Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kevin goes WWxBB
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kevin goes WWxBB
kevin ik waardeer je enthousiasme een tent heeft een in en uitlaat je hebt de uitlaat op in en de uitlaat zie ik nergens jonge dit lijkt me geen goed plan i.v.b met brand gevaar en zo je hebt ook nog 2 kleine kindertjes wacht gewoon op die kast en begin OPNIEUW maar je zal wel koppig weze en door gaan nou zorg dan dat je iedergeval die lamp aan het plafon vast schoeft met goede plugge en haken en ketting en doe dat ook met de filter en afzuiger maar denk er om gevaar zit in een klein hoekje
Comment
-
mooi ,en vooral goedkoop tentjedaar hou ik van.maak nu de tent licht dicht met zwart wit folie,en ga niet kijken als ze in het donker staan.koop vijverfolie voor de bodem,en koop een keer moie pvc potten bij het tuincentrum,minimaal 18 liter,en hup over de grens voor goede lightmix en biovoeding.denk dat het toch gaat gebeuren 2012 word het oogst jaar voor kevin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostDat mag je de volgende keer voor jezelf houden. Mensen proberen je enkel maar te helpen
voor diegene die het ni wisten men oprechte excuses
PS dus .. vanaf nu.. kiekes is hier een veel gebruikt woord e
---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:24 ----------
Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Postmooi ,en vooral goedkoop tentjedaar hou ik van.maak nu de tent licht dicht met zwart wit folie,en ga niet kijken als ze in het donker staan.koop vijverfolie voor de bodem,en koop een keer moie pvc potten bij het tuincentrum,minimaal 18 liter,en hup over de grens voor goede lightmix en biovoeding.denk dat het toch gaat gebeuren 2012 word het oogst jaar voor kevin
maar kheb ze eig maar afgemaakt om te laten zien da da ook kan, volgende week wordt de kast geleverd
Comment
-
100_1957.jpg100_1958.jpg100_1959.jpg100_1960.jpg100_1961.jpg100_1963.jpg100_1964.jpg100_1965.jpg100_1969.jpg foto 3 4 en 5 goed te zien, blad vouwt dubbel?
staan wel droog ..
en foto9 mss moeilijker te zien maar paarse feno? of wa is da vo iet? paars uitslaand blad
Comment
-
Die sluiten idd zeer krampachtig de huidmonden. Trek/tocht, droogte te lage LV of te hoge ec. Als de huidmonden gesloten zijn (deze zitten voornamelijk aan de bladrand aan de obderzijde vanhet blad, dan krullen die randen zo op. Gesloten huidmonden kunnen geen co2 opnemen je fotosynthese stagneert. Ze staan dus niks te doen en te oververhitten!
Comment
-
Zoals al eerder vermeld: ik ben vrij zeker dat dat zaadplanten zijn. 5de week bloei. Alles zou spierwit moeten zien. Ik zie amper pistels en trichomen. Uw 'paarse pheno' is overvoeding in 3de graad. Ik zie zelfs onder de hps al de bruine plekken.
Uw zaailingen nemen ook een valse start, die zijn te fel gestrekt. Je zet die de eerste 2 weken beter in 10x10 potjes. Kunnen er ten minste 4 onder 1 lamp, ipv 1 en de rest die zich maar moet strekken.
Comment
-
@ QNQ mooi antwoord waarop verder gezocht moet worden!! zeer leerrijk
@monty thnx voor de verduidelijking
@ beo als er een overvoed is zou het die linkse bruine moeten zijn, die staat in bat andere in lightmix, krijge nix extra voeding buite 20% vd voorgeschreven dosis topboost
en die kleintjes.. i know! stonden onder 1 TL lamp maar hangen nu al paar SL's boven ook voor wat extra lichtdruk, strek is gestagneerd en begint nu levels te bouwen => gaan ingegraven worden bij verpotting
+ die bruine bladeren zijn de laatste aanval van the beast, dat zijn afgevrete fans die hij nimeer opkreeg (of der zijn er vd pakweg 3 al 2 aan het gif vergaan vandaar dat er overblijft)
zijn uiteraard ondertussen ook verwijdert eh, lagen los op de potgrond id pot
En ivm die gesloten huidmonden , ze staan idd vrij droog en op 20cm vd 250-er
... gisteren al serieuse geut lekker water gegeven zonder additieven en dadelijk gaak lamp hoger hangen (doek liever in het 'donker' kwestie van men pikkels ni te verbranden aan de reflector, had ek trouwes gistere ook al opgemerkt dat die vrij laag hing, der zit dus nog zeker enige groei in)
-trek hebben ze momenteel niet meer aangezien men stopcontacten daar beneden opgebruikt zijn (morgen op de markt extra stekkerblokje meepikken) en de ventilator er ff uitligt => wat ook weer voor extra warmte zorgt natuurlijk
Dank allen voor de hulp
Comment
Comment