Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)
prachtig,vooral die foto,van je 10 nieuwe stekkenhoe oud is je moeder plant nu,en wat voor licht hangt er boven,want ik ben ook op zoek naar info over eigen moeder plant
Tsja Tumble ..., liefde is de kracht waaruit alles ontstaat wat is en alles wat is wordt door haar onderhouden en tot dienstbaarheid aangezet ...
Ghehe ..., effe een psychedelische brainwave tussendoor ...
Tenslotte heb ik vandaag de stekjes voor een tweede keer 15 ml water met wortelstimulator gegeven (PH 5.2) en het blad nat gesproeid met dezelfde oplossing. Als morgen alles bruin is was de PH-waarde te laag ...
Tussen de bedrijven door heb ik de meiden in de kweekruimte twee keer een liter water gegeven met basisvoeding en fulvine (PH 6,5). Ook heb ik de grond in iedere pot bewerkt met een bamboestok (ronde top) door ongeveer 15 gaten (per pot) te prikken tot op de hydrokorrels ..., dit om de grond te doorluchten. Dat hierbij diverse wortels beschadigen is niet erg ..., de wortels krijgen zo meer zuurstof en zullen me er dankbaar voor zijn.
De geknakte takken geven de dikste bloemvorming te zien ..., zo zie je maar ..., mishandeling uit liefde wordt beloond ...
Howdy Mohawk!
Deam die amneze bud's zien der lekker frosty uit, real niceh..
Kzit met mijn amnezen ook in week 6 bloei maar die zijn nog ni zo frosty als de jouwe. tijd voor een inhaalbeweging hier hehe!
Comment