Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DNA genetics

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

DNA genetics

Korting op 420shop
    hey allemaal ,

Ik ga voor de 2de keer kweken in mijn tentje.
    Deze keer heb ik gekozen uit de DNA zaden!!

1x Kushberry
    1x Sharksbreath
    1x LA confidential

heb nog een chocolope en 2x spliff zaden maar is mijn tent niet groot genoeg voor !

heb ze sinds gisteren laten ontkiemen, is dus nog even wachten tot ze de grond in gaan
    ik ga ze in 11l potten steken en ze gaan van het begin op 12/12 staan door de hoogte van de tent.

heb hier nog 2 fotos,

IMG_0459.jpgIMG_0461.jpg

Re: DNA genetics

la a confidential ga ik volgen man. succes.

Comment

dankje monty

Comment

Oh, 'k dacht dat het over DNA genetics ging.
        Wat is de rest van je setup ?
        En hoe blijft dat bakje zo staan dan
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ghehehe ja foto is gedraaid , sorry daarvoor !

Ze gaan onder 250w komen te staan.
          wat wil je nog weten van men setup QnQ?

Comment

@ QNQ
            Het gaat toch over DNA Genetics? Het zijn allemaal soortjes van DNA?

Jammer sommige mensen altijd wat te zeuren moeten hebben.....maar een paar foto's van waar je ze laat bloeien en wat voor spullen je gebruikt is altijd welkom en leuk om te zien natuurlijk

Veel succes met je kweekie, ik ben erg benieuwd naar 2 van je soortjes...die sharkbreath en, net als monty, de la confi.

Grtz

Comment

Wat ga je ze bijvoorbeeld te eten geven, hoe groot is je tentje etc...
              Gewoon de standaard info zodat ik me een voorstelling van je situatie kan maken

@THC Dude: Als ik een topic zie dat "DNA Genetics" heet, dan zou ik toch kunnen denken dat het daar over gaat ?
              Excuseert u mij dat ik geen kristallen bol heb. Mijn bericht was trouwens niet aan jou gericht.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ QNQ

Daar gaat het toch over, over DNA Genetics?? of ben ik nou gek..

En dat bericht hoeft niet naar mij gericht zijn om er op te reageren natuurlijk.

Grtz

Comment

@QnQ

jij krijgt alle info

men tent is een homebox xs 60x60X120cm , vandaar dat ze op 12/12 gaan vanaf ze de tent ingaan!!

qua voeding ging ik normaal een canna lijn doen maar is er niet van gekomen,
                  dus heb ik maar voor asef voeding gekozen zoals vorige kweek

ik zal ook nog een paar fotos erop zetten van de setup van de tent

voor meer info , gewoon vragen.

grts dylanlens

Comment

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

men tent is een homebox xs 60x60X120cm , vandaar dat ze op 12/12 gaan vanaf ze de tent ingaan!!
                      Van zaad af op 12/12 word door de bot groter dan wanneer men ze eerst een paar dagen wel op 18/6 zet. Van zaad af op 12/12 strekt gewoon veel meer.

Dit is tenminste mijn ervaring, plantjes die een weekje 18/6 hebben gehad en na node 5 of zo op 12/12 gaan blijven hier compacter en kleiner. Klein potje helpt ook maar maakt het kweken wel iets moeilijker.

Comment

Dus de eerste week zet ik ze dan maar op 18/6 en vanaf 2 de week gaan ze op 12/12 !

Ze staan nu al in 11.5L potten , is goed toch?

voor de rest was mijn vraag, moet ik alles met bloei lamp doen of ook eerst groei lamp erin ?

grtz dylanlens

Comment

Ja week 18/6 dan op 12/12 . Als je die eerste week een groeilamp gebruikt met meer blauw in dus dan blijven je internodes korter. Eerste week na 12/12 mag die groeilamp blijven hangen, dan wissel je dat voor een bloeilamp. Het gaat ook meteen onder een bloeilamp maar dan zal ze wat meer strekken.

Comment

Oke,

eerste en tweede week de groeilamp , vanaf daarna alleen de bloeilamp er nog in

denk je dat ik met een hoogte probleem ga komen te zitten ?

grts dylanlens

Comment

euhm, toppen fimmen buigen en knakken, scroggen of LST

Comment

Bezig...
                              X