Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

ken je zien hoe goed dit medicijn is en dat willen ze verbieden terwijl wij er baat bij hebben.

Comment

Ja Vapo ..., het is diep triest ...

Te bedenken dat het al meer dan 40 jaar bekend is dat cannabis een genezende werking heeft op meer dan 30 verschillende vormen van kanker ..., dat er goede resultaten worden geboekt bij de behandeling van dementie en er tal van andere ziekten zijn waarbij het gebruik van cannabis het leven dragelijk maakt.

Triest ..., dat ik wel bij de apotheek voor 50 euro vijf gram Jack Herrer mag halen ..., of in de coffeeshop 10 euro mag betalen voor 0,8 gram Amnesia waar ik de herkomst niet van ken ..., maar het plantje dat ervoor zorgt dat ik geen andere medicijnen nodig heb zelf niet mag kweken.

En wat te denken van alle duurzame producten die van de cannabis-vezel gemaakt kunnen worden ..., de gunstige invloed die cannabis-teelt op grote schaal voor het klimaat zal betekenen ..., de boost die een legalisering van cannabis de economie kan geven ...

SCHANDALIG ...

Ze laten het allemaal liggen ..., de politieke wijsneuzen die de touwtjes nu in handen hebben. Het zijn de studiebollen van vroeger die zich met liegen en bedriegen op belangrijke posities hebben gemanoeuvreerd. Het ontbreekt ze totaal aan visie en inzicht want ze hebben hun "wijsheid" alleen uit boeken opgedaan. Gelukkig is er wereldwijd een kentering gaande en belanden deze lieden binnenkort allemaal op het schavot.

GRR ..., ik kan er zo verschrikkelijk pissig van worden

Grtzzz
      Last edited by Mohawk; 12 November 2011, 00:14.

Comment

wel Mohawk jij zegt nu eens wat ik al jaren denk en denk velen wel, mooi samengevat man
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Hennep wordt bijv. geteeld rond Oude Pekela en door een bedrijf verwerkt tot bruikbare producten.
          Daar valt alleen weinig medicijn van te halen, da's een ander soort Cannabis dan wij hier kweken.
          Neemt niet weg dat ik het verder wel ongeveer met je eens ben.
          1 plant per inwoner, ongeacht kweekmethode, vind ik al genoeg. (wordt dan wel 4 maanden scroggen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jouw verslagjes zijn extreem facinerend voor een leek als ik.

Prachtige foto's en bijna een stap voor stap gids... Geen woorden voor.

@ post #32:
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

word al lekker vol daar,zou ze nog iets langer op 18 uur laten,zodat de plant kan herstellen,en helemaal klaar voor de bloei is.

Comment

Gaat voortvarend daarzo, lekker eigenwijs zoals dat hoort, hihihi. Volg je verslagje met plezier, ga zo voort.

Comment

lekker bezig mo blijf je volgen

Comment

ziet er goed uit man hou ze zo

Comment

Die 80cm ga je wel overheen.
                      Zo te zien staan ze inmiddels allemaal weer goed in de groei, dus die gaan knallen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ghehehe ..., ben er ook bang voor QnQ ..., ze gaan als een speer ...

De meiden hebben nu exact 14 dagen doorgebracht in de ufo onder 40 watt-TL ..., 22 dagen in de tent onder 110 watt TL ..., en 20 dagen in de kweekruimte onder 600 watt metal halide. Ze zijn prachtig groen en ook onderaan verschijnt volop vijfvingerig blad. Ik heb even wat foto's gemaakt met het licht uit zodat je een idee krijgt van de kleur.

Lache man ..., ze zijn nu 20 cm hoger dan de vorige meiden bij omschakeling naar 12/12. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit wel eens compleet uit de hand zou kunnen lopen ..., maar ach ..., dan heb ik ook wat ...

Enyoy
                        Attached Files

Comment

Yoohooooow ...

Vandaag dag 1 op 12/12:

Deze heugelijke dag dient natuurlijk op gepaste wijze gevierd te worden ..., daarom hebben de meiden vanaf vandaag een eigen naam gekregen.

Ik wil jullie graag voorstellen aan: Faith, Grace, Hope, Infinity en Justice ...

Dat dit een interessant rondje gaat worden kan bijna niet missen met zo'n naamgeving ..., vooralsnog neemt Hope de leiding met 50 cm.

De meiden hebben me wel laten schrikken vanmorgen ..., tering wat zijn ze groot ... De steeltjes zijn licht paars gekleurd omdat het koud is geweest vannacht, de minimum temperatuur stond vanmorgen op 16 graden ..., dus heb ik de kachel opgeschroefd voor de komende nacht.

Vandaag krijgen de meiden alleen water met een PH van 6.8 ..., jammer dat ze geen gebak lusten ...

Laterzzz
                          Attached Files

Comment

Succes met de overgang en de ware bloei. Die PH meter niet in de grond laten staan maar de elektrode elke keer goed schoon maken, als die corrodeert is je meter naar de wip.

Comment

Bezig...
                            X