Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding

Korting op 420shop
    Hoi allemaal ,
    na een paar weken goed zoeken en lezen op forums, en op het internet ben ik besloten om ook eens te proberen om eigen weedjes te maken

ik had 2x royaal seeds feminized Fruit Spirit, ik had deze ontkiemd in een potje van glas met water in die op mijn chauffage lag aan 27graden ongeveer

elke dag een klein beetje vers water bij gieten , water (Spa naturel) waarom Spa , PH waarde 6%, en mineralen, dus ik dacht om het zo eens te proberen
    ik had om eerlijk te zijn niet geteld hoelang het ontkiemen geduurd heeft , ik neem mijn tijd ermee, eens dat ze al goed ontkiemd waren , heb ik deze ongeveer 1cm diep in zaaigrond gestoken, in begin met een folie over zodat het goed vochtig blijft die handel, 18uur onder TL lampen Philips kleurcode:865
    na een tijdje zijn ze uitgekomen , niet van hun zelf uit de folie , ik had dit erop gelaten nog voor paar dagen om het toch nog vochtig te houden
    IMG_0045.jpgIMG_0049.jpgIMG_0050.jpgIMG_0051.jpgIMG_0055.jpgIMG_0056.jpgIMG_0057.jpg
    na een paar dagen had ik tijd vrij voor de tent op te zetten en ze een nieuw huis te geven
    foto's
    Darkroom 60x60x160

IMG_0096.jpgIMG_0135.jpgIMG_0136.jpgIMG_0137.jpgimg0061ub.jpgimg00135201111152046.jpg

Spiegelkap , Philips HPS 259 Watt
    en nog een foto van de producten van Plagron Start kit terra , dacht ik
    ik gebruik de voeding als volg : 1tjoep Plagron Grow, 1tjoep Plagron Roots, 1xtjoep Plagron Enzymen ,alle 3 in een fles van 2L SPA naturel, het kan toch geen kwaad om deze producten samen te mengen ?
    Ik geef de planten smorgens als de lamp aanschiet water , smiddags rond 1uur check ik de PH waarde nog eens , als deze rond 7 is dan geef ik ze geen water , als deze rond 5 is geef ik ze een klein beetje bij, savonds als ik thuiskom check ik de PH waarde weer , als deze 6 is , laat ik het zo , als deze 5 is of lager geef ik nog beetje bij , is dit nou goed of niet ?

paar foto's van plantjesIMG_0064.jpgIMG_0070.jpg
    dezen ga zeker de gekste zijn omdat hem al een scheef blaadje heeft :p amnesia ligt in een glazen potje met water op mijn chauffage, deze sta rond 27graden meestal , zo heb ik de fruity's ook ontkiemend dus , ik vind dit een prima manier eigenlijk,is het voor later anders voor u plant als je ze bv tussen keuken rollen ontkiemd ipv potje met water ? of niet , ik vraag me dit af , nou ja , tot de volgende sessie , greetz

Last edited by airlessride; 12 February 2012, 12:26.
    oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

Re: 2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding

Te warm ontkiemen geeft meer mannen! niet boven de 24 graden je zaden ontkiemen. In het begin stonden ze te nat. Succes.

Comment

oke, chauffage wat verminderd , dank u ! greetz

---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      Te warm ontkiemen geeft meer mannen! niet boven de 24 graden je zaden ontkiemen. In het begin stonden ze te nat. Succes.
      hoegroot moet ik die laten groeien voor ik ze in bloei zet volgens jou , mijn tent is 1m60 hoog , greetz

Comment

Beste airlessride,

In
        het vervolg kun je beter een PM sturen om je topic te verplaatsen naar het juiste deel van het forum i.p.v. direct een nieuw topic aan te maken in een ander deel van het forum.
        Bij deze is je eerder aangemaakte topic gesloten.

Tevens kun je de FAQ ook doorlezen om eventuele info te winnen over hoe dit forum te werk gaat.

