Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2x Fruit Spirit 1x Amnesia onder 250 Hps met Plagron voeding
onderaan de pot een laag korrels , dan potgrond gemengd met zaaigrond , opgevuld , en overgepot , bovenaan ook een laag korrels, want als de lamp uit is , besproei ik de planten en de korrels ook , en deze zorgen ervoor dat de grond niet zo snel uitdroogd, en zorg ook ervoor dat u grond niet te warm wordt, greetz
meningen en tips zijn altijd welkom !
oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...
Comment
-
nou nu ben je er wel duidelijk door gekomen
jij hebt dus ook een paar leuke kerstboompjes deze winter
'trouwens hoe hoog zijn ze al?
ik zag in jouw eerdere post dat je ze nog niet op 12/12 hebt.
ik heb ff voor je opgezocht en er staat bij als je ze na een week van ontkiemen in de bloei zet met een 600 hps dat ze 50 to 60 cm wordenLast edited by flamer; 8 December 2011, 10:32.
Comment
-
layout is idd wennen :p maar je vindt nogal wat he dank je wel hiervoor , greetz !!
---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 17:35 ----------
bij deze nog de laatste update voor de bloei denk ik , ze zijn nu ongeveer al goede 30cm groot , morgen zou ik deze op 12uur zetten en voeding verranderen ook
ik heb ook een paar foto's gemaakt van de setup
de temeratuur is zo laag omdat de lamp juist 3min aanstond !
als je goed op de foto's van de vertakkingen kijkt zie je al duidelijk haartjes ! zo snel al ?
de foto's:
de luchtfilter setup
deze zorgt voor de luchtvochtigheid
nr 1 fruit spirit
nr 2 fruit spirit
nr 3 de amnesia
zo groot zijn ze al, fles van 1L,
als jullie goed kijken zien jullie al een haartje , dit is bij meerdere aftakkingen , probleem is dat niet makkelijk is om daar foto van te maken
en aangezien het hopelijk toch dames zijn, plannen voor binnenkort hehe
enzo , dit was het , ik ga weer updaten binnen een dagje of 3-4
tot dan !
reacties en tips altijd welkom!Last edited by airlessride; 8 December 2011, 22:37.oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...
Comment
-
oke , goed dat je het mij zegt, want ik ging al bloei voeding geven , ik ga je raad zeker opvolgen
ik zou stekken als ze groter zijn , en dan in een andere kast met TL lamp laten doorgroeien , tot de rest gebloeid is , dan kan ik ze terug in de tent zetten , was ik van plan
greetzoɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...
Comment
Comment