Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Waarom ben je zo gefocust op de hoogte ? Volgens mij zijn ze gewoon erg aan het strekken toch ?
    Hebben je lampen niet te hoog gehangen ?
    Die bindmethode aan 1 stok in het midden intrigeert me wel. Mooie oplossing.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik zie ook veel strek,kan ook aan de soort liggen natuurlijk.je kan nu ook alle hoofd toppen pesten,gewoon de stam kneuzen tussen wijsvinger en duim.hierdoor stopt de groei tijdelijk.nieuwe camera1 586.jpgdit zijn de mijne,ik heb er nu ook 5 staan.ik loop geloof ik net 7 dagen achter met jouw kweek,dus is nu nog leuker om je verslag te volgen.ik hoop dat ik nu ook snel kleine topjes gaat zien.

Comment

---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:31 ----------

Ehj Tumble ..., morgen ga ik de uitschieters knakken ...

Faith is het laagst gebleven en meet nu zo'n 70 cm ..., ik ga alles wat boven de 75 cm zit plat leggen ..., de lampen laat ik daarna 15 cm zakken.

Grtzzz

Comment

leg ze dan ook vastwant anders staan die krengen binnen een paar uur weer rechtme wiet van de laatste ronde is nu echt heel goed droog,als ik met een blowtje op de fiets zit word ik na gekeken,is niet normaal hoe dat spul ruikt,als je de fik erin steekt

Comment

Ghehe ..., idd leuk dat we nu vlak na elkaar zitten met de rondjes Tumble. Als ik je foto zo bekijk lijken de planten niet echt op elkaar ..., het zijn bij jou toch ook Amnesia's of ben je bij de PP gebleven?

Dat knakken doe ik wel grondig hoor ..., knappe dame die zich daarna nog omhoog weet te worstelen.

Ik zal er voor de zekerheid wel wat touwtjes aanknopen om ze helemaal te ontmoedigen.

Tof Tumble dat het bij jou ook goed gaat ..., nog geen last van spint deze ronde ...?

Laterzzz

Comment

5 Amnesia's moeten het zijn.degene die ze voor me heeft voor gegroeid heeft ze een paar keer behandeld tegen spint.ik heb er nog niet een gezien gelukkigook nog geen last van meeldauw gelukkig.deze stekken moeten weer 11 weken bloei hebben helaas.

Comment

Comment

Hoi,

Ziet er leuk uit. Wel strek. De strek die ik zie is niet bij alle internodes.

Zou het kunnen dat je planten een paar keer aan de droge kant zijn geweest en dat je daarna meteen veel water hebt gegeven?
                  Als je dat doet schiet de plant een dag of twee na het wateren een stukje door.
                  Probeer in de voorbloei altijd gemiddeld vochtig te blijven. Niet droog, niet nat, geen grote verschillen.
                  Dan blijft je plant een stuk korter.

Schiet het evengoed door?
                  Spuit (voor de bloemvorming ) met Dutch Plant Vitalty Groeiregulator.
                  Dan staat je plant gelijk stil.

veel succes met je kweek,
                  123harry
                  No-nonsens kweker

Comment

Comment

gaat weer de goede kant op, mooi gedaan dat knakken.

Comment

Ja dat knakken is wel goed gelukt maar er gaat toch iets mis met de meiden in m'n wintertuin ...

Het is de afgelopen dagen te koud geweest tijdens de nacht en de planten vertonen stress ..., de bladsteeltjes zijn extreem paars en dat is niet goed. Verder wordt het schutblad in rap tempo geel en krult op ..., ook zijn de planten lichter van kleur dan bij de vorige ronde. De afgelopen dagen heb ik met iedere waterbeurt voeding meegegeven: op maandag Flora + Regulator, op dinsdag Flora + Fulvine en op woensdag Flora + Calsium.

Ik weet niet wat ik er van denken moet ..., we zien wel waar het schip strandt.

Nog wat foto's gemaakt van het bladprobleem ...

Laterzzz
                        Attached Files

Comment

Staan ze op de tocht ? De fan's staan niet op de planten te blazen toch, misschien via de wanden ?
                          De bolle vorm van het blad lijkt ook te duiden op natte voetjes ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey Mohawk!

Die bladjes heb ik ook voor bij mijn amneesjes! ze krullen ook zo op, worden gelig en vallen af... vanonder aan de plant. Ik denk dat het bij mij wel effectief een tocht probleem is, want de planten waar het bij mij voorvalt staan aan men luchtintakes! De probleem zone krijgt ook niet veel licht omdat ik een soort van scrognetje erboven heb staan. kdenk dat het aan die factoren ligt in mijn geval.

Ik ben zeer benieuwd naar je aanpak! Een kans voor mij om iets bij te leren

Succes!
                            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                            A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Bezig...
                            X