Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De Jamaica is helemaal geknipt en hangt te drogen. Een deel van de kleine fluffie topjes was reeds droog genoeg om de curepot in te gaan. Het is echter nog redelijk nat en ik lucht de pot meermaals per dag nog om het uitgewasemde vocht uit de pot te kunnen laten ontsnappen. Het ruikt momenteel allemaal erg grasachtig maar de zoete geur komt al langzaam terug bij de topjes in de curepot. Verder licht er nog een boel klein spul te drogen op netten en in dozen hihi heel me huisje licht zowat vol.
De jamaica had zonder de meeldauw nog gerust 3 a 4 weken kunnen staan en de losse fluffige buds (wat ook wel bij Jamaica hoort) hadden nog flink kunnen zwellen maar al met al ben ik zeker niet ontevreden. Ik heb natuurlijk reeds geproefd van een paar ongecurede budjes. Het effect is redelijk High, waar ik wel van houd op zijn tijd. De smaak is nog erg grasachtig en scherp maar dat komt omdat het nog niet lang genoeg gecured is en zal zeker verbeteren
De jamaica had zonder de meeldauw nog gerust 3 a 4 weken kunnen staan en de losse fluffige buds (wat ook wel bij Jamaica hoort) hadden nog flink kunnen zwellen maar al met al ben ik zeker niet ontevreden.
Jammer dat je eerder heb moeten oogsten, want die jamaica kan erg dik en zwaar worden als je haar de kans geeft om helemaal af te rijpen, dus daar ben ik het niet met je eens monty. Het zijn alleen zeer lange bloeiers.
----
Maar wat je ervan af heb gehaalt is toch een lekker rokertje, dus laat het je smaken kerel!! Dan kan je al je energie richten op het NM contest.
Wat ik er mee bedoel is dat deze jamaica erg veel sativa invloed had en een sativa maakt nu eenmaal een andere topstructuur dan een plant met meer indica invloeden. Het verlengen van de lichturen tijdens de bloei zal ook bijgedragen hebben aan de losse bouw. De planten bleven weliswaar in bloei maar de strekking ging ook enorm door.
Comment