Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja,idd de luchtvochtigheid is veel te hoog maar hoe krijg ik die omlaag,en de cv draait hier op zolder op 21gr,maar in de tent is het duidelijk frisser,als straks de lampen aangaan zal ik ze eens bekijken en nog wat foto's posten,bedankt voor de reactie.
De min temp was veel te laag en daar ga ik verandering brengen door mijn lichtcyclus met twee uur te doen veranderen.
Ipv 18.00-6.00h naar 20.00-08.00h te brengen door mijn cv op de zolder te kunnen aan leggen als de lampen uit gaan.
Het waren trouwens de eerste twee uur dat de temp. zo laag was,voor de rest tussen 18-19gr.
Heb nu pas mijn clipfan aangezet en die blaast continu tussen planten en lamp.
Grts
Last edited by dekuststreek; 30 November 2011, 09:08.
ja hah de eerste foto is inderdaad fimmen
dat is wel goed gelukt ik ken mensen die het willen maar waarbij het fimmen niet lukte(he monty), dus toch netjes.
je hebt nu in het midden ook 1 of 2 takken groeien dat maakt in totaal meer takken dan je zou hebben met alleen toppen.
ik weet niet precies of je er meer gram vanaf haalt denk dat dat ligt aan de hoeveelheid ligt.
greetz
Hier nog een paar foto's hoe ze ervoor staan.DSCN0967.jpgDSCN0966.jpgDSCN0963.jpgDSCN0968.jpgDSCN0969.jpg
Foto 1 is de drietakker die getopt is en foto 2 is onze gefimdeDe linker kuip groeit tot hiertoe niet dicht,terwijl de andere kuip zwaar bebosd is,iemand een idee hoe dat komt,door de lamp misschien?
Temp max 25.7
temp min 17.8
lv max 74
lv min 55
Heb ze gisteren elk 300-350ml water gegeven.
De opkrullende bladranden zijn bijna verdwenen,
Grts
Dag 5 12/12 DSCN0973.jpg
Temp max 25.9
Temp min 17.9
Lv max59
Lv min 42
Heb ze voorzien van ongeveer 350-400ml kraanwater want tensio stond op 270mbr.
Ook zie ik bij de nieuwe scheuten dat ze heel licht groen van kleur zijn,zou ik misschien al beginnen met een beetje bloeivoeding te geven of is dat nog te vroeg?.
Grts
Last edited by dekuststreek; 3 December 2011, 12:38.
Nee, wacht maar tot ge de eerste topvorming hebt om bloeivoeding te geven. Dat lichter groen is normaal als ze naar 12/12 gaan. Das ineens 6 uur minder licht. Die bakken gaan idd goed vol staan.
ja ik zou het ook nog maar bij de groeivoeding houden
je ziet nog geen echte bloemvorming
voor de rest zoals ik al eerder zei dat gaan best lange dame's worden
Tensio stond daarnet op 400mbr en heb in elke kuip 4lter kraanwater gepierd,een dikke ramp is dat water geven vind ik nu.Heb even voor de lamp aanging even een groepsfoto genomen.DSCN0992.jpg
Even om te melden dat ik geen groeivoeding gebruikt heb,daarom dacht ik om al met bloei te beginnen maar vind ze er niet slecht uitzien,heb ook buffertabs steken en daarom denk ik dat ze er nu beter uitzien doordat ze wat sterker geworden zijn en misschien in het begin wat last hadden van de growmix in combinatie met de buffertabs.
Comment