Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kevin goes WWxBB

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kevin goes WWxBB

tzijn toch redelijke toppen hoe lang moeten ze eigenlijk nog?

grtzz ullys
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

is uit eigenkweek zaad dus wie weet het de ene nog een pak minder lang dan de andere,
      de bruine is nu een weekje enkel water aant drinken, dus nog minstens een week
      de andere krijgt nog netjes voeding en topbooster bij dus nog minstens 3 weken

Comment

Als je dat folie nou eens onder die TL-buisjes door trekt, dan heb je nog betere reflectie.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja kwetet ma kvind ni echt een manier om het vast te maken dan toch merci vo de tip

Comment

Ik zou toch eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.....deze schrijft maar halve of onbegrijpelijke woorden.

Comment

tis crisis e vale, ik bespaar op me keybord hehe

Comment

Als je het onder die buisjes door trekt, dan zit het toch vast ?
                Zal moeite genoeg kosten om het ertussen te krijgen zonder de buisjes te breken.

Ik deed dit altijd met aluminiumfolie tussen de buisjes en het armatuur (boven m'n stekkenpropagator).
                Scheelt een berg licht wat op je plantjes terechtkomt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                  tis crisis e vale, ik bespaar op me keybord hehe
                  Dat is je goed recht, maar denk niet dat ik zulke zinnen serieus kan gaan nemen.. man, mijn kleine van 8 jaar schrijft zelfs beter en die moet het nog leren a.h.w.....
                  Ik ben een rasechte Groninger, ABN praten valt me zwaar af, maar qua schrijven zul je me niet op onvolkomenheden kunnen betrappen als ik het kan voorkomen

Dat gaat mijn eer te na!

Comment

ach ik leg het liever uit dan dak het neerpen
                    ook de tijd speelt me soms parten, wil je snel ff een antwoord neerpennen roepen ze je weer ofzo...
                    en het lijkt me voor de meeste onder ons toch verstaanbaar?

Comment

Ja, dat komt me bekend voor, maar ik maak dan tijd of laat het waaien voor later.
                      Sorry, maar ik heb een taaltik
                      Bij de ouwe garde is het wel bekend.....

Comment

Bij diegenen die iets of wat hoger studies gedaan hebben ook ze, daarvoor moet je niet bij de ouwe garde horen. En tijd... Hoeveel 10den van een seconde duurt het om voor ipv vo te typen? Je zit op een Nederlands forum, niet iedereen verstaat dat Antwerps.

Comment

dat heeft nix met antwerps te maken hoor, tel al die seconden maar is op in je leven en je heb ruim tijd voor paar dikke jonko's extra te blowen
                          maar in NL wordt even hard afgekort en ingekort door de jeugd, tegewoordig lees je al advertenties in afgekorte taal ed...

Comment

Helaas dulden wij hier geen jeugd en "turbotaal" is niet gepast op een forum, dat is meer voor sms/msn e.d.
                            Op de chat kun je er nog mee wegkomen btw, maar in topics en berichten zien we liever duidelijke taal.

Comment

moest er iets ni duidelijk zijn let me know
                              ff on topic, heb me oude microscoop terug gevonden

Comment

101_2067.jpg
                                Last edited by smokeykev; 4 February 2012, 14:41.

Comment

Bezig...
                                X