Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

ik heb dat ook weleens gehad,en ook onderin de plant.verder zien ze er wel toppie uit vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Staan ze op de tocht ? De fan's staan niet op de planten te blazen toch, misschien via de wanden ?
      De bolle vorm van het blad lijkt ook te duiden op natte voetjes ?
      Attached Files

Comment

zalig bos mohawk toppie blijf je volgen want je bent een leerrijke kerel
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Thanks Peacemaker

Vandaag dag 27 12/12:

De meiden hebben de afgelopen twee dagen kraanwater op de pomp gehad (PH 7.8)..., ik was weer een paar dagen afwezig en vindt het zonde om een heel vat met voeding aan te maken.

Vandaag heb ik voeding plus regulator aan het water toegevoegd en iets aangezuurd tot een PH van 6.6. De komende week krijgen de meiden weer iedere dag voeding.

De temperatuur heb ik nu redelijke onder controle ..., met licht uit is de temperatuur nog iets te hoog dus de kachel heb ik weer een tandje lager gezet. Met licht aan is de temperatuur boven de pot 27 graden en boven de planten 29 graden.

De toppen beginnen aardig op gang te komen en de planten zitten er goed vol mee ..., ik twijfel nog of ik deze keer onderin wat weg zal dieven of het zo maar laat. Ook de onderste topjes worden bij deze Amnesia kneiterhard.

Vanmorgen heb ik foto's genomen vlak voordat het licht aanging en een paar close-ups bij het ochtend-zonnetje ...

Laterzzz
          Attached Files
          Last edited by Mohawk; 12 December 2011, 20:03.

Comment

die bouwen gestaag doorzou ze een beetje stikstof geven,het liefts bio,wat ze niet gebruiken,blijft dan in de aarde aanwezig.want zie wel een lichte verkleuring.

Comment

Comment

yo mo ff niet gekeken maar gaan lekker bij mij is het bijna zover voor die heri,s maar blijf je volgen.

Comment

Yow Vapo ..., leuk dat je mee blijft kijken ... en succes met oogsten en drogen ..., dat het maar een lekker rokertje mag worden ...

Vandaag dag 30 12/12:

Na een dag niets te drinken heb ik vandaag 2 liter water met Fosfor (P), Magnesium (mg) en basisvoeding aan de meiden gegeven. De vergeling van het blad aan de voorzijde is nog niet helemaal onder controle. De grondventilator heb ik daarom gedurende de dag helemaal uit gezet en in de donker-periode gaat deze vanaf nu om het uur een half uurtje aan ..., dit om de warme lucht van de kachel te verspreiden.

Ik heb vanavond nog even wat foto's gemaakt toen het licht net uit was.

Grtzzz
                  Attached Files

Comment

de top ontwikkeling gaat wel snel daardat gaat echt een veel betere oogst worden,dan de laatste keer,veel meer,en vooral dikkere toppendie van mij zijn nog mooi donker groen,maar me toppen zijn veel kleiner.

Comment

De toppen zien er goed uit, maar je blad is lekker geel aan het weg trekken. Jammer man.

Hoop voor je dat je het een beetje snel onder controlle krijgt.

Grtz

Comment

mooie verslagen post je man!complimenten.
                        je plantjes staan er toch nog netjes op.bij dat verbruinden vergeelde opgekrulde blad ,denk ik aan n P tekort.
                        wil niet zozeer zeggen dat t aan je voeding ligt,maar fosfor opname word wel drastisch vermindert bij te koude voetjes!!!
                        blijf m checken.
                        grtz

Comment

Ben het wel met Markster eens.

Comment

Comment

Yow gappies ..., ik heb zojuist even wat foto's gemaakt met licht aan (dag 33 12/12) ..., en natuurlijk lekkere close-ups van de buddies ..., voor de liefhebbers ...

Vandaag heb ik bij Grace en Infinity wat verdorde blaadjes weggehaald ..., handig zo'n achterdeurtje.

De laatste foto is vanaf de achterzijde van de kweekruimte genomen ...

Ltrzzz
                              Attached Files

Comment

De toppen zien er prima uit Mohawk.
                                Heb je de bladproblemen inmiddels onder controle ?

grtz..
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X