Hi peepz
Ik heb al een tijdje een hokje klaar staan voor het ontkiemen van zaadjes en maken stekjes.
Het werd eens tijd dat ik deze ook eens ging gebruiken. Dit wordt dan ook m'n nieuwe topic.
Het is een hokje van 30x50x50, en ze past mooi op me bloei hok.
102_0161.jpg
Geen afzuining en ook geen toevoer van verse lucht. Als ik iedere dag eens ga kijken komt er verse lucht binnen.
De verlichting zijn 2x 6w t5 tl'tjes die elk 310 lumen hebben. Ook heb je een mooie lv en komt de temperatuur ook mooi op peil. 80 tot 90% met een 26 tot 28 graden.
102_0162.jpg
Een toendra #6 mag het hokje inwijden.
102_0163.jpg102_0164.jpg
En zo te zien lijkt ze het wel naar zin te hebben..
De overpot van eergisteren lijkt het al vergeten te zijn.
Ze staat er nu al paar dagen in, en de tweede foto is eergisteren boven gekomen. Nog even wachten op het derde...
Grtz Bubba
Ik heb al een tijdje een hokje klaar staan voor het ontkiemen van zaadjes en maken stekjes.
Het werd eens tijd dat ik deze ook eens ging gebruiken. Dit wordt dan ook m'n nieuwe topic.
Het is een hokje van 30x50x50, en ze past mooi op me bloei hok.
102_0161.jpg
Geen afzuining en ook geen toevoer van verse lucht. Als ik iedere dag eens ga kijken komt er verse lucht binnen.
De verlichting zijn 2x 6w t5 tl'tjes die elk 310 lumen hebben. Ook heb je een mooie lv en komt de temperatuur ook mooi op peil. 80 tot 90% met een 26 tot 28 graden.
102_0162.jpg
Een toendra #6 mag het hokje inwijden.
102_0163.jpg102_0164.jpg
En zo te zien lijkt ze het wel naar zin te hebben..
De overpot van eergisteren lijkt het al vergeten te zijn.
Ze staat er nu al paar dagen in, en de tweede foto is eergisteren boven gekomen. Nog even wachten op het derde...
Grtz Bubba
Comment