Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk View Post

Ik denk dat het JD niks kan schelen ..., waarom moeilijk doen voor een kweekverslag ..., er staan er zat op het forum ...

Laterzzz

---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

Je moet geen conclusies maken zonder enige vorm van bewijzen!
    En cannabis uitgeven als een prijs is nog steeds verboden, dus je hebt niks te klagen. Voor hetzelfde geld was je van het forum gepleurd, dus geen kwaad woord over de site
    Een beetje zorgvuldiger met je woordkeuzes en overdenkingen kan geen kwaad.

M.v.g.
    vale

Comment

Comment

@ het is toch niet bij wet verboden om een prijsvraag uit te schrijven en de winnaars een beetje cannabis op te sturen.
        Wiet kweken, verhandelen, weggeven, versturen via de post o.i.d. is nog steeds een strafbaar feit volgens de WET.

Het openbaar uitdelen van samples e.d. zijn ook niet toegestaan ook al staat het niet in de regels of zie jij hier in elk verslag ruilhandeltjes met samples?
        Ik dacht dat dit wel algemeen bekend is.

Wat er gebeurt is met je verslag is jammer, niemand is onfeilbaar, maar dergelijke uitlatingen getuigen van weinig respect naar JD (persoonlijk) en de site!
        En je mag van me vinden wat je wilt, maar er is geen haar op mijn hoofd die dat toelaat, ik zit hier nog steeds met, voor mijn plezier en ik word er niet voor betaald btw!

P.S
        Zolang je geen PM's van de crew in je bericht plaatst en geen samples openbaar aanbiedt op de site heb je niks te vrezen. Dus ga gerust verder met je kweekverslag.
        Last edited by ceBep; 18 November 2011, 19:22.

Comment

Eh ..., sorry hoor Vale ..., ik heb geen bijbedoelingen gehad met het opzetten van een prijsvraag. Het idee is halverwege het kweekverslag spontaan gelanceerd en er was daarom alle tijd geweest om even een seintje te geven dat dat niet kan. Geen enkele lezer van het kweekverslag heeft daar volgens mij ook aan gedacht ..., anders had iemand er wel wat van gezegd.

Het is inderdaad zo dat wiet kweken ook bij wet verboden is en we hebben het nergens anders over op dit forum. Het is een beetje verwarrend wat nou precies wel en niet kan ..., daar kunnen we helaas ook niets aan veranderen maar misschien is het een goed idee om het reglement iets specifieker te maken want "verboden zaken" dekt de lading niet.

Grtzzz

Comment

Als iets niet in het regelement staat houdt niet in dat het toegestaan is.
            Jij bent hierop gewezen en daar moet je het mee doen......in plaats van de rand van de hoed op te zoeken, zou ik me weer wijden aan m'n verslag.

P.S.

Wil je de regels veranderd hebben, klacht indienen, iets toevoegen/veranderen o.i.d. neem dan contact op met de Admin van dit forum, ik ben daar niet voor.
            De zaak is voor mij afgesloten bij deze!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
              in plaats van de rand van de hoed op te zoeken, zou ik me weer wijden aan m'n verslag.
              Goed idee Vale ...

Vandaag dag 3 12/12:

Vanmiddag hebben de meiden ieder een halve liter water te drinken gehad na een dagje onthouding. Ik heb er alleen wortelstimulator aan toegevoegd (10ml op 2,5 liter water) en daarmee komt de PH-waarde op 6.7 uit ..., het is dus bij het toedienen van alleen wortelstimulator niet nodig om ook PH- toe te voegen.

De meiden zijn het afgelopen etmaal weer iets gegroeid ..., Hope is inmiddels met een paar strepen ingehaald door Grace ...

De lamp hangt op ongeveer 30 cm van de planten ..., de warme lucht blaas ik eronder vandaan met een knijpventilator die ik eenvoudig in hoogte kan verstellen door gebruik te maken van een snelbinder en een ketting van de lampen. Als ik erbij wil om water te geven hang ik de ventilator hoger aan de ketting.

Ik blijf nog een tijdje doordraaien met de Metal Halide lamp ..., pas als de eerste bloei-verschijnselen zichtbaar worden schakel ik over op HPS.

Laterzzz
              Attached Files

Comment

Ik wil nog even wat ophelderen.

Ik dacht dat het topic bestond uit 2 berichten, helaas heb ik niet gezien dat er nog 9 paginas aan berichten voor stonden.
                Omdat de berichten geen bijlage bevatten heb ik het vinkje "bijlagen bewaren" niet aangevinkt.
                Mijn fout dat ik het niet goed heb gezien,maar goed er is wel weer genoeg over gezegd.

Je hebt in ieder geval weer genoeg ruimte om je foto's te uploaden
                Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

mooie vertakkingenmet 2 keer 600 erboven met openkap,gaa je flink oogsten.hoop dat de spint wegblijft

Comment

Comment

weer iets bijgeleerd als Belg
                      De rand van de hoed op zoeken vind hem wel grappig, zal er eentje uit Nederland zijn
                      Wil niet stoken, mr het is net door de rand van de hoed op te zoeken dat er dingen veranderen(meer op werelds vlak dan )
                      Stay positive!

Prachtige setup en success Mohawk

Comment

Attached Files

Comment

die gaan weer als een speerik kweek de mijne nu op cocco,s,en die groeien nu ook 3 a 5 cm per 24 uur.ik ga ze niet meer toppen,maar ga ze als ze te groot worden knakken en buigen.vanavond gaat de klok op 12 uur,dus ik loop niet meer zoveel op je achter

Comment

Je plantjes zien er lekker gezond uit Mohawk ,ben benieuwd hoe je het er deze ronde weer vanaf brengt.

grtz...
                            Led's grow !

Comment

Bezig...
                            X