Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Montys Wintertuintje

leuk gedaan da filmpje mooi topke
    LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

mooie toppen monty, de no mercy competitie zal een plezier om te lezen worden, weet ik nu al

Comment

mooi mooi mooi hoe doet i het

Comment

Mooi bosje monty
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bos bloemen voor de moeders
            sigpic

Comment

ziet er mooi uit monty man en dat het j e mag smaken :d

Comment

P1040850.jpgP1040846.jpgHigh again,

De Jamaica is helemaal geknipt en hangt te drogen. Een deel van de kleine fluffie topjes was reeds droog genoeg om de curepot in te gaan. Het is echter nog redelijk nat en ik lucht de pot meermaals per dag nog om het uitgewasemde vocht uit de pot te kunnen laten ontsnappen. Het ruikt momenteel allemaal erg grasachtig maar de zoete geur komt al langzaam terug bij de topjes in de curepot. Verder licht er nog een boel klein spul te drogen op netten en in dozen hihi heel me huisje licht zowat vol.

De jamaica had zonder de meeldauw nog gerust 3 a 4 weken kunnen staan en de losse fluffige buds (wat ook wel bij Jamaica hoort) hadden nog flink kunnen zwellen maar al met al ben ik zeker niet ontevreden. Ik heb natuurlijk reeds geproefd van een paar ongecurede budjes. Het effect is redelijk High, waar ik wel van houd op zijn tijd. De smaak is nog erg grasachtig en scherp maar dat komt omdat het nog niet lang genoeg gecured is en zal zeker verbeteren

Comment

flinke bossen monty, mag het maar een lekker weedje worden!!

Comment

ziet er goed uit monty! laat ze je lekker smaken!

damn, water loopt me al weer in de mond snel maar een jointje draaien

groeten

Comment

Doet moet in dat net eh monty

Zeer lekker ziet het er allemaal uit, en overal in huis liggen hebben wil zeggen dat je overal in huis ene kan draaien ^^
                      sigpic

Comment

Ziet er goed uit mag kerel

Comment

ziet er allemaal heel mooi uit

Comment

De Jamaica is geen standaard wietje, zeker lekker om zo nu en dan af te wisselen

Comment

De jamaica had zonder de meeldauw nog gerust 3 a 4 weken kunnen staan en de losse fluffige buds (wat ook wel bij Jamaica hoort) hadden nog flink kunnen zwellen maar al met al ben ik zeker niet ontevreden.

Jammer dat je eerder heb moeten oogsten, want die jamaica kan erg dik en zwaar worden als je haar de kans geeft om helemaal af te rijpen, dus daar ben ik het niet met je eens monty. Het zijn alleen zeer lange bloeiers.
                              ----
                              Maar wat je ervan af heb gehaalt is toch een lekker rokertje, dus laat het je smaken kerel!! Dan kan je al je energie richten op het NM contest.

Grtz

Comment

Wat ik er mee bedoel is dat deze jamaica erg veel sativa invloed had en een sativa maakt nu eenmaal een andere topstructuur dan een plant met meer indica invloeden. Het verlengen van de lichturen tijdens de bloei zal ook bijgedragen hebben aan de losse bouw. De planten bleven weliswaar in bloei maar de strekking ging ook enorm door.

Comment

Bezig...
                                X