Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

ben zelf ook eigenwijs,en heb een keertje een pp gedieft die al meer dan 3 weken in de bloei was,zij stopte gelijk met drinken,en stond een hele tyd stil.

Comment

Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

ja dat is klote ja als ze stil staan zal weer ff update maken van de dames want ze hebben rode stengels aan de bladeren snap niet goed waarom eigenlijk temp en lv stabiel stress van wat voeding denk ik.of die wing hangt niet goed want er zitten geen spankabels aan.bladeren zijn wel mooi groen dus ?

Comment

zo weer een update,

bloeiweek 2 zichtbare bloei:
        ik ben niet geheel te vreden wat betreft bloei ze lijken stil te staan waarom weet ik niet maar de bladstengels zijn ligt rozig of dat komt door de wing zonder spankabels of de voeding.ik geef 4x per week voeding en de rest water of afgezuurd water met groene thee.temp zakt ook rond de 23 a 24 gr schaduw lv is wel goed zo tussen de 40 a 50 overdag en snachts 50 a 60.groeien doen de planten ook niet echt meer.
        kan ik die wing zo houen of moet ik mijn hamerslag er weer boven hangen.heb mijn wing er zon 40 a 50 cm boven hangen.hopelijk kunnen jullie mij helpen.hier wat piccas van de dames.001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpgverder hoe ik die onder druk beetje weg kan krijgen heb passief inlaat.

Comment

Ik zie het probleem niet hoor ? Voor zover ik het op die gele foto's kan zien staan ze er toch goed bij ?
          Behalve dat ze iets gestrekt zijn, misschien de lamp te hoog gehad in het begin ? Maar dat bouwt nog wel vol.
          Het aantal bloeiweken tel ik vanaf dat je de eerste kleine pruikjes gaat zien, vanaf de eerste echte bloeiverschijnselen.
          Dan weet je ongeveer wanneer je klaar bent, het echte oogstmoment bepaal je a.d.v. de trichomen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi hoi,

Jou "wing"zonder die spankabels hangt daarom in de zgn. zomerstand: dan kan de lamp er erg dicht op.
            Met de spankabels kun je de wing in de verschillende seizoenen "vouwen".

Comment

ja dat zal het zijn denk dat strekken want had die hamerslag er eerst boven en had daar te veel mee lopen pielen wat nou het beste was.is nu zeg maar 4 de week 12/12 wwarvan 2 de week zichtbare bloei.hoop wel dat ze voller worden ja.moet nog wel ff microscoopje halen.maar thx voor de hulp QenQ.maar hoe hoog kan ik die wing hangen zonder spankabel want die heb ik nie heb deze gekregen hangt nu zon 40 cm.

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:14 ----------

he weetje vraag wat houd dat in die zomerstand want die spankabels heb ik niet heb hem zo gekregen.

Comment

De man in het filmpje bij mijn vorige post, kan dat veel beter vertellen!

Comment

Dan maak je zelf toch wat kabels, ff bij shop checken voor brandveilige touw of kabeltjes.
                  Dan die kap altijd op, tenzij geen plaats, zo buigen dat de randen van de wings, het uiteinde haaks op de vloer staat.
                  Geloof ik ook geillustreerd op dat filmpje.

Kwa stilstaan aan de lamp kan dat niet liggen. Let op de je uittake hoog staat, anders te weinig fotosynthese vanwege te weinig co2, daarnaast zorgen voor genoeg wind in rond de toppen. Als dat goed zit kun je met de voeding gaan proberen, opvoeren dus. Geef ze eens veel voedingswater, als ze te weinig krijgen drinken ze veel water, bij genoeg zullen ze dat ook weg drinken, vanaf constant genoeg zullen ze normaal drinken, niet extreem veel.

Comment

he heaven ik geef ze halve liter per keer 250 ml boven en 250 ml via pijpje soms ook nog onder in.maar kan het zeker proberen ff opvoeren.uittake staat vool continu.die kap kan ik wel binden denk ik.maar bedankt voor de info.thx anyway gr vapoman

Comment

zo na lang afwezigheid weer ff update.wegens ziekte nierstenen heb ik ff geen verslag meer gedaan maar is weer rustig.

ik zit nu 4 3n half week zichtbare bloei en 6en halve week 12/12.gaat redelijk na wat verwaarloosd te hebben.025.jpg024.jpg026.jpg027.jpg028.jpg029.jpg
                      de temp is redelijk stabiel behalve dat hij snachts naar 18 gr en overdags naar 23 a 24 gr
                      de lv is stabiel snachts zon 50 pr en overdags 40 a 50 pr

geef de voeding 2 a 3 keer per week de rest water of afzuurde met groene thee.
                      probeer weer up to date te wezen de komende weken nog die ik moet.

Comment

Je toppen hebben in elk geval niet stil gezeten de afgelopen twee weken, mooi hoor.

Comment

gaat goed daar,succes met de rest

Comment

Gaat de goede kan nog zo'n 4 weken geduld hebben...

Comment

he hallo medehobbiesten ja ben er eigenlijk verbaasd over.heb ze eigenlijk een beetje teveel voeding en water gegeven toen het nog ging.daarna tussen door alleen water wat resulteerd heeft in,dat een rhino geel met roest vlekken zijn gekomen.ik zal er morgen fotos apart van maken tijdens voeden dan duidelijker of iemand moet al weten wat het zou kunnen zijn.

maar thx voor de replays.

Comment

Waarschijnlijk een K tekort.

Comment

Bezig...
                                X