Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)
he mo goed te horen dat ze er goed voor staan.volgende ronde is kijken herijuanas echt aanrader wat betreft pijn en dat soort klachten werkt echt lekker.en hou ze groen he.blijf je volgen.en ben nu zelf met die herijuanas bezig en ook die rhinos.he blijf je volgen.gr scorpio
Yohow ...,
Scorpiotiger, ik heb nog wat zaadjes van de Strawberry Haze in de koelkast liggen ..., dat is ook een lekker soortje ...
Vanmorgen heb ik de afdek-folie verwijderd en de meiden aan de onderkant wat uitgedund ..., daarna met de druk-spuit een halve liter water met Bioquant Allround gelijkmatig over de pot verdeeld. (PH 6.6 / EC 1.15)
Gisteren heb ik een shot fulvine, wortelstimulator en calsium meegegeven aan het kraanwater.
De meiden zien er fris uit en zijn volop 5-vingerig blad aan het aanmaken.
Haha Magnem ...
Vanmiddag ben ik druk bezig geweest met een extra "by-pass" aan te leggen voor het tentje. De warme lucht die door de cooltubes wordt gezogen blaas ik nu af in de achterste ruimte in plaats van de schoorsteen, daarvoor hoef ik de afzuiger alleen een kwartslag te draaien. Zowel naar het tentje als de kweekruimte loopt nu een slang die de warme lucht uit deze ruimte aanzuigt.
Ik ga dit rondje met open kappen draaien ..., deze kappen komen van de Agrolux tuinbouw lampen waarvan ik de EVSA heb gedemonteerd en buiten de kweekruimte heb opgehangen ..., bij extreme kou schakel ik over op de cooltubes om zo het tentje op temperatuur te houden. Nu wordt alleen de warme lucht uit de kweekruimte voor een deel teruggeleid naar het tentje.
't Ziet er erg safe uit allemaal. Ik mis alleen een flinke brandblusser.
Heb je die ook nog in de buurt staan ?
Planten zien er al een stuk beter uit. Ze beginnen bij te komen.
Nog een weekje of twee groei ofzo ?
strawberry ben ik niet zo kapot van net te licht.maar je opzetje staat er goed bij.alleen QenQ heeft wel een punt blussertje nooit verkeerd safe is the rule.ik heb er twee 1 in tent 1 naast de tent.maar verder ziet het er strak uit and keep them green.maaruh wat is jou medische klacht.ik gebruik het voor copd en blow en verdamp het.gr vapo naam laten veranderen de blauw petten.
't Ziet er erg safe uit allemaal. Ik mis alleen een flinke brandblusser.
Heb je die ook nog in de buurt staan ?
Planten zien er al een stuk beter uit. Ze beginnen bij te komen.
Nog een weekje of twee groei ofzo ?
Comment