Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba's tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubba's tuin

thx pafster ^^

Japs monty ventilatie zit er erin, een pc fantje van 12v( verstelbare adaptor) die nu op 3 volt staat te draaien

grtz
    sigpic

Comment

k dude lekker verder hobbyen

Comment

Jap jap, en wat een leuke hobby toch ^^
        De spruitjes schieten ook aardig op, op zoek gegaan naar licht en het gevonden.. helemaal naar het licht gebogen.
        Als ze wat groter zijn gaat er nog aan laagje aarde in de pot komen zodat het stengeltje helemaal onder zit. en mss een lampje er nog bij, het lijkt me wat weinig die tl's
        Nu nog wat met de kap erop om de lv op peil te houden

102_0214.jpg

Grtz
        sigpic

Comment

Suc6 Bubba J, kijk met je mee.

Grtz.

Comment

Bedankt poffertje, zet u ^^

Voorlopig staat de toendra #6.1 nog steeds in het bloeihoek om het geslacht te bepalen...maar nog steeds geen teken van m/v...Maar ze is wel al aardig gegroeit mocht deze vrouwelijk zijn ben ik er zeker van dat ik mooie stekken ga kunnen nemen, wat de stress zal zijn als ze eenmaal van onder 12/12 terug naar de 18/6 moet wetek nog niet hopelijk niet veel tot geen...?
            102_0290.jpg

Nog 1x behazed en 1x O. haze
            Het steeltje moet nog worden ingegraven maar ik dacht ik laat ze voorlopig staan. Dat ze nog maar wortels schieten.
            102_0285.jpg

Grtz
            sigpic

Comment

De Toendra #6 is een vrouwtje
              Ze is dan ook weer in het stek hokje geplaatst, nu hopen dat ze terug bijdraaid op 18/6 met de tl's,tis al een ferme plant geworden, verzwaaring van het licht in het stek hokje zal nodig zijn.
              102_0323.jpg102_0324.jpg

Grtz
              sigpic

Comment

lokes B ,

veel geluk met deze ronde

en leuk !! weer een kastje bij :d

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bubba dat gaat waarschijnlijk veel stress opleveren, je had beter een stekje kunnen nemen en dat stekje laten bloeien, als dat een vrouwtje was dan zou de moederplant ook een vrouw worden. Maar anyway veel succes, ze zal het wel redden
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Die gaat een week of 2 niet weten waar ze het heeft. En de kans op herma wordt ook groter. Heb er ook 1 keer mee liggen knoeien en nooit meer.

Comment

Thx K1

Ok Poepzak en beowulf ik zal de raad van jullie volgen, laat ik ze staan in het bloeihoek en zal het opnieuw proberen met een nieuw zaadje

Hop naar het bloeihok terug, ik doe ze dan ook nu direkt een nieuwe broek aan

Grtz
                      sigpic

Comment

Het werd tijd dat er nog eens werd upgedate hier

Het plan om van de Toendra #6 een stek plant te maken d.m.v de volledige plant in het bloeihok te zetten om het geslacht te bepalen was dus geen goed plan.
                        Dus proberen we het omgekeerd, de goede stress vrije manier, stekje nemen van de plant in het bloek zetten en kijken wat het geslacht wordt.

De Omni's Haze en Behazed staan al een dikke drie weken op een klein dieeet van A+B (1x 2ml/liter gegeven) maar voornamelijk water en met 4 noden ideaal om te stekken. Alle blaadjes van de stekjes kort geknipt tegen het vochtverlies zodat ze zich kunnen focussen op het aanmaken van wortels. Ik heb 1 set oksel laten staan. Clonex voor de hopelijk snellere ontwikkeling van wortels.
                        102_0405.jpg102_0406.jpg

Met geperforeerd boter ham zakje over hun heen staan terug op 24/0 in het hok. Ik laat ze nu een 1 a 2 weken staan en en als het goed gaat is er wortel
                        102_0407.jpg

Greet bubba
                        sigpic

Comment

Dat denk ik ook wel.
                          Geef jij stekken nooit een paar uur rust (donker) ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Is dat dan aan te raden Q een nachtrust?
                            Ik dacht veel licht en vocht voor het aanmaken van wortels

grtz
                            sigpic

Comment

Het was meer een vraag Ieder heeft zijn methode.
                              Ik geef ze 4 uur donker, en niet veel, maar net genoeg vocht.

Maar ik zet ze ook niet meer meteen in aarde. Daar had ik wat te veel uitval naar m'n zin, haha..
                              Het ligt ook aan de soort, sommige hebben met een week wortels, en andere doen er 2x zo lang over.

Om alleen het geslacht te bepalen kun je de stekken gewoon in water zetten op 12/12.
                              Dan zie je het snelst wat het is. Om verder mee te growen zijn ze dan weer niet geschikt.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ind, dit was de methode die ik wist, van dat geslacht bepalen op water dat is wist ik niet, zal voor de toekomst wel nog van pas komen.
                                Als ik het nu zie staat de nieuwe blaadjes nog steeds rechtop, ik hoop met clonex dat het wat sneller gaat...
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X