Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
lamp hangt ondertussen aan 6tal cm hoger en ze ebbe weer een flinke geut water gekregen
kgeef em eerst een dag of 3 om bij te trekken eh voor we bekijken of het geholpen heeft
en kevin nu de lamp wat hoger hangt zie je al wat vooruit gang en een vraagje op de foto staan ze in in hoge doorzichte plastieken bak wat voor nut is hier van lijkt mij van een soort broeinest voor muiz>>>>. ee ik bedoel voor de planten ik zou die bak er om weg halen
lol @ joris (mods laat ze gerust staan hoor ) ma daarvoor kan je beter imageshack.com gebruiken
@ stiekel die houd de muizen weg, of toch meestal en idd wat broeierig ma liever ne half gefrituurde dan ne opgefrette?
ga straks is checken se hoe ze derbij staat
eucaliptus olie en doe dat in kleine bakjes met water de muizen hebben een hekel aan heb je dat niet in huis dampo of pepermunt helpt ook en dan die broeibak er om weg halen friet en frikandel frituur je
net ff gaan checken nog steeds geen verandering
vandaar nieuwe tacktiek: verzuipen euh nee speolen
enige verschil tss de twee is de grond bat tege lightmix, wss overvoed en te hoge ph
tussen verzuipen en spoelen op aarde is weinig verschil,succes maar weer ,met wederom een ...kweekvoor het einde van het jaar moet je toch minimaal 0.6 gram de wat halen lijkt me zo.
lamp hoger hangen en beetje extra water (ze wil verdamping tegengaan, waarom ga ik dan denken ah ze wil haar water ni kwijt, twee oorzaken te weinig water is 1 teveel verdamping omdat lamp te laag hangt of 2 te weinig water of combinatie)
nu de oplossing voor die 2 ni blijken te werken zoek ik verder...
enige andere ideejen of comments... ik lees ze graag !
Comment