Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
is uit eigenkweek zaad dus wie weet het de ene nog een pak minder lang dan de andere,
de bruine is nu een weekje enkel water aant drinken, dus nog minstens een week
de andere krijgt nog netjes voeding en topbooster bij dus nog minstens 3 weken
Als je het onder die buisjes door trekt, dan zit het toch vast ?
Zal moeite genoeg kosten om het ertussen te krijgen zonder de buisjes te breken.
Ik deed dit altijd met aluminiumfolie tussen de buisjes en het armatuur (boven m'n stekkenpropagator).
Scheelt een berg licht wat op je plantjes terechtkomt.
Dat is je goed recht, maar denk niet dat ik zulke zinnen serieus kan gaan nemen.. man, mijn kleine van 8 jaar schrijft zelfs beter en die moet het nog leren a.h.w.....
Ik ben een rasechte Groninger, ABN praten valt me zwaar af, maar qua schrijven zul je me niet op onvolkomenheden kunnen betrappen als ik het kan voorkomen Dat gaat mijn eer te na!
ach ik leg het liever uit dan dak het neerpen
ook de tijd speelt me soms parten, wil je snel ff een antwoord neerpennen roepen ze je weer ofzo...
en het lijkt me voor de meeste onder ons toch verstaanbaar?
Ja, dat komt me bekend voor, maar ik maak dan tijd of laat het waaien voor later.
Sorry, maar ik heb een taaltik
Bij de ouwe garde is het wel bekend.....
Bij diegenen die iets of wat hoger studies gedaan hebben ook ze, daarvoor moet je niet bij de ouwe garde horen. En tijd... Hoeveel 10den van een seconde duurt het om voor ipv vo te typen? Je zit op een Nederlands forum, niet iedereen verstaat dat Antwerps.
dat heeft nix met antwerps te maken hoor, tel al die seconden maar is op in je leven en je heb ruim tijd voor paar dikke jonko's extra te blowen
maar in NL wordt even hard afgekort en ingekort door de jeugd, tegewoordig lees je al advertenties in afgekorte taal ed...
Helaas dulden wij hier geen jeugd en "turbotaal" is niet gepast op een forum, dat is meer voor sms/msn e.d.
Op de chat kun je er nog mee wegkomen btw, maar in topics en berichten zien we liever duidelijke taal.
Comment