Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super bud

Dag 28
    Dag 13 12/12

Hier nog een paar pic's spijtig genoeg met lamp net aan
    DSCN1038.jpgDSCN1037.jpg
    Zichtbare bloei is begonnen en moet zeggen vanaf er gaten in gemaakt zijn,ik een enorm verschil zie ivm uitzicht bladeren en de groei.Heb ze ook gisteren toen de tensio op 400mbr stond 14liter water gegeven verdeeld over de twee kuipen met 15ml bac bloei voeding,denk dat ze dat wel eens lusten,ga de planten bekeijken van dag na dag en zien of ik voeding moet gebruiken of niet.Of is het aan te raden bv om de twee watergiften bloei te gebruiken?.

Temp max 26.2
    Temp min 18.2

Lv max 62
    Lv min 44

Grts

Comment

zodra ze niet meer in de hoogte groeien zou ik pas bloeivoeding gebruiken
      geef je ze nu ook van onder water?
      greetz

Comment

ok,heb ze nog maar 1 keer bloeivoeding gegeven omdat ik zichtbare bloei zag,zal nog wel even wachten voordat ik ze nog eens bloei geef,en idd ik geef langs onder water en langs boven wat minder.Straks fpto's nemen net voor de lichten aangaan en dan hebben jullie er ook meer aan.

Grts

Comment

Dag 14 12/12

Hier een paar foto's met lamp uit,vind ze er best goed uitzien naar mijn bescheiden mening maar heb toch een paar verbrande puntjes gespot.Ga zeker wachten met voeding nu tot ze idd niet meer groeien want dzt hebben ze sinds gisteren toch goed gedaan.
          DSCN1043.jpgDSCN1044.jpgDSCN1047.jpg

Temp max 24.2
          Temp min 18.2

Lv max 52
          Lv min 44

Tensio stond op 180mbr en heb elke kuip 2liter water gegeven langs boven,straks kijken hoe tensio reageert en desnoods nog langs onder water geven.

Grts

Comment

De planten zien er goed uit nu maar heb op 1 plant een beetje vorm van meeldouw ontdek,wat is het beste middel om het te bestrijden?en moet het een product uit de grow shop zijn of kan ik iets gaan halen bv bij aveve of iets dergelijks?Vanavond net voor de lampen aan gaan zal ik nog wat pic's schieten.

Grts

Comment

Meeldauw, hmmm, even zien..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb ze gisteren bespoten tegen meeldouw,dus we zullen het goed in het oog houden.Ze zijn iig flinf gegroeid tegenover in het begin(watergift langs onder)want dan bleven ze te lang klein.DSCN1067.jpgDSCN1053.jpgDSCN1070.jpgDSCN1071.jpgDSCN1073.jpg
                Temp scommelt tussen 17-26gr
                LV Tussen 42-56

Ze groeien nog steeds dus ga nog geen bloei voeding geven.

Grts

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Keurig,

Je lijkt erg goed naar je planten voor je wat doet. Dat is te zien.
                    No-nonsens kweker

Comment

ziet er hier niet mis uit!
                      blijf je volgen

Comment

zien er zalig uit die lekkere dames
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Dag 20 12/12

Ga hier nog wat pic's sturen van de meiden,ze zijn nog altijd 3cm per dag aan het groeien,dus heb maar de halve dosis bloeivoeding gegeven want zag hier en daar nog een verbrand puntje.Ook heb ik weer last gekregen van die verdomde vliegjes die net boven de aarde vliegen(varent en nog wat mug)Ben direct naar growshop alien geweest(altijd service op en top)daar bio shark gekocht en nog een tensiometer voor in mijn andere kuip.Direct de pokkemuggen behandeld en nu afwachten.
                          DSCN1076.jpgDSCN1079.jpgDSCN1080.jpgDSCN1085.jpgDSCN1087.jpgDSCN1088.jpgDSCN1089.jpgDSCN1090.jpg

Temp max 26.5
                          Temp min 18.6

Lv max 52
                          Lv min 44

Kwa klimaat zit het wel redelijk snor,maar de min temp. krijg ik niet hoger dan 19gr ook al staat de cv aan op de zolder.Zoals je kan zien is de zichtbare bloei al een paar dagen begonnen.

Grts

Comment

Dag 22 12/12

De dames zijn weer een paar cm gegroeid,denk dat het deze week wel stopt.Verder is de topontwikkeling in ville opgang maar heb ze deze week iets te nat gezet want tensio staat in de ene kuip op 180mbr wat vrij goed is maar in de andere kuip waar de nieuwe tensiometer zit was het slechts 30mbr is wat veel te nat is.Hier een paar foto's van de dames.
                            DSCN1093.jpgDSCN1092.jpgDSCN1091.jpgDSCN1097.jpgDSCN1094.jpg
                            Bij de laatste twee foto's sprong net de lamp aan,dus er is geen probleem ivm de kleuren.

Max temp 26.5
                            Min temp 18.0

Lv max 52
                            Lv min 40

Vanaf nu start ik met BAC bloei en BAC pk booster en bekijk ze dag na dag.

Grts

Comment

@ dekuststreek: ziet er netjes uit, suc6 verder

Comment

Thanks medic,nu begint het echte werk

Comment

Bezig...
                                X