Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Secret Jardin DR80

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Secret Jardin DR80

Hey mooi tentje zo.
    Wel grappig ja je plantje zijn erg klein gebleven en niet echt de hoogte ingegaan.
    Verder ziet het er erg leuk uit zn mooi vol netje en alles gelijke hoogte.
    Das bij mij wel anders en hoop dat de groei er nu wel uit is.

Grtz Chap.
    Smoke weed every day!

Comment

Zwijg van dat doorgroeien , die C99's bij mij groeien nog elke dag 'n beetje, ik mag nie denken wat er zou gebeurd zijn als ik deze eerst een twee of drie weken 18/6 zou gegeven hebben. Ik ben nu al 41 dagen 12/12 aan 't draaien en dag 15 bloei...
      Ja, geen voorgroei of slechts klein beetje wordt helemaal m'n ding

Grtz,

John007

Comment

All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

Zou die lowrider gauw van dat netje gooien, dan kan je lamp een stuk lager.
          Alle WW krijgen nu minder licht omdat de lamp hoger moet voor die ene lowrider.

Verschil in hoogte komt misschien door de luchtstroom of minder licht, voedingsstoffen, water ?
          Die ene die wat bleker is zou wat N-tekort kunnen hebben, of te nat, maar dat kan je alleen zelf bekijken daar.
          Zaadplanten zijn onderling ook altijd verschillend. Het zijn geen clonen (stekken) die allemaal exact op hun moeder lijken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Op hoeveel cm zou jij de lamp hangen QNQ? Ik wou ze net nog een stukje hoger hangen (de hoogste top vertoonde lichte brandwonden). De lowryder wordt morgen of overmorgen gekapt, het merendeel van de draden is al amberkleurig. Straks zal ik er een foto van maken en uploaden.

Alle planten staan in dezelfde grond (ik heb gemengd in een mortelbak) en ze hebben ook altijd hetzelfde water met dezelfde voeding gekregen. Ondertussen is het wel gebeterd (zoals te zien op de vorige foto's), het zal dus aan overbewatering gelegen hebben!

Comment

Beste forumleden, ik heb jullie expertise nodig!

OOGST

Dit is dag 93 vanaf het zaadje, maar zoals jullie weten heb ik er in de loop van de kweek een lowryder #2 tussen gezet. Zijn weken zijn om en volgens mij mag hij geoogst worden. Omdat ik echter nog nooit geoogst heb, wil ik eerst jullie mening:

PICAS:
              DSC02407.jpgDSC02409.jpgDSC02410.jpgDSC02411.jpg
              (sorry, het zijn weer dwarse foto's maar was vergeten m'n gsm te draaien en krijg dit achteraf op geen enkele manier gedraaid)

Dit zal niet meer dan 5 gram droog zijn, maar ik zou het graag de helft op het gemakje laten drogen en rijpen of zelfs watercuren. Op die manier zou ik het verschil willen proeven tussen een korte droogtijd/lange droogtijd/watercure.

BLADPROBLEMEN

Naast het kleine oogstje heb ik een vraag i.v.m. 1 van de planten. Ik dacht oorspronkelijk dat er schade aan het blad was omdat ze te dicht bij de lamp stond. Volgens QnQ stond de lamp echter niet dicht genoeg en ondertussen hangt ze zelfs nog een beetje hoger. Nu beginnen er ook andere toppen te vergelen en vraag ik me af of het probleem elders ligt. Eerst de foto's:

DSC02417.jpgDSC02418.jpg

Zoals je kunt zien zijn de bladeren sterk vergeeld en op de toppen zelfs knalgeel. Zo goed als alle toppen van deze plant beginnen hetzelfde te krijgen, maar deze heeft er het meeste last van. Naast de vergeling zijn ook enkele van de blaadjes verbrand. Heb ik misschien teveel voeding gegeven? Direct nadat ik 10 dagen weg was, heb ik ze een stevige dosis voeding gegeven (3-4ml per liter water) met het gedacht dat ze het na die week misschien nodig hadden.

TENTJE

Als laatste nog een paar fotootjes van het tentuitzicht:

DSC02413.jpgDSC02414.jpgDSC02415.jpgDSC02416.jpg

Ik heb een klein beetje blad gesnoeid waar het te druk was zodat alle toppen vrij kunnen groeien. Ook vergeelde bladeren onderaan de plant zijn verwijderd. Ik heb dus nog altijd hetzelfde lichtoppervlak, maar wat de toppen worden beter belicht en er is meer luchtstroom door de planten.

RocknRolla

Comment

Er zitten ook fruitvlieg-achtige beestjes in mijn tent! Op deze site staan de meest voorkomende beesten en de varenrouwmug komt het dichtst in de buurt van wat er in m'n tent zit. Aangezien deze vnl. schadelijk is voor jonge scheuten en stekken, moet ik me denk ik niet direct zorgen maken. Of wel? :-p

Comment

Hoe hoog heb je je lamp hangen dan ?
                  't Is een 400W toch, die zou goed op zo'n 50cm moeten kunnen.
                  Dat gele blad in die top is inderdaad verbrand door hitte van de lamp, dus als-ie niet lager kan zonder verbranding, dan niet.

Het lijkt wel of de linker kant minder ontwikkeld is dan de rechter, die ziet er een stuk beter uit. (foto 8)

Die mugjes zijn idd varenrouwmug, daar kun je hier op JD ook vanalles over vinden.

Comment

Comment

Ok, 60cm is niet zo'n ramp.
                      Voor foto-software kun je eens op deze site rondneuzen, misschien staat er iets bruikbaars tussen.

Comment

Hahaha thanks

Ik zal dan vandaag de lowryder omhakken!

Comment

Een 400 watt kan op 40 cm staan zo ver ik weet.
                          Veder ziet idd goed uit, lekker vol gekrijgen dat kleine tentje.

Comment

Hey Rocknrolla, hoe is het verlopen met het hak- en knipwerk?

Grtz,

John007

Comment

Comment

Is je Durum al op , zit in spanning af te wachten???...
                                En nee het is geen leedvermaak ^^
                                Je maakt me gewoon hardstikke nieuwsgierig
                                What comes around , goes around

Comment

Bezig...
                                X