Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klotsende autoflowers onder 250 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

die paar dagen gun ik mijn plantjes ook, laat de snelst bloeiende nog een weekje staan kijken wat dan de situatie is

Comment

Prima, daar zul je voor beloont worden, succes!

Comment

Het is ook een beetje mijn bedoeling om te laten zien wat de potentie is van autoflowers en of ze inderdaad zo snel klaar zijn als dat de zaadbanken beweren.
        Nu kan ik alleen maar concluderen op dit moment dat mijn kweek skills verre van perfect zijn. en dat de planten nu 2 dagen na door de breeder gestelde tijd toch redelijk ver zijn.
        Over 2 dagen zitten we precies 2 maanden vanaf zaad. Regulier zaad heeft wanneer men 12/12 regime hanteert vanaf zaad al gauw, 3/4 weken + 8/9 weken bloei nodig.

Nu weet ik nog niet hoe de opbrengst is en heb ik ook nog geen kweek met alleen een 250 watt gedraaid. mocht de opbrengst nu rond de 0,6/0,7 gram de watt liggen is het zeker voor ongeduldige mensen zo als ik de moeite waard om vaker autoflowers te gaan zetten. De fastbud en de pineapple express heb ik deze zomer al buiten neergezet en weet daarvan dat de smaak goed is. Enorme zoete wietjes met een zachte nasmaak. De blackjack auto was een free bee en ben benieuwd wat dit voor een wietje is.
        De blackjack auto kwam moeilijk in bloei maar toen ze eenmaal ging ging ze kei hard. kwa opbrengst heeft ze zeker wel de potentie om de rest in te halen.

Comment

even een trichomen update:

Kan iemand hier de status van mijn snelst bloeiende Fast bud dames zien? Ik zie, maar kan er natuurlijk helemaal naast zitten, milky trichomen met een enkel puntje amber.
          Graag hoor ik jullie mening. zitten nu op 58 dagen vanaf zaad. 6 dagen langer dan de zaadbank aangeeft.
          2011_12_28_22_31_05_847.jpg

Geef alle dames alleen nog maar afgezuurd water. hoop rond het nieuwjaar de hak erin te gooien omdat mijn geurfilter de aroma's niet meer aankan.

Comment

Voor zover ik het van je foto kan zien... het ligt net aan de hoek waaronder je naar de tricho's kijkt. Kijk je er recht op is het een ander beeld dan de werkelijkheid is.
            Milky met een spotje amber zie ik op je foto ook aan de hand van deze foto.

Comment

heb deze ook onder een normale microscoop zonder camera gekeken en wat jij nu ziet heb ik ook gezien. wilde alleen een bevestiging van een ervaren rot in het vak

Comment

Ervaren rot....

Comment

Ga met Vale mee. milkey zijn niet meer cleare, amber durf ik niet meteen te zegge n of het echt amber is maar lijkt hier en daar wel erop.

Comment

Update:

Zo daar zijn we weer. na enige twijfel of de dames echt goed klaar waren heb ik besloten om morgen avond de hak in de eerste 4 te zetten. de Pineapple espress gaat om en de 3 fastbud dames ook.

De fastbud: De dames zijn klaar. ze zijn volledig milky en laten zins 2 dagen steeds meer amber staan. De dames zien er niet meert uit en al het leven is eruit geperst. Ze zitten nu op dag 59 en gaan dus in 60 dagen vanaf zaad om. De toppen zijn hard en boven verwachting groot. De dames staan in een 35l bak met ze 3e en die kan is echt een veldje met toppen zo groot als golfballen, sommige zelfs een stuk groter. De aroma's knallen mijn hok uit en het ruikt hier naar 1 grote fruitkraam.

2011-12-29 12.48.20.jpg2011-12-29 12.47.28.jpg2011-12-29 12.48.28.jpg

Pineapple express: Deze dame is net zo ver als de fast bud. De ananas geur springt er vanaf. De dame ziet er niet meer uit maar de toppen zijn zeer mooi met allemaal kleur erin. De pineapple express was klaar in 60 dagen vanaf zaad. uit ervaring weet ik dat ze mij heerlijk zal gaan smaken.

2011-12-29 12.47.50.jpg

black jack auto: Deze dame wijkt het meest af van de belofte die de breeders doen. De herfst begint er ook goed in te komen en ze heeft flinke voedingsproblemen gehad. Ondanks alles zal ik deze dame nog 2 weken laten gaan en zal dan ongeveer op 74 dagen uitkomen. De black jack zal wel het meest opbrengen want is ook duidelijk de grootste en breedste plant van de 3 soorten. De toppen zijn nu al het grootst terwijl ze nog even moet.
                    2011-12-29 12.47.18.jpg

Volgende kweek krijg ik gelukkig een nieuw fototoestel. mijn excuses voor deze overbelichte troep. maar het is niet even anders. Nog even een totaal plaatje van de winter tuin. de aarde bak gaat er z.s.m. uit zodat we de led unit er bij kunnen hangen en de double fun onder 12/12 kunnen gaan voorgroeien.
                    2011-12-29 12.48.01.jpg2011-12-29 12.48.56.jpg

Comment

Mooi afgebloeid hoor.
                      Daar ga je zeker een fijne smaak en potentie voor terug krijgen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zo, vrijdag zijn er 4 van de 5 dames omgehakt na 60 dagen vanaf zaad

Comment

Ben benieuwd naar de opbrengst van de pineapple express.Mooie kweek trouwens.

Grts

Comment

60 dagen vanaf zaad klinkt heel aantrekkelijk, ben benieuwd of het ook even goed te roken is.
                            De eerste kweek van mij was Quick one Autoflower maar die was niet zo heel lekker.

Laat je het ons nog even weten hoe het gesmaakt heeft? (na die verschikkelijk lang durende droog periode)

Gr Ekkel
                            Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

update:

zo ik heb de lamp uitgezet, de black jack auto dame heeft 66 dagen licht gehad en ik laat haar nog 3 dagen in het donker staan. Ondertussen heb ik mijn hok verbouwt voor de no mercy kweek.

De opbrengst van de 3x fast bud was gemiddeld 15 gram per plantje. kom dus op 45 gram fast bud. toppen zijn na het drogen beetje fluffy. ook de hoofdtop.
                              De opbrengst van de pineapple express is aanzienlijk hoger. 35 gram kwam daar van af. mooie compacte topjes

Zit nu dus totaal op 80 gram en de dikste dame moet nog om. het totaal gewicht valt me wel een beetje tegen.
                              DSC00475.jpg

Comment

Dat idd niet al te veel!

Comment

Bezig...
                                X