Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x WW, 2x Big Bang, 2x Morning Glory onder 600 Watt in 18 liter potten
Re: 5x WW, 2x Big Bang, 2x Morning Glory onder 600 Watt in 18 liter potten
bedankt voor jullie reacties, ik was even weg, ondertussen zijn ze door gegroeit, de foto gemaakt na het water geven dus niet meteen roepen dat ze te nat staan.
Het verhaal van de lichtval snap ik, alleen hoe maak ik zo iets.
Door s'nacht te draaien gaat het ook goed met de Temp vind ik zelf, lamp aan rond 25 26 graden lamp uit 20 21 graden.
Wat betreft die luchtinlaat, je kunt daarvoor ook gewoon een slang opgerold neerleggen. Omdat er wat extra verlies is door die bochten moet je wel een ruime maat pakken.
Verder veel succes met deze ronde en dat het langer mag duren als de vorige keer.
Ruim 3 weken oud, het begint op te schieten de groei zit er goed in.
Ik wil morgen ze overpotten naar 18L potten en onder de HPS 600 watt gaan zetten. 1 week op 18/6 om te door te laten groeien, ik wil wel dat ze de 18L gaan gebruiken, is 1 week daarvoor lang genoeg daarvoor?
Foto 4, is een Big Bang, weer eentje ziek? lijkt veel op de vorige mislukte kweek, weet iemand wat deze dame heeft? Ik denk dat het zaad van big bang te goedkoop is ofzo...?
Foto 5, een achter geblijven ww, komt wel goed denk ik.
Hey fast2005,
Ik heb namelijk hetzelfde voor met men bigbang, wat ik ervan kan zeggen is dat dit simpelweg de voortekenen zijn van overvoeding... Ik heb vorige week een 2tal dagen spa gegeven, en ze werden na 12 uur al mooi donker van kleur, ook kwam er terug glans op het blad. Volgens mij is het dan ook de overvoeding... Dont shoot me if im wrong
Zoals gezegt, vandaag overgepot van 6.5L naar 18L, de dames zijn ruime 3 weken oud, goed door geworteld in 6.5 liter hoeveel dagen / weken zo het duurder voordat ze in 18L goed zijn geworteld zodat ze tijdens de bloei optimal gebruik maken van de 18L. ik wil het zo snel mogelijk over naar 12/12 maar wil wel dat ze de 18L goed kunnen gebruiken.
ik denk zelf dat je met 1 week wel goed zit
want als je ze eenmaal op 12/12 hebt blijven ze nog aantal weken groeien(en goed ook) en de wortels denk ik ook.
maar ik zou het ook verkeerd kunnen hebben
ik pot ze namelijk heel vroeg over nar 20L potten
Ik heb een morning golry getopt de voorste rij middelste plant, omdat deze duidelijk groter is als de rest, ik hoop dat ze hier daar weer gelijke hoogte krijgen.
Comment