Dit is mijn eerste rondje met super bud(greenhouse) in 2 kuipen van 90liter.Zaden zijn op12-11 van spongepots in de kuipen gezet.Het medium is atami grow mix waar zo voor een 3 tal weken voeding inzit.Alles wordt belicht met een 400watt spiegelkap die ik graag zou veranderen in een gavita IR lamp(400watt).Verder zitten in elke kuip 10 buffertabletten en van voeding gebruik ik enkel BAC bio bloei en BAC pk booster.In elke kuip zitten 7 dames die ik een 10 tal dagen op 18/6wil zetten voor ik de klok omdraai.
Volgende keer zal ik foto's plaatsen alsde lamp net uit is.
Grts
Zoals jullie kunnen zien op de tweede foto hadden een paar dames last van hangend blad,heb ze wat water gegeven en op de vierde foto zie je dat de dame op 3 dagen mooi gegroeid is.Verder hadden ze de eerste dagen last van de kou(14gr)tijdens de nachturen maar dat is opgelost door tijdens de nachturen de cv op zolder aan te zetten.
Temp schommelt tussen de 18-20gr tidens de nachturen en 24-28gr tijdens de lichturen.
Volgende keer zal ik foto's plaatsen alsde lamp net uit is.
Grts
Zoals jullie kunnen zien op de tweede foto hadden een paar dames last van hangend blad,heb ze wat water gegeven en op de vierde foto zie je dat de dame op 3 dagen mooi gegroeid is.Verder hadden ze de eerste dagen last van de kou(14gr)tijdens de nachturen maar dat is opgelost door tijdens de nachturen de cv op zolder aan te zetten.
Temp schommelt tussen de 18-20gr tidens de nachturen en 24-28gr tijdens de lichturen.
Comment