Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En welk soortje is het?ze zien er niet slecht uit nu maar heek kort gedrongen,had ze toch iets hoger verwacht.Succes met je kweek en heb je ook een verslag lopen?
Nog even om te melden dat er in mijn kuipen geen gaten onderaan geboord zijn,is het niet beter dat ik die er nu nog in ga maken of niet nodig?het is maar voor het overtollige water dat eens kan gebeurn he.
ik persoonlijk, doe bijna altijd van onder water geven om de paar dagen giet ik wat water van boven langs de rand van de pot. om de aarde vochtig te houden.
ik doe om meerdere redenen.
minder kans dat je de afvalstoffen terug de aarde in spoelt.
de plant kan zelf water pakken hoeveel hij nodig is als de zuigkracht verandert.
de reden dat ik af en toe via boven geef is omdat cannazym dan zijn werk door de hele aarde kan doen.
dat is een beetje mijn theorie hierachter.
daarom heb ik potten met gaten, en de aarde moet ook beetje kunnen ademen(verse lucht is belangerijk)
ik zou aanraden gaten erin te maken
Dag 24
Dag 9 12/12 Hier nog een paar foto's hoe ze er nu bijstaan,heb langs onder water gegeven en dat konden ze waarderen denk ik want 5 liter was op een half uurtje weggezogen.DSCN1032.jpgDSCN1034.jpgDSCN1036.jpg
Tensio stond op 200mbr en na watergift op 60mbr.
Tensio probeer ik tussen de 90 en 180 te houden.
Die bloei gaat er nu wel snel aankomen hoor.
Zolang je geen lichtlek hebt, anders kan het weken duren.
Comment