Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Montys Wintertuintje

Alleen al de manier waarop jij foto's kan maken is mooi, dan heb ik het niet eens over je mooie plantjes.

Gr. JFF
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Dat zijn stammen met spierballen, dat worden mooie toppen Monty

Comment

zo ff niet gekeken en monty is vol aan het knallen mooi hoor monty.ga zo door

Comment

Ziet er weer prachtig uit mont, keep up the green work

Grtz Ceristo

Comment

Een strak gewas. Mooie kleur.
            No-nonsens kweker

Comment

Yes ! zeer mooi allemaal

Grtz Hash
              Geniet nooit met mate !

Comment

P1030776.jpgP1030752.jpgHigh Again,

De Lowryders gaan erg mooi en hebben schijnbaar ook weinig last van me rare lichtschema al strekken ze wel redelijk veel Maar dit compenseren ze mooi door voor een Lowryder no 1 uitermate veel bloem aan te maken De geknakte Lowryder is van de schrik bekomen en richt zijn kopje al weer richting de lamp. De harsproductie komt stilaan ook aardig op gang. De bak waar de lowryders in staan staat op een krukje zodat ze even hoog komen te staan met hun toppen dan de Jamaica's. Dit heeft tot gevolg dat deze bak lekker warm staat en niet zo erg word gekoeld zoor de koude inkomende lucht onder in me tent. Zo te zien vinden ze dit erg fijn.
                P1030798.jpgP1030799.jpgP1030781.jpgP1030778.jpgP1030769.jpgP1030771.jpgP1030766.jpg

P1030796.jpg

P1030758.jpgP1030762.jpgDe Jamaicanen Blijven echter maar strekken en strekken in de top. Het lijkt erop dat de mega lange dag en de 12 uurs nacht de planten wel mooi in bloei houd maar dat de lange dag toch ook voor groei en strekking zorgt. Op zich een raar gezicht de bovenste internodes van de toppen die normaal erg kort blijven strekken nu enorm. Het lijkt er dus op dat ze ondanks dat ze mooi bloeien en ook volop nieuwe pistels aanmaken daarnaast ook gewoon in een soort van groei blijven, hihi. Niet meteen wat ik had verwacht. Het vele topstrekken kan echter ook van doen hebben met het feit dat ze eigenlijk te kort op de lamp staan. Ik heb wel vake r opgemerkt dat toppen die erg dicht op de lamp staan en overbelicht worden van deze rare torentjes maken, Maar niet zo extreem ans nu. Misschien een samenspel van beide factoren. ZO her en daar heb ik weer behoorlijk wat moeten knakken omdat ze weer tegen de lampen kap aan stonden.

P1030782.jpgP1030805.jpg

P1030783.jpg

Grtz

Comment

en gaan !

Comment

Daar gaat toch behoorlijk wat af komen
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Yep, ik heb ook weer twee van die torentjes, gestrekt, recht onder de lamp.
                      Ik zit al met de gedachte te spelen om er een lichtbreker onder te fabrieken volgende keer.
                      Vaak misvormen de blaadjes ook een beetje en de topopbouw is dan ook niet mooi, dat zie ik nog niet bij je.
                      Misschien is het 'gezonde strek', zeker als het mooi dichtgroeit
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

WOOOOOOW wat gaan die dames van je goed en hard tering gaat lekker daar

GREAT WORK MISTER MONTY AND KEEP UP THE GOOD WORK

very very very nice your girls
                        sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Yep, ik heb ook weer twee van die torentjes, gestrekt, recht onder de lamp.
                          Ik zit al met de gedachte te spelen om er een lichtbreker onder te fabrieken volgende keer.
                          Vaak misvormen de blaadjes ook een beetje en de topopbouw is dan ook niet mooi, dat zie ik nog niet bij je.
                          Misschien is het 'gezonde strek', zeker als het mooi dichtgroeit
                          Zat ik ook al aan te denken. Ik neem ook waar dat wanneer ze te dicht op de lamp staan ze in de top clawblad vertonen terwijl de bodem ph prima is. Daarnaast staan die toppen iets in de wind van de fan die onder de bulpen blaast. Ook dit brengt enig clawblad met zich mee.

Comment

he monty ik ken dat heb dat ook met een rhino van die torentjes en zou inderdaad kunnen van dat licht want ik heb zon just a wing zonder zon licht verdeler.maar verder hebben ze dat licht schema van jou aardig doorstaan zo te zien niks mis mee.ga zo door met testen.

Comment

gaat goed daar monty !!

lkkr bosje :p

groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

flinke dames,vooral voor lowryders

Comment

Bezig...
                                X