Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x WW, 2x Big Bang, 2x Morning Glory onder 600 Watt in 18 liter potten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x WW, 2x Big Bang, 2x Morning Glory onder 600 Watt in 18 liter potten

zo fast laat het je smaken en bio is toch wel lekker hoor ben er nu ook meebezig dus ben benieuwd.

Comment

Bio is erg zacht en zoet om te roken. Als mensen het ruiken vragen ze me waar je dit kan kopen.
      Alleen dat weet niet ik
      Veder heb de Moring golry dame omgehaald even wachten tot ze droog is.

---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

OP dit moment de laaste 2 WW aan het knippen.

Comment

Hierbij
        De Morning Glory was 60 gram, toppen loont dus.
        Attached Files
        Last edited by exmember16357; 16 February 2012, 18:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fast2005 View Post
          Bio is erg zacht en zoet om te roken. Als mensen het ruiken vragen ze me waar je dit kan kopen.
          Alleen dat weet niet ik
          Veder heb de Moring golry dame omgehaald even wachten tot ze droog is.

---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

OP dit moment de laaste 2 WW aan het knippen.

haha ik zeg dat ook altijd

Comment

De Durban Posion is droog en gerookt, was helaas maar 15 gram maar heerelijk zacht en lekker lange zachte high.
            Tot opbrengst tot nu toe 300 gram verschillende wietjes.
            Er komen nog 2 grote WW dames bij die ik schat op 75 gram per plant.
            Dus totaal zal +/- komen op 450 gram dat is voor mij 2 keer zoveel als de vorige ronde.
            Nu bezige met de 3de ronde alleen zij dit er maar 5, wel vaak getopt en in potten van 45L ik hoop op de zelfde opbrengst te krijgen als nu met de 9 dames hebt gehaald.
            we zullen zien: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-phililps-Lamp!

Comment

Bezig...
            X