Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kevin goes WWxBB

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kevin goes WWxBB

tijdens de bloei gaan ze gwn canna flores krijgen, ga hier nog een topbooster bijgeven ook, ga ik dan nog veel verschil zijn met PK13/14?

vanavond normaal op 12/12 zetten omdat volgens HJM de saint jacks toch nog vrij veel hoogte zullen maken

OK kiemen direct onder een HPS is ni gezond hehe helft heeft het overleeft
    101_1711.jpg101_1712.jpg101_1713.jpg101_1714.jpg101_1715.jpg101_1716.jpg
    Last edited by smokeykev; 25 November 2011, 16:10.

Comment

Jullie moeten gewoon proberen, ander advies kan ik niet meer geven. Jullie stellen altijd de zelfde vragen.
      Probeer eens goed rendement te halen en als het nodig vind een goed aantal oogsten per jaar.

Comment

30/11/11

toemtidoem 101_1718.jpg101_1720.jpg101_1721.jpg

Comment

1/12/11
          vandaag growshopke gedaan, 400watt HPS sylvania , topbooster aptus, en batmix
          (straks verpotten, paar in lightmix en zelf voeden en paar in de batmix om enkel de topbooster bij te geven)
          Phmeter heb ek nog ni bij, was te duur goedkoopste 79,99€..
          paar foto's, ze gaan redelijk goed
          100_1723.jpg100_1727.jpg100_1728.jpg100_1729.jpg100_1730.jpg100_1724.jpg100_1725.jpg100_1726.jpg
          Last edited by smokeykev; 1 December 2011, 23:25.

Comment

Ik vind die vissenkom toch maar niks. Plantjes in een vissenkom voelen zich volgens mij niet fijn. Te weinig luchtcirculatie en opeenhoping van warme verbruikte lucht. Je dient het tegen de muizen en zo begrijp ik maar echt happy voelen die zich daar in dat glazen huis niet. Ik zou zelf ook altijd de neiging hebben om iets in een vissenbak meteen te gaan over wateren.

Comment

zijnenkele misvormingen bij maar da zal wel weg trekken naargelang de groei vordert voor de rest blijven oeffenen grtss climax ps wens je veel succes maar eef ook hihihi

Comment

we gaan eef overtuigen om buite mee eentje te zetten
                haar eigen setup in huis zou overdreven zijn...
                en yupz morgen verpotten of strax denk zelfs strax
                dan zwier ek nog wel extra fototje bij, ben nu bezig met de 400 terug te bekabelen
                zouk nu de HPI er nog een weekje bovenhangen? ze zijn toch nog in groei

Comment

zouk nu de HPI er nog een weekje bovenhangen? ze zijn toch nog in groei
                  Jahoor zou ik zeker doen.

Comment

eigen setup voor eef idd overdreven (brengt meer koste met zich mee)
                    daarom zeg ik gewoon samen doen zet gewoon 6 dames neer 3 voor eef 3 voor jou en probleem opgelost
                    smoore doen jullie toch samen

ik heb geluk ik smoor alleen hier dus alles voor papie
                    en als me vrouwke smoort (komt zelde voor) heeft ze der eigenwietje want van mijn wietje gaat ze slapen dus wilt ze wat minder sterk wietje
                    sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

keep growing

Comment

2/12/11
                        tijdens het verpotten nog snel wat foto's
                        101_1731.jpg101_1732.jpg naar voorbeeld van monty heb ik ook wat werkkracht in gehuurd, bewaking en grondwoelers/bemesters
                        101_1733.jpg101_1734.jpg => WWxBB gaat lekker (grootste van zen soort)
                        101_1735.jpg de grootste st jack dacht ek doet het ook goed

Vraagje: Plantjes hadde kleine 'zweetdruppeltjes' op sommige bladpuntjes... iemand hier een verklaring voor? (khad ze wel net vanonder de HPS gehaald om te verpotten)

Andere opmerkingen: altijd welkom

Voila de werken voltooid

100_1738.jpg

Kheb nog wel iets raars gevonden op een van men potten, maar efkes gewacht met verwijderen tot ek wist wat het was.. ik kan 2 dingen bedenken: 1spinneneierenzak 2cocon vlinder...
                        geval 1 die bitches die geval 2 laat ik em uitkomen
                        geval3.... aliens?

100_1737.jpg100_1736.jpg
                        Last edited by smokeykev; 2 December 2011, 20:01.

Comment

Dit is heel goor zeker als je dit gewoon binnen in je huis hebt dat betekend dat je nooit schoon maak.
                          ook al kom je pot van buiten dan nog haal je zoiets niet binnen man daar zitten wel 10000 spinnetjes in.
                          Flikker heel de zooi naar buiten en goed ontsmetten en schoon maken. ben je gelijk ook van die muizen af
                          God was never on your side..

Comment

Re: Growstar: Kevin goes WWxBB

Dat zullen kruisspinnetjes zijn denk ik.

Comment

het was een leeg stukje zijde/textielachtig iets... leek wel een bolletje filterwat ofzo.. helemaal leeg binnenin nergens larvezakjes of id... kan goed stuk katttevacht geweest zijn hehe
                              en bella ik ben gewoon niet vies van de natuur waar ik in leef.. het betonnen kot waar ik inzit beschermt me enkel tegen weer en wind en rare figuren van buitenaf!

Updateje:
                              De 3 grootste staan al in batmix nu (2 linkse en de midachter), de 3 kleintjes nog in lightmix (midvoor stel ik u graag voor de thai kulu)
                              Daarnet de potten gaan bewateren, ineens wat wortelstim door gedaan, zag wel nergens men soldaat zitten maar vermoed dak die zen winterhuisje afgepakt heb dus die zal zich eerst een nieuw bedje aant zoeken zijn!
                              Er komen ook nog gaatjes in de vloerplaat voor drainage zodat ze niet met natte sokken kunnen staan ( we moeten tenslotte leren van elkaars fouten )

Voor de duidelijkheid, alle grond die vanaf het kiempjes waren tot nu is gebruikt was verse nieuwe grond uit de GS van plagron

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

.......

Comment

Nu zo min mogelijk met je handen nog aan de plant komen en beste de planten zo laten staan niet teveel potten verplaatsen of draaien dat geeft stress.
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X