Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Volgens mij toch wel hoor. Heb dit gevonden: De bloeitijd is tussen de acht en negen weken, wat niet te lang is voor een plant die is opgebouwd uit 2/3 Sativa en 1/3 Indica. Als ik het geld vind, dan wordt dit men volgende kweek, samen met de jocks Mjamie
weekje verder
dus een update mn santa maria stekken hebben allemaal last van beginnende meeldauw!is voor mij in ieder geval de laatste x dat ik met stekjes kweek.
1e foto santa maria
2e foto jock horror en 3e foto
4e foto killa kush
5e foto shiva 6e foto een close up van de shiva
6e en 7e foto mad s
8e foto lowryder spruitjes
de meeldauw ga ik bestrijden met apta fungone .het enigste probleem is dat ik dan een soort van roest krijg op mn bladeren.wat je ook wel kunt zien op de foto van de santa maria!iemand een idee hoe dit komt?nou dat was m weer!
mzzl
Leuke foto's! Ze doen het lekker. Wel jammer van die meeldauw, dit hoor je toch wel vaak bij stekjes. En die Killa is inderdaad ook een leuk soortje. De Mad S knalt er trouwens stevig in ben ik al achter
wat betreft de apta fungone ,deze moet ik volgens de gebruiks aanwijzing onverdunt erop spuiten.dus ik haal vd week toch maar silinal van ecostyle.ik ben de meeldauw nu dan ook meer dan zat.
in t vervolg kweek alleen nog maar uit zaad.ben nu overtuigd dat dit over t algemeen toch veel sterkere plantjes zijn!
@ijscoman nice die mad s verheug me dr nu al op
3 e week bloei voor de planten uit zaad.de santamaria stekjes bloeien al wat langer!
1e foto lowryder
2e foto killa kush
3e foto santa maria
4e foto van L naar R killa kush,jock horror en shiva
5e foto shiva
6e foto blad van de kush
zoals jullie wel kunnen zien op de fotos is dat alle stekjes met meeldauw dit nog steeds hebben!ik word er knetter gek van ,dus heb ik silinal gekocht en hoop dat ik t hiermee kan stoppen.
Ik heb trouwens ook al mn nieuwe zaden voor mn volgende kweek.ik heb deze keer gekozen voor NYCD en WALHALLA van sanniesshop. Heb hier trouwens ook freebees bij gekregen ,MIXED KUSH.en dit zijn weer een soort zusjes van mn killa kush(tenminste veel kruisingen met de killa).nou dat was m! mzzl
Comment