Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding
Re: 2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding
Wat moet ik doen ? nog een weekje in zaaigrond houden , dan overpotten naar potgrond , en verder gaan met de voeding ? greetz
Ze staan nu al ondertussen van 15nov in zaaigrond
Vandaag achter nieuwe potten geweest van 12liter , universele potgrond , en bamboo stokken
is dit goede grond volgens jullie ? en wanner zou ik die best overpotten ? ik zat te denken om nog een week of 2 ze te laten staan in de potten waar ze nu inzitten , met zaaigrond , en ze dan over te potten naar die nieuwe potten met de nieuwe aarde, zou ik best iets tussen draaien in de potgrond ? ik heb hier veel mensen perlietkorrels zien tussen draaien, en nog andere dingen (weet ik niet wat) is dit wel goed gedacht ?
greetz
Last edited by airlessride; 22 November 2011, 18:12.
Als je die potjes toch elke keer in je handen hebt, weeg ze eens in je handen.
Als je dat elke keer doet, dan leer je wat ze wegen als ze water nodig hebben, en wanneer niet.
Potjes wegen weinig/niets = water geven.
heb ze nu overgepot naar de potten van 12liter met gewone potgrond , ze 100 ml water elks gegeven , nu zien als ze doorkomen of niet , maar ik vrees het , ze zien er niet goed uit
ik heb zaaigrond gemengd met potgrond , en ik heb voeding van Plagron die je met water moet geven , dit is toch voldoende ?
foto van de wortels
---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:12 ----------
de bedoeling is , dat de nieuwe potgrond die gemengd is met zaaigrond , het vocht uit de oude grond trekt , zodat het weer inrode komt , ik heb mijn twijfels eraan , nou ja , we zien wel wat ervan komt
paar foto's
in de nieuwe pot
dit is het zover ,,
greetz
probleem ondervonden , luchtvochtigheid was niet hoog genoeg , dit is nu gefixt , hopelijk komt dit goed !
een paar pics voor jullie mening eens te horen:
reacties zijn altijd welkom , foto's zijn gemaakt in de tent met de licht uit , deze weekend ga ik een paar goede pics maken van de aftakkingen om jullie mening te horen over het slacht van de plantjes
tot dan ! greetz
@ flamer , de fruit's zijn van Royal Queen Feminised , uit coffieshop gekocht , 2 jaar geleden ofzo , en de amnees is World of seeds Diamond Selection
de amnees zit nog maar paar dagen in de tent , ik vind hem toch redelijk goed gaan , marja die moet wel langer staan dusja , we zien wel wat ervan komt he :p
greetz
owh ok ik dacht dat je hem tegelijk ontkiemde met de fruit sorry my bad
ik dacht al dat je fruit spirit van de royal queen seeds hebt ik heb hier een boekje van royal queen's en de fruit spirit is echt een trichomen bom op die foto beetje slecht te zien maar goed 2011-12-02+00.12.53.jpg
ik ben benieuwd hoe ze worden en of ze een beetje op de foto gaan lijken dan haal ik daar ook een paar zaadjes
nog eens kleine update
wegens plaatsgebrek in mijn kleine tentje , ben ik vandaag om vierkant potten geweest en nog eens (voor de laatste keer) overgepot
nu , bij overpotten van Nr2 ging alles goed en soepel , juist bij Nr1 , heb ik perongeluk een blaadje afgebroken , kan dit kwaad ?
ook de amnees overgepot , deze ziet er beetje geel uit , hopelijk komt deze ook goed
paar pics
ik denk dat ik volgende week Donderdag of Vrijdag ga overschakelen naar 12uur licht pr dag , om ze te laten bloeien , of is dit nog te vroeg ?
greetz !
Comment