Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

    Korting op 420shop
    Yohow ..., mede lotgenoten.

    Vandaag is de dag om een nieuw kweekverslag te beginnen ..., dacht ik zo ...

    Het voorgaande kweekverslag is te vinden op: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-op-zolder

    Nieuwe ronde nieuwe kansen

    Iedere vorm van kritiek is natuurlijk toegestaan ..., dit topic is ter lering en vermaak van mezelf en mijn lotgenoten. Want laten we wel zijn ..., we zijn allemaal in de ban van dit bijzondere plantje dus brand maar los ...




    Omdat ik deze ronde vanaf het begin in beeld wil brengen plaats ik eerst een aantal foto's van de aanloop ...

    Kweek-301.jpgKweek-302.jpgKweek-304.jpgKweek-316.jpgKweek-327.jpgKweek-396.jpgKweek-420.jpgKweek-428.jpg

    De meisjes hebben nu 5 weken voorgroei gehad onder TL-verlichting. De omstandigheden in het tentje zijn (nog) niet optimaal, daarom is er veel drievingerig blad aangemaakt. Omdat de buitenplant al in de bloei geschoten was is er ook wat stress vanwege het omschakelen van bloei naar groei. De wortels zijn door het hele potje verspreid en snakken naar meer ruimte ....

    Grtzzz

    Yow ...,

    Kweek2-006.jpg

    Vandaag dag 1 18/6 onder 600 watt Metal Halide ...

    Kweek2-003.jpg

    De meiden hebben vanmorgen eerst de wekelijkse behandeling met PVP gekregen.

    Kweek2-004.jpg

    Daarna 4ml wortelstimulator en 1 ml calcium toegevoegd aan 1 liter voedingswater (EC 1.25 / PH 6.5 ).
    De voedingslijn die ik deze ronde ga gebruiken is van Bioquant.

    Kweek2-005.jpgKweek2-008.jpgKweek2-007.jpg

    Even een plaatje van de lamp-opstelling. De afzuiger van de cooltubes draait zachtjes mee zodra het MH-licht aangaat, de hoofd-afzuiger is aangesloten op een klimaat-controller en regelt de temperatuur.

    Nu effe roken en dan naar bed ....

    Grtzzz
    Last edited by ceBep; 28 October 2011, 16:13. Reden: start van je topic samengevoegd

    #2
    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

    succes met de nieuwe rondehoelang wil je ze voorgroei gaan geven,en hoe vaak ga je ze nog toppen?mijn hazje moet nog een week of 2 maar ik zie er jammer genoeg nog geen mooie puisten op,maar ze ruikt al wel lekker,en is goed hard

    Comment


      #3
      sigpic

      Comment


        #4
        moeders in de bloei voor geslachts bepaling (wel laten staan op 12/12), en dan ga je verder met de stekken selecteren. (dit werkt overigens het snelst)

        #2
        Je neemt 1 stek van de moeders, en zet dan die 1e stek in de bloei voor geslacht bepaling, en laat de moeders in de groei staan.
        Dan selecteren met de moeders, maar dan moet je wel de hoogte ervoor hebben omdat je de zaadplanten dan minimaal 6 tot 8 weken laat groeien(onder TL). Want die kunnen groter worden dan stekken.

        Ben benieuwd naar deze run, je begint helaas al met slecht materiaal maar de vorige is ook goed gekomen dus ik ben benieuwd.

        Succes.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

          Hee THC Dude ..., ja jammer dat de moeder al in de bloei stond maar geen ramp..., het is een veerkrachtig soortje dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt. Beter had de buitenplant eerder gestekt kunnen worden maar ja ..., het kwam er niet van ..., het is niet mijn plant. Er is mij veel aan gelegen om voorlopig deze specifieke strain te kweken, mogelijk dat deze planten het iets minder goed doen maar ze zullen me zeker niet teleurstellen, daarvoor krijgen ze teveel aandacht.

          Tumble, ik weet nog niet precies hoe de meiden zich de komende weken zullen gedragen. Ik zet de klok pas op 12/12 als ze breder zijn dan de pot en een hoogte van minimaal 35 cm hebben bereikt. Het vorige rondje heb ik de klok omgezet bij 25 cm hoogte en dat was iets te snel ... Het kan natuurlijk ook zijn dat de meiden nu op andere grond en voeding straks het dak uitschieten maar ach ... da's ook wel lachen ... dan wordt het buigen en knakken ...

          Grtzzz

          Comment


            #6
            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

            Weeral mooi duidelijk begin van het volgende verslag van deze wel heel mooi verzorgde zolder. Zeer veel succes met de stekken en het selecteren van je moeder. Ik zal zeker mee blijven volgen.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

              Yohow ..., gisteren heb ik de stekken uit het tentje voor tijdelijk in de kweekruimte geplaatst. Ik heb het tentje even nodig om het drogen van de toppen van het vorige rondje in goede banen te leiden.

              En ..., even een overzichtsfoto van de meiden waarop goed is te zien dat de stekken die ik in de grote potten heb gepoot hun vorige behuizing te klein vonden. De meiden in de grote potten hebben gisteren 250ml water met wortelstimulator, voeding en extra calcium gekregen (EC 1.35 / PH 6.4). Bij deze voeding is het niet nodig om af te zuren met PH-min.

              Grtzzz
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

                Toch lijken enkele bladeren hier en daar bol naar onder te krullen. Vaak veroorzaakt door een te hoge bodem PH, the claw.

                Comment


                  #9
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

                    maatje van me rookte gisteren de haze van kera seeds,hij viel na 30 min in slaap,geen gein.misschien een keertje proberen?

                    Comment


                      #11
                      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

                      Ghehe ..., was je maatje niet gewoon moe Tumble ...?

                      Ik rook een wietje waar ik niet van in slaap val ..., eerder het tegenovergestelde ..., ik ga er als de brandweer op ...

                      Grtzzz

                      Comment


                        #13
                        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

                        Ziet er goed uit! Welke strain gebruik je eigenlijk? Van soma?

                        Comment


                          #14
                          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

                          Hoi Magnem, ik heb geen idee waar de oorsprong ligt van deze strain ..., ze is als stek bij mij terecht gekomen.

                          Grtzzz

                          Comment


                            #15
                            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

                            he mo ga je weer volgen op naar meer dan 439 gr. gr scorpio

                            Comment

                            Bezig...
                            X