Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thanks voor de intresse .@ijsco haha en druk ga ik t zeker krijgen(heb t er wel voor over),we zijn nu een paar dagen verder sinds ze in hun tentje staan ,ze hebben deze 1e week alleen water met rhizotonic gehad.de komende 4 weken krijgen ze alleen water,en dan als de bloei er goed inzit krijgen ze terra flores aan gevuld met canna boost.verder zit ik sinds vandaag op 12 uur lichtcyclus.(was voorheen ook al met de jocks enz,maar deze heb ik n paar dagen gestrest om de nieuwe spruitjes een voorgroei te geven).
ik zal vfd week nog ff wat fotos posten.mzzl
hier nog ff wat fotos van hoe t er nu bij staat.
1e foto jock horror,
2e foto killa kush
3e foto jock horror 2
4e foto shiva
5e foto mad s
6e foto santa maria eindelijk beginnen ze te groeien
laat me weten wat jullie dr van vinden.op of aanmerkingen welkom mzzl
hey haze olator dat is idd gemorst water
een kwartier voor de lamp uitgaat besproei ik mn plantjes wel eens.maar in ieder geval bedankt voor de intresse
graag gedaan hoor,moest ik eender welk probleem ook hebben dan zou ik ook graag willen dat ze het tegen mij zeggen moest ik het zelf toevallig niet gezien hebben!
ja zo gaat dat idd .
maar tekort komen zal ik in ieder geval niet,deze jock gaat plaats maken voor een lowryder welke ik met darkies geruild heb.
en in middels ligt te ontkiemen
weekje verder dus een nieuwe update!
op zich is er niet zo heel veel te melden,de verschillende soortjes doen t goed.wel zijn de onderlinge verschillen goed te zien.hierbij de fotos
1e foto santa maria
2e foto groepsfoto(helft van mn kweek)
3e foto shiva 1
4e foto laatste jock horror (female)
5e foto killa kush (beetje vreemd geval heeft de internodes heel dicht op elkaar zodat t meer op sla lijkt dan op wiet,wel intussen 7 vingers)
6e foto is shiva 2
ben alleen vergeten de mad s te posten !nou als jullie wat zien let me know
Comment