Goedemorgen,
We gaan beginnen aan een nieuwe ronde, maar dit keer ga ik het proberen op Cocos met a&b voeding van atami.
Het hokje is 1,2 x 1,8 x 2meter er hangen 2 x 600 watt lampen in.
Een afzuiger 680 kuub met filter van 700, en actieve inlaat van 160kuub.
En een kacheltje voor de koude n88, die de aangezogen lucht verwarmt naar ong 18 graden
Er zit ook een luchtbevochtiger in en een bewateringssysteem van blumat.
De voeding bestaat uit:
Atami a&b voeding, dit is voor de groei en bloei.
B.A.C. wortel stimulator, dit is om de wortels te stimuleren
Cellmax worstel stimulator, dit is wederom om de wortels te stimuleren. Deze 2 wortelstimulatoren werken zeer goed samen.
Big Bud bloei booster, product van Advanced Nutrients om de bloei te stimuleren.
Abcsis bloei booster, die is ook om de bloei te stimuleren gek he ^^
Er word ook gesproeid met blad voeding van bio-bizz en 1 keer per week uit voorzorg met anti spint van Bayern
Ik ga nu voor het eerst op cocos, op veler advies. Dus wij zullen zien wat het gaat worden
Er staan 2 soortjes in het hokje, bluechem en white rhino.
De eerste dag in hert hokje.
GroteFoto-TUJIMASQ.jpgGroteFoto-O3O6RFMM.jpg
Grtz Astray
We gaan beginnen aan een nieuwe ronde, maar dit keer ga ik het proberen op Cocos met a&b voeding van atami.
Het hokje is 1,2 x 1,8 x 2meter er hangen 2 x 600 watt lampen in.
Een afzuiger 680 kuub met filter van 700, en actieve inlaat van 160kuub.
En een kacheltje voor de koude n88, die de aangezogen lucht verwarmt naar ong 18 graden
Er zit ook een luchtbevochtiger in en een bewateringssysteem van blumat.
De voeding bestaat uit:
Atami a&b voeding, dit is voor de groei en bloei.
B.A.C. wortel stimulator, dit is om de wortels te stimuleren
Cellmax worstel stimulator, dit is wederom om de wortels te stimuleren. Deze 2 wortelstimulatoren werken zeer goed samen.
Big Bud bloei booster, product van Advanced Nutrients om de bloei te stimuleren.
Abcsis bloei booster, die is ook om de bloei te stimuleren gek he ^^
Er word ook gesproeid met blad voeding van bio-bizz en 1 keer per week uit voorzorg met anti spint van Bayern
Ik ga nu voor het eerst op cocos, op veler advies. Dus wij zullen zien wat het gaat worden
Er staan 2 soortjes in het hokje, bluechem en white rhino.
De eerste dag in hert hokje.
GroteFoto-TUJIMASQ.jpgGroteFoto-O3O6RFMM.jpg
Grtz Astray
Comment