte die de afgelopen tijd door m'n kast heen is gegaan .
    Ik heb flink wat bladeren weg moeten halen die of vol zaten met spint of door de warmte helemaal vergeeld en krokant waren ...
    Ik hoop dat het nog wat word met de kleintjes maar ik ben bang dat het allemaal to much voor ze is geweest vooral nu ik een aantal bladeren verwijderd heb ,waarschijnlijk hebben ze nu te weinig gezond blad om een goede verdamping/fotosynthese te bewerkstelligen ...maar ja we zien wel wat ze doen .

De grotere/oudere Amnees doet nu ook niet veel meer en ik spoel haar nog een dikke week en dan hak ik haar maar om , 't ziet er wel uit als een aardig wietje ,dat dan weer wel .

SAM_1559.jpg SAM_1560.jpg

SAM_1561.jpg SAM_1562.jpg

SAM_1563.jpg SAM_1564.jpg
    Op de foto's hebben ze net weer effe een lekkere douche gehad ,dit keer met CannaCure .

later...
    Led's grow !

Comment

kop op man komt wel goed they just need your love and attention en daar zal zeker geen gebrek aan zijn !!!
      LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Hey Bodos, ik verbaas me er over dat het 31 graden kan worden met deze led modules.
        Zelf werk ik met 2 afzuigers achter elkaar van het type wat jij als aanvoer gebruikt en 2 pc fans als invoer en krijg een 250w hps op 27 graden.
        Wat voor afzuiger gebruik jij?

Als je een wietplant bent en je wil love and attention dan zit je bij Bodos volgens mij wel goed ja

Gr Ekkel.
        Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Hey Ekkel ,ik gebruik een 250 M3SAM_1565.jpg SAM_1566.jpg
          Maar nu hebben we alles weer onder controle ,maar ik denk dat ik binnenkort toch nog een tweede actieve inlaat ga maken ,dan kan ik de temp. wellicht nog beter beheersen .

grtz..
          Last edited by Bodos; 17 February 2012, 23:37.
          Led's grow !

Comment

Hallo effe een kleine update ..

De grote Amnees staat inmiddels 68 dagen op 12/12, nog een aantal dagen spoelen en dan ga ik haar omhakken
            IK ben ook nog van plan om haar even te gaan klieven zo direct maar daarover moet ik me nog effe goed inlezen .

SAM_1576.jpg de grote amnees .

Met de kleinere Amnesia's gaat het eigenlijk allemaal niet zo goed ,volgens mij hebben ze buiten te veel warmte en een te lage RV ook nog eens te veel voeding gehad.De bladeren hebben volgens mij niet allen verbrande bladpunten van de warmte maar zoals je zelf wellicht kunt zien ook gewoon door te veel voeding...
            SAM_1577.jpg SAM_1578.jpg SAM_1575.jpg

SAM_1579.jpgSAM_1569.jpg dus we kunnen er weer tegenaan .

Thanks ROYAL QUEEN .

grtzz..
            Last edited by Bodos; 18 February 2012, 18:33.
            Led's grow !

Comment

he bodos ziet er goed uit intressant project blijf je volgen grt vapo

Comment

Hey allemaal, ik heb gister het besluit genomen om niet meer door te gaan met deze kweek en heb alle planten geruimd .

De grote Amnees was klaar en de drie kleine deden niets meer in ontwikkeling sinds ik last heb gehad van een te warm en droog klimaat en spint in m'n kast.
                De bladeren van de kleinere planten wilden niet meer opkomen en bleven maar meer en meer verdorren ,de topjes werden niet meer groter of dikker of wel de algehele staat van deze plantjes was zeer slecht!!dus vandaar dat ik deze maar gelijk met de grote geruimd heb ...
                Kijk maar eens naar de foto's dan kun je zien in welke staat de plantjes waren

SAM_1581.jpg SAM_1580.jpg SAM_1582.jpg SAM_1583.jpg SAM_1584.jpg SAM_1585.jpg

en de oogst van de grote Amnesia
                SAM_1586.jpg SAM_1587.jpg

Nadat ik gister m'n planten heb omgehakt heb ik maar meteen m'n kast en materialen ingespoten met Duofloor van Bayer en dit heb lekker een nachtje laten intrekken zodat de spint lekker verdrinkt in dit spul ghehehe kutbeesten..
                Dan maak ik straks m'n kast en materialen nog een keer schoon met Dettol zodat alles ook nog eens een keer ontsmet is en dan kan ik binnenkort weer aan de slag met de contest van Royal Queen Seeds.

grtzz...
                .
                Last edited by Bodos; 22 February 2012, 19:04.
                Led's grow !

Comment

Op naar een volgende en veel betere ronde Bodos! Van deze planten was toch niks meer te maken...

Grtz

Comment

Na het ontsmetten de lampen een week lang 24 uur per dag aanzetten in de lege kast. De eventuele aanwezige spinteitjes zullen uitkomen. Aangezien spint niets heeft om van te leven, de kast is immers leeg, gaan ze geen eieren leggen en gaan ze allemaal dood. Daarna nog eens goed ontsmetten en dan pas beginnen.

Spint in je ruimte is moeilijk te verwijderen dus succes.

Comment

LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

klote man succes de volgende ronde dan.

Comment

Thanks voor het medeleven jongens .
                          Het is inderdaad jammer maar niet getreurd we proberen gewoon weer opnieuw.

grtz..
                          Led's grow !

Comment

Binnenkort komt er nog een rookverslagje van de ene Amnesia .

grtz..
                            Led's grow !

Comment

, , ind jammer , maar Dat je Amneesje wel mag smaken

Comment

Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X