Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Montys Wintertuintje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Montys Wintertuintje
Oorspronkelijk geplaatst door monty View PostZe blijven in bloei omdat ze 12 uur donker blijven ervaren
Deze methode gaat uit van het tegenovergestelde. Als het tot het eind werkt kunnen er een hoop artikelen in de prullenbak, daarom vind ik het erg interessant.
Ik volg je op de voet.popcorn.gif
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostEigenlijk gaat dit tegen elke theorie in natuurlijk, want we, ik in ieder geval, ging er van uit dat juist het aantal licht-uren de groei/bloei bepaalt.
Deze methode gaat uit van het tegenovergestelde. Als het tot het eind werkt kunnen er een hoop artikelen in de prullenbak, daarom vind ik het erg interessant.
Ik volg je op de voet.[ATTACH=CONFIG]97209[/ATTACH]
Phytochroom
Hier een intressante lezing erover.
http://www.slideshare.net/BiologieUU/plantenbiologie-college-9-deel-2
en nog wat info.
Last edited by monty; 11 November 2011, 11:14.
Comment
-
he monty die van jou groeien ook heerlijk door zo te zien
alleen ik vroeg mij af hoezo groeien jouw zijtakken zo mooi recht omhoog als ditCIMG5330.jpg en die van mij zo ver naar de zijkanten als dit2011-11-07+13.28.14.jpg
groeten
Comment
-
ah ok ik dacht eerst dat het door de kleur van de lamp kwam..
ik ben alleen bang dat de takken te ver naar buiten zullen groeien en dat ze gaan hangen als de toppen eraan komen, ik zat eraan te denken om ze te ondersteunen..(of zal dat niet nodig zijn)
zitten die liefeheersbeestjes er nog trouwens?
Comment
-
In je laatste weken van de bloei als alles nog flink gaat zwellen en topzwaar word is ondersteunen wel zinvol maar zolang ze zelf blijft staan zou ik dat nog niet doen. Je stam en zijvertakkingen blijven verstevigen zolang dit nodig is ga je te vroeg ondersteunen dan maak je ze als het ware lui en krijg je slappe planten.
Heerebeestje komt zodra de lamp aangaat lekker zonnen op een bovenste blad. Voor de rest verstopt ie zich en zit wat te slapen.
Comment
Comment