Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
20/11/11: 4 koppetjes boven, gisteremiddag nog spaarlampkapje gemaakt me bijbehorende stengeltrainer dewelke ook vo verse lucht zorgt in de bak, kweet het lamp hangt beetje te hoog maja liever gestrekte kiemen dan geen kiemen!
Beetje water op verstoven met plantespuitje, vanaf morgen krijgen ze klein beetje wortelstim
son t pia had toch vrij veel rood spectrum dacht ek?
en is ma voor paar dagjes en om het hele plankje te testen
nog een dagje of 3 max en dan onder de hps tege dan kunne de achterkomers onder de SL's
Hmz, nieuw kiemen zijn geel (stengel en lobjes)
eb wel zaad in ne bak potgrond gegooid met hergebruikte potgrond.. ma is lightmix en is vrij lang gebruikt vo men aardbeien ZONDER bij te voeden...
hulleuhp
Voeding bij net ontkiemde zaadjes gooien
Het enige wat ze nu nodig hebben is vooral veel licht en wortelruimte.
Ze staan vast in een modderbad. Zet er eens een foto op kev.
Ja als je wil moet je ff foto bij de situatie plaatsen die je omschrijft is makkeliker helpen voor ons, je hoeft je nergens voor te schamen
ik zie dat bij de meerderheid op dit forum het bij de zaailingen niet zo lekker gaat.
Ik heb mijn zaailingen al heel vroeg naar de 20 liter potten verpot, en absoluut geen voeding gegeven totdat de eerste zijscheuten goed zichtbaar aan begonnen te aan te dikken ze zijn altijd lekker geroen gebleven en geen krullende bladeren of wat dan ook, owh ja ik liet de aarde ook best droog om de 2 dagen alleen heel klein beetje water
haha ma ze gaan juist heel lekker eigelijk alleen da ze geel zagen hehe
zal strax fototje pakke zenne ma kwas gwn te tam gistere maja ne gele kiem is ne gele kiem eh
en idd die stonde in een modderbad hihi had gwn wa zaad losweg in ne prop gegooid in ne hoop aarde vo kiemtestje, ondertussen heb ek is door de aarde gewoeld en nog 4 kiemen gevonden die zijwaards ed groeiden, allemaal in jiffypads gestoke (eentje paste zelfs al bena nimeer ebbek me wortel er al door moete steken) en de jiffypadjes ineens ingegraven bij de rest
nog wel wa extra water moete bijdoen omda ze anders omverviele in de droge grond maar staan onder HPS dus da droogt wel weer uit 101_1472.jpg101_1473.jpg101_1474.jpg101_1475.jpg
nachtje HPS heeft ze goed gedaan
Last edited by smokeykev; 24 November 2011, 11:46.
Comment