M.v.g.
        vale

Comment

1tjoep Plagron Grow, 1tjoep Plagron Roots, 1xtjoep Plagron Enzymen ,alle 3 in een fles van 2L SPA naturel, het kan toch geen kwaad om deze producten samen te mengen ?
          Ik geef de planten smorgens als de lamp aanschiet water , smiddags rond 1uur check ik de PH waarde nog eens , als deze rond 7 is dan geef ik ze geen water , als deze rond 5 is geef ik ze een klein beetje bij, savonds als ik thuiskom check ik de PH waarde weer , als deze 6 is , laat ik het zo , als deze 5 is of lager geef ik nog beetje bij , is dit nou goed of niet ?
          Nee, dit is niet goed, m.a.w. je werkwijze kan beter.

We gebruiken geen tjoeps, maar we meten in milliliters per Liter leidingwater.
          Je plantjes staan op 18u licht, 6u donker neem ik aan.
          Als het licht een uurtje aan is, kun je ze water geven. Dat water, inclusief eventuele voeding, heeft best een pH tussen de 6 en 6.5

Hier een kweekschemaatje, misschien heb je die wel.
          plagron terra.jpg

Mocht je eens wat tijd over hebben, lees eens wat kweekverslagen door, dan ben je een beetje op de hoogte van de basics.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Idd het is zelfde kweekschema , maar als ik deze producten met water geef , mag ik ze alle 3 samen mengen ja toch ?

greetz

---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Beste airlessride,

In
            het vervolg kun je beter een PM sturen om je topic te verplaatsen naar het juiste deel van het forum i.p.v. direct een nieuw topic aan te maken in een ander deel van het forum.
            Bij deze is je eerder aangemaakte topic gesloten.

Tevens kun je de FAQ ook doorlezen om eventuele info te winnen over hoe dit forum te werk gaat.

M.v.g.
            vale
            mijn excuses , maar ik wist niet aan wie een Pm te sturen , het zal niet meer gebeuren , greetz
            Last edited by ceBep; 18 November 2011, 12:54. Reden: quote verwijderd

Comment

Kan gebeuren, maar je weet het nu...
              Nog ff 2 puntjes:

1. Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd:
              Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.

Zoals je ziet worden je berichten tegenwoordig automatisch samengevoegd, maar beter is het te voorkomen.

2. Je hebt de quote-functie onjuist gebruikt.
              Zie voor de uitleg:
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

Voor de rest succes met je kweek

Comment

hoi,nog eens een vraagje , ik heb gezien dat de temp oploopt tot 32 soms 34graden zelfs als ik de ventilator niet aanzet , is dit nu goed of niet goed voor de plantjes , de lamp sta niet dicht op eigenlijk, greetz

Comment

Optimale temperatuur is tussen de 26 en 28 graden en niet meer schommelen dan 8 graden tussen min en max temp.

temp_curve_ned1.gif

Comment

thnks monty

Comment

hier nog een paar foto's van de Fruiti's , het gaat goed zo te zien , nog een dagje of 2 en we kunnen zien als het meisjes of mannetjes zijn

greetz

Comment

hier nog een paar foto's van vandaag, sorry voor de kwaliteit , het is door de lamp , en het zijn foto's dat ik gemaakt heb met gsm

greetz en tot de volgende!

Comment

2 keer fruit spirit gekweekt 1 x binnen en 1 x buiten !
                          Echt een gemakkelijk leuk soortje ! De smaak was bij de binnenkweek voller dan buiten .
                          Ook een tamelijk goed schimmelbestendig soortje !
                          Algemeen smaak 8 / 10

sccs

Comment

thnx voor info moriskeuh!! kan maar niet wachten naar het eindresultaat greetz

Comment

nog een dagje of 2 en we kunnen zien als het meisjes of mannetjes zijn

Comment

Bezig...
                              X