Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
12-12-2011
vandaag geen update van de toppen maar heb een probleempje, de bladere lijken zichzelf op te eten ik heb een paar foto's ervan gamaakt.
misschien dat het iemand bekend voor komt?
ik zat aan over voeding te denken maar ik geef ze de afgelopen week heel weinig de afgelopen 3 dagen gaf ik alleen aangezuurd water.
hier de pic's 2011-12-12+18.47.42.jpg2011-12-12+18.47.03.jpg
deze toppen staan wel het verst van de lamp ik denk rond de 50 cm maar de toppen aan de andere kant die dezelfde afstand hebben zijn wel ok
alleen die plant heeft er ook last van. alle bladeren rond de toppen hebben iets wat van die schade aan die plant.
het zal iets met de voeding grond of zuurtegraad te maken hebben of miss de ec?
ik heb namelijk geen ec meter maar wel ph ik maak de ph altijd op 6
Een beetje een late reactie door persoonlijke omstandigheden maar de wiet is geoogst netjes gedroogt laten rijpen en onderhand al opgerookt en uitgedeeld. ik moet zeggen er is zo'n 180a 200 gram vanaf gekomen.
Ik ga binnen een paar weken verhuizen en een nieuwe grotere setup maken
ik hou jullie op de hoogte zodra de het nieuwe project van start is (en de internet het doet in het nieuwe huis)
greetz
Comment