Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgin !)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

    thanks qnq
    nog een beetje leren zien en kennen van me plantjes
    maar met de hulp van jullie allemaal komt dat wel snor volgens mij

    ---------- Post added at 01:15 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

    idd vanaaf begin januari ongeveer behalve op de amnesia die is nu net een weekje of 2.5 in bloei
    die begint mooi te gaan binnen kort paar fotokes posten
    LED there be light and fotosyhnteses was born

    Comment


      #47
      Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

      hallo psyko,

      Knap werk hoor met de led.
      Ga je volgen.Ben benieuwd naar de opbrengst en kwaliteit van de wiet.
      Hou je schatjes groen.
      Gr Ed

      Comment


        #48
        Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

        Psyko,

        Wat een trichomes daar man!!! Ziet er goed uit....
        Als je dit voor de rest deftig laat afbloeien zal je een lekker Grand-Cru wietje overhouden, mijn gedacht

        Grtz,

        John007

        Comment


          #49
          Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

          hey thanks 73 ed
          niet opgeven man komt zeker goed en anders je weet het eh

          hey thanks john is wel mooi om te zien eh alleen spijtig dat het zo minitjes zijn eh mss 6 topjes van eeen grammetje per plant ofzo maar als je het filmpje gezien hebt zie je dat men tentje ernaast al heel mooi gevuld is en veel beter gelukt is als de vorige run
          altij dleuk als je ziet dat je toch een beetje uit je fouten leerd
          grtz psyko
          LED there be light and fotosyhnteses was born

          Comment


            #50
            Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

            hey guys even wat pics updaten
            zien er mooi uit zeker men amneelady is mooie bloemetjes aan het vormen
            nog wat trichpics genomen paar dagen geleden
            hier komen ze enjoy voor degene die nog volgen
            Attached Files
            LED there be light and fotosyhnteses was born

            Comment


              #52
              Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

              en nog een paar pics
              Attached Files
              LED there be light and fotosyhnteses was born

              Comment


                #53
                Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                en nu wat trich pics die ik overlaatst getrokken heb
                kzou graag nog een "zwaardere" hebben zodat ik nog meer kan inzoomen
                met welke doe jij jou pics montey?
                hier alvast nog een paar mooi fotokes vindk zelf :p
                Attached Files
                LED there be light and fotosyhnteses was born

                Comment


                  #54
                  Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                  de fotos zijn ongeveer 2 weken later qnq
                  nu zijn de meeste bolletjes ook al milky
                  kheb de onderste toppen "geoogst" en de hoofdtop laat ik staan
                  ivm de amber kleur eens te zien op cam...
                  de hoofdtop spoel ik met water om het verschil van smaak te testen
                  ten opzichte van scherpte in de keel smaak gevoel ...
                  eigenlijk gewoon een persoonlijk testje
                  grtz psyko
                  LED there be light and fotosyhnteses was born

                  Comment


                    #55
                    Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                    Hey Psyko,

                    Die toppen lijken wel of ze in de poedersuiker zijn gerold Lekker onder de thc.
                    En dat scherpe in de keel,dat komt volgens mij ook door het drogen van de wiet.
                    Je moet maar eens kijken bij de kweek filmpjes van greenhouse seeds.
                    Op het einde zeggen ze hoe je eigenlijk wiet moet drogen.(in kranten rollen voor paar maanden!!!!!!!)
                    Denk wel dat niemand dat vol houd om zn wiet voor een paar maanden weg te leggen
                    Laat even weten of er veel verschil in smaak zit met roken.(tussen led en hps)

                    Groeten Ed

                    Ps:Zorg voor oude kranten anders geeft de inkt af

                    Comment


                      #56
                      Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                      kzou niet weten hoe hps zou smaken heb enkel led
                      maar kheb een deel geoogst zonder datk de plant gespoeld heb van alle voedingstoffen
                      en de hoofdtoppen ben ik nu met afgezuurd water aan het spoelen
                      als er geen vesrhil is van smaak kan ik inbt vervolg oogsten zonder spoelen
                      maar klaat het je zeker weten makker
                      grtz psyko

                      ---------- Post added at 06:51 ---------- Previous post was at 06:49 ----------

                      LED there be light and fotosyhnteses was born

                      Comment


                        #57
                        Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                        hallo beste mensen, ik ben op dit forum geraakt door te info te zoeken want ik ga juist beginnen kweken voor de eerste keer, ik heb tentje 1.20 aangeschaft met de led 150W spectrabox, moet ik deze na ontkiemen alleen op het blauwe licht laten zolang hij groet? en vanaf ik ze wil laten bloeien de rode erbij gebruiken? hoe hoog plaats ik die best? ik heb ook de canna voeding erbij en meetinstrumenten maar ik vind nergens een kweekschema voor onder led want ik heb gelezen dat ik minder water en voeding ga nodig hebben, ik heb ook nog 4 smartpotten 19 liter, ik ben van plan 4 planten te zetten. hopelijk is er hier iemand die mij w

                        Comment


                          #58
                          Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                          Hi Man,

                          stel je eerst even voor en lees wat af in de binnenkweek fora, zeker info te vinden,

                          Maar iig succes met je kweek en je post afmaken had ook wel leuk geweest.
                          Last edited by LesTaTTiM; 11 July 2012, 06:50. Reden: taalkronkel

                          Comment


                            #59
                            Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                            hey goedenavond,
                            ja sorry van mn bericht die niet afgewerkt werd, ik dacht zelfs dat het niet gepost werd, ik had per ongeluk op vorige gedrukt en kwam terug op de registratie.
                            er is veel info te vinden maar veel verschillende manieren, de ene zegt het zo, de andere anders en ik wil niet falen voor de eerste keer :p
                            we zijn een koppel en willen beginnen groeien vooral voor ons eigen gebruik en voor wat vrienden, we zijn wel gewend om lekker wiet te roken maar het is te kostelijk geworden.
                            ik zou graag mn zaden rechstreeks planten in de 19 liter potten onder de led met een kamertemperatuur van 23 graden, ik vind niet echt of het wel goed zal lukken zo, of ik eerst met stekgrond moet werken of niet?
                            ik heb het canna voedingset dus ik denk dat ik met deze rechtstreeks het zaadje kan planten in gewone potgrond en de juiste voeding? moet ik mijn led er een 25 cm boven hangen enkel op de blauwe stand met 18 uurs belichting? alvast bedankt voor je rappe reactie

                            Comment


                              #60
                              Re: lfg spectrabox profesional II 150w in de dr90 secret jardin (i am newby !rookie !virgi

                              Je kan jiffy potjes gebruiken gebruiken, kan de zaad daarin wortelen en ontwikkelen en kan je ze daarna direct in de potten planten.


                              En over LED kweek kan ik je iig deze aanbevelen, http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-See-The-Light

                              zoek gerust verder.


                              en voor jezelf een eigen thread aanmaken zou ook beter zijn. kan iedereen je volgen en wellicht helpen waar nodig.

                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X