Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding
Re: 2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding
ik denk als ik nu oogst dat het serieus slecht zal smaken aangezien ze echt donkergroenerig van kleur zijn , dus ze zijn vol met voeding , het moet eruit e:p eind deze week knip ik een top , laat ik hem drogen voor een dag of 2 , en ik zal zien hoe dees smaakt :p hou jullie op de hoogte , greetz !!
---------- Post added at 18:10 ---------- Previous post was at 18:09 ----------
Oorspronkelijk geplaatst door airlessrideView Post
ik denk als ik nu oogst dat het serieus slecht zal smaken aangezien ze echt donkergroenerig van kleur zijn , dus ze zijn vol met voeding , het moet eruit e:p eind deze week knip ik een top , laat ik hem drogen voor een dag of 2 , en ik zal zien hoe dees smaakt :p hou jullie op de hoogte , greetz !!
---------- Post added at 18:10 ---------- Previous post was at 18:09 ----------
thnks , goja , het is op tanden bijten idd :p
Ja idd vergeten te vermelden dat je best spoelt eerst nuja ging eerder over je trychromen eigenlijk...
Ik weet dat sommige strains nou eenmaal verkleuren, sommigen wanneer ze naar het einde toe gaan ( zou te maken hebben met stofwisselingen ofzo ) en anderen dan weer wanneer het wat kouder word.
Ik denk niet dat je er mee moet inzitten gewoon rustig blijven ziet er lekker uit trouwens
jup , staan al te drogen curepotjes ben ik ook al weest halen , pics binnenkort , greetz ,
en hierbij wil ik graag iedereen bedanken voor de hulp en tips !!!!!
Comment