Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kevin goes WWxBB

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kevin goes WWxBB

onderste bladeren staan nice dus is u ec die veel te hoog staat lv mag op 56 staan nog ga je dat niet hebben en lamp op 50cm en alles oke
    stem je voedingslijn wat minder af

Comment

ik vertaal daaruit dat de ec te hoog ligt volgens jou?
      250watt... op 50cm?

Comment

als je planten er zo slecht uitzien,zou ik ze ook wat hoger hangen.je kan ze er ook 25 cm boven hangen en je aarde gaan spoelen,liefts 7liter potjes en dan spoelen met 4o liter water,gaan wij ook zo verbaasd kijken

Comment

ah voor em wa recovery te geven hebbum
          moest nog ff vallen menne frank

Comment

en idd wat broeierig ma liever ne half gefrituurde dan ne opgefrette?

Comment

zo kunne de muizen er ni bij...
              heb wel al gemerkt dat ze wel tot op de rand van de bak komen en zo rondom om buffet houden dan maar in de bak kome ze ni

Comment

Die nieuwe zaailingen strekken veel teveel. Hang je lamp er dichter bij en graaf ze in tot aan de lobblaadjes, dit zijn de kleine ronde blaadjes afkomstig van je zaadhoesje (een voormalig zaadlobje zeg maar). Voor de rest zijn ze wel op weg naar hun oogstmoment. Hou de voeding goed in de gaten en probeer goed in te schatten of ze water nodig hebben want hier en daar zie ik wel wat bladeren opkrullen (of het ligt aan de kleur).

Vergeet 10 dagen voor de oogst niet je voeding te herleiden naar 0 en gewoon afgezuurd water te geven, zo heb je een mooi zuiver wietje om te roken zonder voedingsresten

Greetzzz

Oh ja: ik schat tussen de 15 en 25g

Comment

haha ik kan nu wel net een lobblaadje haha maar lichtdruk was veel te laag daardoor zijn ze gestrekt en kreeg die potten niet tot aan de lamp maar nu zijn ze gestopt me strekken ondertussen, en ingraven kan pas binnen een weekje of 2 ze zijn net verpot maar de pot was ni hoog genoeg om ze tot aan de lobs in te steken hehe
                  straks nog is fototje pakken om tricho's te checken van die ene
                  en qua voeding krijgen ze enkel 0,2ml op 2liter water topboost van aptus om de andere dag (andere dag gwn water)

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

een injectienaald van 1ml en kheb geen loep ook ni :'(

Comment

zolang sdkaart ni gevonden is zullen het crappy gsmfoto's zijn
                        Foto0184.jpg
                        doordat dr koppie half kruipel is steekt ze nu haar energie in die ondertoppen ... normaal van geen nut (SOG en SCROG)
                        maar in mijn geval met die miniplantjes zeker wel leuk!
                        als iemand trichokleur kan zien let me know al verwacht ek dit niet hehe
                        Attached Files

Comment

Comment

bij een sog of scrog eb et geen nut van energie in onderste toppen te steken
                            bij mijn mini's wel omdat da hier voor extra opbrengst gaat zorgen

Comment

Comment

kheb een SD kaart gevonden
                                eerste foto nieuw lampenset voor in het voorgroei/mamahok zelfbouwreflector met kiekedraad en alutape, lampen 2x silvania grolux 18w
                                101_1971.jpg
                                2de set de eerst 'bruine' white widow
                                101_1972.jpg101_1977.jpg101_1980.jpg 101_1984.jpg
                                en dees dr zus de flatstem
                                101_1982.jpg101_1985.jpg

Comment

Bezig...
                                X