Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lekker die Jock Horror. Spijtig dat hij een lange bloeiperiode nodig heeft.
Hoop uit de 4 zaadjes die ik met jou geruild heb enkele vrouwtjes te hebben en ze ook zo mooi als de jouwe de krijgen.
Al je plantjes zien er erg knap uit, dat beloofd wat!
de jock horror bloeit zon 10 weken als t goed is!
de eerste haartjes zijn al goed te zien,en ze ruikt ookt echt lekker .ze is ook de grootste die erbij staat.dus ik denk dat je goede zaden gescoord hebt
yo mannen ik heb nog ff wat pics geschoten!
1e foto jock horror,deze plant is veruit de grootste en breedste.
2e en 3e foto shiva is ook rustig aan de bloei begonnen en heeft nog een flinke groeispurt gehad.
4e foto santa maria deze maken al allemaal lekkere topjes aan,wat ik wel vreemd vind is dat ze echt op sativas lijken.(ze ruiken heerlijk )
5e foto is een lowryder welke ik met darkies geruild heb.wilde eigenlijk wachten tot t voorjaar maar heb er toch maar een gezet.
yo thanx allemaal
@ijsco ja de mad s heb ik ook nog zal ik vd week ff wat pics van schieten.de bigbud freak heb ik uit zijn lijden verlost(kon m niet meer aanzien)alleblad viel af enz
1e foto santa maria
2e foto killa kush
3e foto mad s (speciaal voor ijscoman)
4e foto santa maria op deze foto is goed te zien wat voor een sativa achtige bladeren ze hebben.
5e foto ook n mad s ,maar bij deze meen ik vandaag balletjes gezien te hebben ik laat m nog een paar dagen staan zodat ik met zekerheid het geslacht kan bepalen.
dat was t weer voor deze week op of aanmerkingen welkom!
Comment